Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1591
Hei lurer på om noen har noen som hellst formening om hvor mye bassen i logitech z-5500 er hvert? Bare basseren og ikke resten av settet... Har en ekstra som jeg ikke trenger så jeg skal selge denne. Men har ikke noe begrep om hvor mye den er hvert.

Er det noen som er intrisserte eller vet hvor mye den cirka er hvert?
500 kr kanskje ny og ubrukt...
Den er helt flunka ny og aldri brukt
Jeg tror du skal være heldig om du får solgt den, for å være ærlig. Om noen skulle kjøp en, måtte det jo isåfall være noen som har ødelagt sin, og trenger ny?
Det er sant... Men vet du om det går og skru den fra hverandre og ta ut ellementet og bruke dette som en vanlig høytaler...? Fordi bassen har innebygd forsterker så det går ikke og bruke den som en enkel høytaler...
Se der ja! Just what i need Nor du mener subben, da mener du også forsterkeren?
Ja, den som er innebygd , men jeg mangler den boksen der du styrer lyden fra..
elementet går fint å ta ut... gjort det selv på min (siden elementet var sprengt)
Men, atm står hele anlegget gjømt bort i en krok her en plass :P
hehe, ok.. Så da går det ann og ta ut elemtente og koble det til en annen forsterker som en "vanlig" Høtaler?
Hehe, Jeg har alt untatt forsterkeren til den.. Etter at en eller annen tosk var å forskynte seg på romme mitt :@

Men hvor mye skall du ha for den da?
Vell, siden det er et sub-element så blir det aldri en "vanlig" høyttaler... Da det er beregnet for lave frekvenser og ikke høye...
Jeg vet ikke helt hvor mye er du villig til og gi da?
Noen som har prøvd å byttet ut basselementet i z-5500 å byttet inn en subwoofer som er tilegnet bil?
hvordan ville det blitt vis jeg har byttet ut elementet jeg har nå, med dette?: http://www.bilstereospesialisten.no/...258&c2=757&c3=
Nei hva med 400 elns?
500,- så er den din
Tjo,tja, Men da tror jeg vi er enige Hva koster det å sende en slit murstein da?
Det vet jeg ikke, spørs om du skal ha det i oppkrav eller ikke da?

Inntil 10 kg Kr. 145,-
10-25 kg Kr. 224,-
25-35 kg Kr. 303,-

Priser fra posten.no
Sist endret av liverpoolfc; 5. august 2009 kl. 01:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Svartepetter Vis innlegg
Noen som har prøvd å byttet ut basselementet i z-5500 å byttet inn en subwoofer som er tilegnet bil?
hvordan ville det blitt vis jeg har byttet ut elementet jeg har nå, med dette?: http://www.bilstereospesialisten.no/...258&c2=757&c3=
Vis hele sitatet...
3 viktige ting:

RMS Watt
Ohm
Størrelse på elementet iforhold til kassen


Er det noen av de tingene som ikke passer helt, så vil det meste bli mislykket..
Men jeg tar den jeg
▼ ... noen måneder senere ... ▼
er denne solgt til zaytex eller er den til salgs enda?