Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  902 292677
Sitat av Omaha Vis innlegg
Det er kjedens policy å anmelde absolutt alt til politiet.
Vis hele sitatet...
Heldigvis, for mange, følger ikke alltid daglig leder kjedens policy til alle tider.
gå inn på rema, kjøp en pakke sjokolade, spørr snarkassedama om du kan legge igjen sjokoladen her fordi du skal inn i butikken igjen. Få en kompis til å rappe den andre sjokoladen mens kassedama er borte. Når du skal hente sjokoladen, er det stjålet og du sier ifra til kassedama. Du får kanskje en ny, gratis

en kompis av meg ble faktisk frastjålet en pakke stjernemiks på denne måten av noen drittunger.

Han fikk en stjernemiks av kassedama + etterpå sykla vi og fant drittungene som rappa stjernemiksen :P 2 stk. stjernemiks for prisen av 1
Når jeg var liten drittunge brukte jeg å gå på baksiden av butikken som er her, ta tomme bruskasser og pante dem inne for å hente samme kassene når dem kom ut på baksiden igjen

Men lett å bli busta, mesteparten av alle butikker, ivertfall dem med kapasitet lagrer bruskasser inne.

Slike grønne sammenleggbare kasser som dem bruker til frukt osv tror jeg er 70kr per stk i pantepenger..
Sitat av fjellape Vis innlegg
Når jeg var liten drittunge brukte jeg å gå på baksiden av butikken som er her, ta tomme bruskasser og pante dem inne for å hente samme kassene når dem kom ut på baksiden igjen

Men lett å bli busta, mesteparten av alle butikker, ivertfall dem med kapasitet lagrer bruskasser inne.

Slike grønne sammenleggbare kasser som dem bruker til frukt osv tror jeg er 70kr per stk i pantepenger..
Vis hele sitatet...
hehe sånn er det på remaen her hos meg :P desverre tørs jeg ikke, er jo kameraer rundt hele bygget
Sitat av TurboOlsen Vis innlegg
Autopass tar også bilde bakfra.

Mao, fail.
Vis hele sitatet...
Tror ikke du har skjønt de helt...Autopass tar ikke bilde av alle bilene som kjører gjennom. Det tas kun bilde av de som ikke har brikke/kjører gjennom uten å betale. Så om du kommer rett bak bilen foran så er det den som betaler og ingen har sett deg
Alltid ferske chips på McDonald's/Burger King
Når du bestiller chips, si at du vil ha usalta chips. De bak kassa lager da en ny batch bare til deg, så du slipper å få romtempererte chips. Når de er ferdig sier du bare at du vil ha på chips allikevel ;D
Sitat av kvarburg Vis innlegg
gå inn på rema, kjøp en pakke sjokolade, spørr snarkassedama om du kan legge igjen sjokoladen her fordi du skal inn i butikken igjen. Få en kompis til å rappe den andre sjokoladen mens kassedama er borte. Når du skal hente sjokoladen, er det stjålet og du sier ifra til kassedama. Du får kanskje en ny, gratis

en kompis av meg ble faktisk frastjålet en pakke stjernemiks på denne måten av noen drittunger.

Han fikk en stjernemiks av kassedama + etterpå sykla vi og fant drittungene som rappa stjernemiksen :P 2 stk. stjernemiks for prisen av 1
Vis hele sitatet...
Er vel akkurat det samme som om kompisen din bare tar en sjokolade inne i butikken mens ingen ser på. Simpelt naskeri mao.
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Vet ikke om det er sagt allerede men men

De fleste butikker har en haug kviteringer folk har kastet fra seg, ta men en kvittering inn i butikken. Så legger du alt på kviteringen i en pose, så kan du evt. ta en cola eller noe i hånden. Gå og betal for colaen og si at den andre posen har du allerede betalt for, du bare glemte å kjøpe cola. Så er det bare å vise kvitteringen hvis de spør Funker såklart best i store butikker!

Har også mange ganger tatt en handlepose full av varer, og bare gått ut av butikken(når det er travelt, mange i kø etc). Som oftest merker de i kassa ingenting.
J'adore le café
Kimbobo's Avatar
Sitat av lex123 Vis innlegg
Vet ikke om det er sagt allerede men men

De fleste butikker har en haug kviteringer folk har kastet fra seg, ta men en kvittering inn i butikken. Så legger du alt på kviteringen i en pose, så kan du evt. ta en cola eller noe i hånden. Gå og betal for colaen og si at den andre posen har du allerede betalt for, du bare glemte å kjøpe cola. Så er det bare å vise kvitteringen hvis de spør Funker såklart best i store butikker!

