Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 891
Hallo.
Det har seg slik at for noen dager siden gikk ødelegget "sundt"
Feilien kan leses her: http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=142234

men idag prøvde jeg å fikse dette, derfor dro jeg ut den pinnen som hadde knukket, å erstatet denne med en annen, noe som endte i sukses, altså det begynte å fungere igjen
Men problemet er altså at jeg får alle høytallerene til å fungere, utenom venstre frem, Jeg får kun en liten skurre lyd, men vis jeg skrur på mye lyd så kommer det en bitte liten lyd 1/4 kanskje mindre en hva det gjør av høyre frem.

har kjørt i flere effecter, stereo x2 osv.

Men, er det noen som vet hva problemet kan være?

Beklager at jeg lager en ny tråd etter 2 dager med samme "tittel" men ser for meg at jeg har fått minimalt med svar vis jeg har skrevet dette under på den andre tråden om det andre problemet!
Prøvd å bare kryssbytte høytalere? For å se om feilen ligger i høyttaler \ kabel eller i selve outputen?
testet det ut nå, virker som utgangen fra subben til venstre frem som har gått til helvete.

Noen som har peiling på hva jeg kan gjøre for å finne ut hva som er galt og hva som kan reparere det?
Kan selge deg en subb med forsterker om du er interesert
tror jeg har hele settet utenom en sub .