Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 680
Hallo.. Har fått et problem med xbox live.

Her er greia, jeg hadde live konto og alt var greit, helt til xbox jikk til helvette å jeg sendte den på reprasjon (uten harddisk).

Noen uker etterpå kom den tilbake og jeg satte på harddisken, men jeg fant ingen brukerkontoer der.. Så jeg lagde meg en ny og startet å spille.

Så kom problemet da jeg skulle kjøpe live i gjen, pga jeg hadde bruker fra før fikk jeg ikke live på den nye for epost og div var lagret på den gammle..

Så hva kan jeg gjøre da? Jeg finner den gammle brukeren på harddisken men får ikke til å gjøre noen verdens ting med den..

Er det mulig å få gjenopprettet den gammle brukeren på noen slaks vis eller må jeg bare lage ny epost osv for å få live på den nye??

Hjelp mottas med stor takk
Er bare å logge på den gamle brukeren igjen (manuelt), så skal den bli gjenoprettet / skrevet til harddisk.
Trådstarter
Men hvordan får jeg til å logge på den manuelt? ;s
https://login.live.com/login.srf?wa=...x&id=0&lc=1033
første treff på google.
kansje påtide å lære seg å søke?
Trådstarter
jaja, har prøvd det der..

Men da kommer det bare "can't save your profile on the selected storage device. Please make sure the device is inserted correctly and has enough free space"

Er mere en nokk plass i gjen på disken, men d kommer gang etter gang alikevel
profilen er muligens korrupt.
dobbelsjekk at du lagrer mot HD og formater den om nødvendig.
gå på memory under innstillinger på xboxen, så går du til brukerprofiler, hvis Gametaget du prøver å gjenopprette ligger der slett det og prøv på nytt, noen ganger kan dette være grunnen til at du ikke får lagret profilen du prøver å gjenopprette.
Prøvd dette?

- Trykk på fanen i NXE menyen med brukernavnet og avataren din
- Trykk på Switch Profile
- Trykk på Recover Gamertag, og følg instruksjonene der