Har også mange ganger tatt en handlepose full av varer, og bare gått ut av butikken(når det er travelt, mange i kø etc). Som oftest merker de i kassa ingenting.
Vis hele sitatet...
Funker fjell for fattige studenter
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av lex123 Vis innlegg
Vet ikke om det er sagt allerede men men

De fleste butikker har en haug kviteringer folk har kastet fra seg, ta men en kvittering inn i butikken. Så legger du alt på kviteringen i en pose, så kan du evt. ta en cola eller noe i hånden. Gå og betal for colaen og si at den andre posen har du allerede betalt for, du bare glemte å kjøpe cola. Så er det bare å vise kvitteringen hvis de spør Funker såklart best i store butikker!

Har også mange ganger tatt en handlepose full av varer, og bare gått ut av butikken(når det er travelt, mange i kø etc). Som oftest merker de i kassa ingenting.
Vis hele sitatet...
Store butikker i sentrum. Dette vil funke 99% av gangene
Noe som har fungret for meg er rett og slett å legge kanskje en eller to ting på kassa og ha resten i hånda, og bare rolig betale for noen av varen. F.eks har jeg tatt en sixpack med cola før og bare kjøpt en pakke tyggis. Var ikke så mange folk i butikken heller. Det som har noe å si er att en må kle seg ordentlig og nøytralt, iallefall ikke i joggebukser størelsen ''altfor stor'', da ser som regel betjeningen mer mistenksomt på deg. Resten av cluet er å være kald og rolig, ikke se rundt seg eller svette eller skvette, en skal bare ha en pakke snus eller cola. Poenget er at det er lett å bli usynelig, beare en oppfører seg og ser ut som ett veldig gjenomsnittsmenneske.
EDIT: bombasa kom delevis før meg der
Sist endret av NotToSmart; 26. juli 2010 kl. 22:48.
Sitat av lex123 Vis innlegg
Vet ikke om det er sagt allerede men men

De fleste butikker har en haug kviteringer folk har kastet fra seg, ta men en kvittering inn i butikken. Så legger du alt på kviteringen i en pose, så kan du evt. ta en cola eller noe i hånden. Gå og betal for colaen og si at den andre posen har du allerede betalt for, du bare glemte å kjøpe cola. Så er det bare å vise kvitteringen hvis de spør Funker såklart best i store butikker!

Har også mange ganger tatt en handlepose full av varer, og bare gått ut av butikken(når det er travelt, mange i kø etc). Som oftest merker de i kassa ingenting.
Vis hele sitatet...
og folk blir ikke oppmerksom når du går å slenger varer i en handlepose ? xD
Sitat av Fleff Vis innlegg
Kiwi, gratis varer på 1-2-3

Dette er en tidskrevende, men likevell effektiv metode; Gå på Kiwi, finn noen varer du vil ha, Noter deg datoen på disse, er det fks 10 dager til de går ut på dato, så gjemmer du dem inni butikken, inni/bak/oppå en hylle ellernoe(you get it).

Så kommer du tilbake 10 dager senere, og henter varen din, om varen går ut på kjøpedagen, eller dagen etterpå, så får du varen gratis. Nesten som en fake Kiwi-Bob!

Et triks er å ikke ta varer som bruker måneder på å gå ut, da vil betjeningen finne det ut.
Vis hele sitatet...
Har tenkt litt på Kiwi-garantien selv, men er man nødt til å kjøpe varen først eller er det nok å gå i kassen og si at X produkt er utgått på dato og da blir du tilbudt penger eller varen? Og er de strenge på dobbel pris tilbake på frukt?(Kvitering etc. ?)
Sitat av Code39 Vis innlegg
Har tenkt litt på Kiwi-garantien selv, men er man nødt til å kjøpe varen først eller er det nok å gå i kassen og si at X produkt er utgått på dato og da blir du tilbudt penger eller varen? Og er de strenge på dobbel pris tilbake på frukt?(Kvitering etc. ?)
Vis hele sitatet...
Når det kommer til dobbel pris tilbake på F/G så varierer vel dette veldig fra butikk til butikk. Men Kiwi butikken jeg jobber på er vi veldig snille på slikt, og kvitering er som regel aldri nødvendig. Men pass på at det er ikke så fryktelig mye penger å hente på slikt, med mindre du liker å krangle deg til alt mulig. Husk at du får ikke dobbel pris tilbake, du må betale for varen først, så du får da igjen bare verdien av varen.
Har ikke prøvd ut dette selv, men tenkte over det mens jeg stod i dusjen og er ganske sikker på at det vil funke
Det er da en metode for å få seg gratistobakk varer. Dette vil da kun funke i butikker som har snus og røyk automater.

Gå bort til maskinen og velg varen du vil ha. Da får du en liten lapp med strekode på. Gå å plukk en liten pose smågodt hvor du slipper lappen forsiktig oppi. Lukk posen og betal den i kassen. Gå litt bort fra butikken og fisk fram lappen Så ville jeg ha ventet i 5min før man utveksler lappen i maskinen og får varen man har lyst på.

Vet ikke om noen har prøvd det før? Om ikke skal det prøves ut, hørtes værtfall greit ut i mitt hode.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Hmm, det jeg alltid har gjort er å finne en vare som har gått ut på dato, eller går ut på dagen, så går jeg til kassen og sier dette, så beeper de den inn, og jeg betaler nuffing for varene.

Sitat av Mongotryne Vis innlegg
Har ikke prøvd ut dette selv, men tenkte over det mens jeg stod i dusjen og er ganske sikker på at det vil funke
Det er da en metode for å få seg gratistobakk varer. Dette vil da kun funke i butikker som har snus og røyk automater.

Gå bort til maskinen og velg varen du vil ha. Da får du en liten lapp med strekode på. Gå å plukk en liten pose smågodt hvor du slipper lappen forsiktig oppi. Lukk posen og betal den i kassen. Gå litt bort fra butikken og fisk fram lappen Så ville jeg ha ventet i 5min før man utveksler lappen i maskinen og får varen man har lyst på.

Vet ikke om noen har prøvd det før? Om ikke skal det prøves ut, hørtes værtfall greit ut i mitt hode.
Vis hele sitatet...


Dette funker ikke, lappen du får må registreres i kassa via strekkoden, hvis ikke er den ikke aktivert, og du får 0 varer
Sitat av Kugie Vis innlegg
Når det kommer til dobbel pris tilbake på F/G så varierer vel dette veldig fra butikk til butikk. Men Kiwi butikken jeg jobber på er vi veldig snille på slikt, og kvitering er som regel aldri nødvendig. Men pass på at det er ikke så fryktelig mye penger å hente på slikt, med mindre du liker å krangle deg til alt mulig. Husk at du får ikke dobbel pris tilbake, du må betale for varen først, så du får da igjen bare verdien av varen.
Vis hele sitatet...
Tenkte også på den "utgått på dato"-garantien til Kiwi, er man nødt til å kjøpe varen først eller er det nok å ta den med i kassen og si at den er utgått, og så blir man tilbudt penger eller varen?
Sitat av Code39 Vis innlegg
Tenkte også på den "utgått på dato"-garantien til Kiwi, er man nødt til å kjøpe varen først eller er det nok å ta den med i kassen og si at den er utgått, og så blir man tilbudt penger eller varen?
Vis hele sitatet...
Trenger bare å gå i kassen, ikke betale. Slik jeg har erfart det må man ta ny vare og får kun penger om de ikke har flere av den varen. Om datoen er datoen du "handler" får du varen gratis(no som suger litt, bedre å vente en dag)
Har fått til dette 2-3 ganger på den lokale Meny butikken. Der de har slike "automater" for å få ut lapper med tobakk og snus osv. F. eks du skal ha 20 Camel, da tar du ut 2 lapper med 20 Camel, du betaler for den ene og putter den andre i lomma. Du går så bort for å hente røyken og bytter da ut den "betalte" lappen med den ubetalte. Da vil den ikke virke, gå å klag på dette i kassa. Da pleier personen i kassa å gå å ta ut en røykpakke for meg. Kom tilbake en time senere med den betalte og hent den også. 40 sigg for prisen av 20!
Sitat av magnus3k Vis innlegg
og folk blir ikke oppmerksom når du går å slenger varer i en handlepose ? xD
Vis hele sitatet...
Tar jo selfølgelig handlekurv med posen på siden eller i bunn. Trenger ikke gjøre ting mer komplisert enn nødvendig.
Sitat av fjellape Vis innlegg
Slike grønne sammenleggbare kasser som dem bruker til frukt osv tror jeg er 70kr per stk i pantepenger..
Vis hele sitatet...
hvor kan man pante disse, ar nemelig noen liggende
Ja det lurer jeg og på. Jeg har et par tusen av disse kassene. Kan jo bli rik??
Betale 16 kr i pant for en sånn grønn fruktkasse. Tror nok det stemmer bedre enn 70
Pent triks Randomized
Skikkelig kult det heistrikset da Noen som har testet dette?
Sitat av PiGmeNt- Vis innlegg
Enda en ting som gjelder panteautomater er at de tar et bilde av flasken. Vet ikke om det kun gjelder flasker / bokser eller hva, men når jeg jobbet i butikk og rengjorde automaten, så kunne jeg stikke hånden inn for å vaske, og da kunne jeg på skjermen tydelig se omrisset av hånden min. Artige greier

Kanskje noen kan bekrefte/utdype dette litt?
Vis hele sitatet...
Det er et smartcamprogram som leser flere kjennetegn som er programert inn på forhånd, f.eks strekkode, og at Cen i cola er til stede. Hvis det er en gammel automat så er det bare et kamera for og se inn i maskinen.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Heistrikset fungerer!

Brukes veldig mye av postfolk også
Sitat av lex123 Vis innlegg
Vet ikke om det er sagt allerede men men

De fleste butikker har en haug kviteringer folk har kastet fra seg, ta men en kvittering inn i butikken. Så legger du alt på kviteringen i en pose, så kan du evt. ta en cola eller noe i hånden. Gå og betal for colaen og si at den andre posen har du allerede betalt for, du bare glemte å kjøpe cola. Så er det bare å vise kvitteringen hvis de spør Funker såklart best i store butikker!

Har også mange ganger tatt en handlepose full av varer, og bare gått ut av butikken(når det er travelt, mange i kø etc). Som oftest merker de i kassa ingenting.
Vis hele sitatet...
hvis alarmen av en eller annnen grunn skulle gå av. Kan du si at du har noen kveila kabler i sekken.
Har tenkt på en metode man kan bruke dersom man skal kjøpe deg et uregistrert kjøretøy av noe slag.

Feks. en crosser.

Man kan ganske enkelt klare å lage et program som ser helt likt ut som det på nettbanken.
Med de tilsynelatende samme funksjonene der man må logge inn bare ved å skrive et vilkårlig passord, personnummer og sikkerhetskode.
Man må også lage en funksjon som gjør at man er i stand til å late som om man overfører/betaler penger slik som på vanlig nettbank.

Som oftest utveksler man bare penger og vare, samt et par ord på rent formelt grunnlag før man fortsetter tilbake til hvert sitt, ved en handel av en crosser.
Ingen registrering eller slikt er nødvendig etter hva jeg har fått med meg.

Derfor burde man kunne bruke programmet man har laget på forhånd uten å risikere å bli tatt.
Sett deg ned sammen med selgeren på en benk mens du later som om du overfører den avtalte summen til hans konto.
Etter dette dytter du crosseren opp på hengeren, stropper den fast i forhold til forskriftene før du sier farvel til selgeren.
Etter å ha kjørt et par kilometer stopper du på en passende plass for å fjerne de falske skiltene på bilen din.

Nå er det bare å kjøre strake veien hjem (som er et stykke unna).

Jeg ser for meg at dette er en metode som burde fungere utmerket så lenge man bare avtaler å betale via nettbank og har med seg en PC med et lignende hjemmelaget program som jeg beskriver.

Du vil jo selvfølgelig trenge internett også da, men det kan man jo finne stort sett over alt nå for tiden.
Sitat av NitroFis Vis innlegg
Har tenkt på en metode man kan bruke dersom man skal kjøpe deg et uregistrert kjøretøy av noe slag.

Feks. en crosser.

Man kan ganske enkelt klare å lage et program som ser helt likt ut som det på nettbanken.
Med de tilsynelatende samme funksjonene der man må logge inn bare ved å skrive et vilkårlig passord, personnummer og sikkerhetskode.
Man må også lage en funksjon som gjør at man er i stand til å late som om man overfører/betaler penger slik som på vanlig nettbank.

Som oftest utveksler man bare penger og vare, samt et par ord på rent formelt grunnlag før man fortsetter tilbake til hvert sitt, ved en handel av en crosser.
Ingen registrering eller slikt er nødvendig etter hva jeg har fått med meg.

Derfor burde man kunne bruke programmet man har laget på forhånd uten å risikere å bli tatt.
Sett deg ned sammen med selgeren på en benk mens du later som om du overfører den avtalte summen til hans konto.
Etter dette dytter du crosseren opp på hengeren, stropper den fast i forhold til forskriftene før du sier farvel til selgeren.
Etter å ha kjørt et par kilometer stopper du på en passende plass for å fjerne de falske skiltene på bilen din.

Nå er det bare å kjøre strake veien hjem (som er et stykke unna).

Jeg ser for meg at dette er en metode som burde fungere utmerket så lenge man bare avtaler å betale via nettbank og har med seg en PC med et lignende hjemmelaget program som jeg beskriver.

Du vil jo selvfølgelig trenge internett også da, men det kan man jo finne stort sett over alt nå for tiden.
Vis hele sitatet...
Selv om det er uregistrert, skal ikke kjøretøyet registreres solgt eller kjøpt?
ArbeidsledigProletar
Rammenummer!?
Når jeg kjøpte min ble ikke denne informasjonene registrert av noen parter.
Blant mine venner som har hatt/har crossere var det heller ikke vanlig å registrere noe kjøp/salg.


Det spiller liten eller ingen rolle når du bare skal kjøre den rundt på skogsveiene hjemme uansett.
Jeg sendte en melding til coka cola og sa at jeg ikke fikk kola ut av maskinen jeg betalte, noen som ikke var sant ofc, 2 dager senere fikk jeg 3 cola coins i posten som er en kola per coin
Sitat av DonSelf Vis innlegg
Mac donalds: Bestill maks 3 cheeseburger, og si at du skal ta med. Sett deg helst der hvor ingen kan se deg, da mener jeg ansatte der. Ta ut storfen ut av burgeren, og putt den i posen, der de andre cheeseburgerne ligger. Gå til kassen og si at du fikk en cheeseburger uten storfe, da vil de helt klart gi deg 2 cheeseburgere. Det samma gjør du med de andre cheeseburgerne. Da står du igjen med 6 burgere. Husk å ta med kvitteringa!

Ta ut alle storfene ut av posen og stapp den i burgeren, profitt! Trippel burger + 5 cheeseburger til gode
Vis hele sitatet...
Kan jeg spørre hvor du er fra?

Parkeringstriks
Fungerer bare på parkeringsplasser hvor du kan dra kredittkort når du ankommer, og drar kortet igjen når du drar. Det fungerer ikke seteder hvor du drar kortet for at en bom skal åpnes.
Du kjører inn og parkerer, drar kortet for å registrere at du har kommet, får lapp som du legger i ruta. 2 min senere drar du kortet en gang til, kvittering kommer ut. Du bare står der så lenge du vil
Forøvrig er det mye interessant lesestoff i boka "hvordan sage en dame i to"
A madman with a box
mabala's Avatar
Pizzasjappe:
Du stiller det noen meter vekk fra kunden som bestiler pizzaen, men nærme nokk til at du kan høre hva de sier.
Skriver ned navn og bestillingen på kunden. Så går du hjem.
Da ringer du bare ned til pizzasjappen og sier en indigriens var dårlig f.eks: "Kjøttdeigen var dårlig", elns.
De sier sikkert at du kan komme og hente en ny gratis pizza.
Sitat av bomchickawahwah Vis innlegg
Pizzasjappe:
Du stiller det noen meter vekk fra kunden som bestiler pizzaen, men nærme nokk til at du kan høre hva de sier.
Skriver ned navn og bestillingen på kunden. Så går du hjem.
Da ringer du bare ned til pizzasjappen og sier en indigriens var dårlig f.eks: "Kjøttdeigen var dårlig", elns.
De sier sikkert at du kan komme og hente en ny gratis pizza.
Vis hele sitatet...
du glemte å si at det burde gjøres på en travel plass.
Sitat av Pappagutten Vis innlegg
Tviler virkelig på at de som mekker burgere 'liksom' skal ha glemt å putta kjøtt inn i burgerne tre ganger på rad...
Vis hele sitatet...
Bestilte en gang hamburger på McDonalds på Berger, (litt annerledes men allikevel) Og fikk den totalt uten brød. Fikk forklaring når jeg hadde kommet meg hjem om at: Jo du skjønner det at han som lager burgerne er ny... Jeg trodde at det var ganske common knowledge at det er burgerbrød på en burger??
Så det mest utrloige går an
The Maelstrom EU
kribw's Avatar
Bra tråd, interessant emnet! KP!
Sist endret av kribw; 16. august 2010 kl. 04:30.
Hvordan få 5 poser Laban Seigmenn til prisen av 1 step-by-step-guide:

1. Rusle/tusle (smak og behag) ned til butikken på hjørnet og kjøp en pose seigmenn.
2. Rusle/tusle tilbake til din residens.
3. Åpne posen med seigmenn og ta ut en av dem.
4. Bit av litt av begge føttene, på kanten på innsiden.
5. Slikk der du bet av på begge føttene og lim dem sammen.
6. Ta bilde, send per brev/e-post til Laban.

Kilde:

Sitat av maxphone Vis innlegg
Hehe har mange gode minner fra når jeg har sendt tilbake diverse varer

En gang fikk jeg en Laban seigmann som hadde føttene sveiset sammen. Jeg sendte inn et bilde av den og fikk 5 poser seigmenn i posten
Vis hele sitatet...
IKEA Brus:
I de fleste IKEAer er det jo en liten kiosk med gratis påfyll av brus... Vel etter du er ferdig med å utnytte de første gang med 100 påfyll... Ta med deg pappbegeret hjem, Kom tilbake på en travel Lørdag og få litt ekstra

Det er ikke noe som sier mellomrommet mellom gratis påfyll så du kan vel komme tilbake 10 år senere
Sitat av Kimer28 Vis innlegg
Hvordan få 5 poser Laban Seigmenn til prisen av 1 step-by-step-guide:

1. Rusle/tusle (smak og behag) ned til butikken på hjørnet og kjøp en pose seigmenn.
2. Rusle/tusle tilbake til din residens.
3. Åpne posen med seigmenn og ta ut en av dem.
4. Bit av litt av begge føttene, på kanten på innsiden.
5. Slikk der du bet av på begge føttene og lim dem sammen.
6. Ta bilde, send per brev/e-post til Laban.
Vis hele sitatet...
Dette kan du gjøre med nesten hva som helst Ring inn og si at det er møggel osv. Slike firma nøler sjelden med å sende deg diverse varer
Når Ruter har kontroll på t-banen i Oslo har de ingen måte å sjekke gyldighet på de nye elektroniske flexuskortene.
Sitat av maxphone Vis innlegg
Dette kan du gjøre med nesten hva som helst Ring inn og si at det er møggel osv. Slike firma nøler sjelden med å sende deg diverse varer
Vis hele sitatet...
Uten bilde?
Noe annet som funker er hvis du kjøper noen varer til fks 200,- så går du ut av butikken og legger det i bilen. Så går du inn i butikken igjen, finner de samme varene du nettopp kjøpte så går du i kassa og sier du kjøpte feil og om du kan få pengene tilbake (lurt og gå til samme ekspeditør) det funker i 90% av tilfellene.
Sitat av sagem Vis innlegg
Noe annet som funker er hvis du kjøper noen varer til fks 200,- så går du ut av butikken og legger det i bilen. Så går du inn i butikken igjen, finner de samme varene du nettopp kjøpte så går du i kassa og sier du kjøpte feil og om du kan få pengene tilbake (lurt og gå til samme ekspeditør) det funker i 90% av tilfellene.
Vis hele sitatet...
90% når det er travelt eller uoversiktelig, ellers 40-60%
Sitat av bronsky Vis innlegg
Når Ruter har kontroll på t-banen i Oslo har de ingen måte å sjekke gyldighet på de nye elektroniske flexuskortene.
Vis hele sitatet...
Inne på Tbane/buss så har de muligheten. De bruker en telefonlignende ting som skjekker kortet.
Mens på kontroll på vei ut av stasjonen så sjekker de ikke om kortet er gyldig, bare vinker deg videre.
Sitat av Kimer28 Vis innlegg
Uten bilde?
Vis hele sitatet...
Ja, tror du meg ikke så prøv selv da vell...
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
De fleste bedrifter og firmaer whatsoever vil jo det beste for kunden(Hmm?) Så selvfølgelig slenger de med noen produkter som en trøst, de taper akkurat ikke på det, er bedre å gi fra seg produkter for noen kroner, enn oppstyr i media.

"Skrekkslagen guttunge på 9 fant seigemann uten hode!"