Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 472
Er det mulig å kombinere seeders fra flere forskjellige torrentsider? Antar da at fila jeg laster ned og opp er akkurat den samme. Mener det er en side (isohunt?) som bytter mellom forskjellige publick trackere for å gi deg best mulig hastighet. Jeg vil da kombinere mine 1 seeder fra en tracker, og 1 til fra en annen tracker for å utnytte hastigheten fra dem begge. Er dette på noen måte mulig?
Jaja, går helt fint det.
Bare last ned fra forskjellige mirrors.

F. eks på torrentspy kan du velge mellom 4-5 mirrors
Ta og last ned fra alle mirrorene du vil ha - så finner torrentprogrammet det ut.
Det skal fungere så lenge det er samme filen det er snakk om tror jeg. Om du bruker uTorrent kan du bare åpne torrentene fra de forskjellige trackerene du vil laste fra, så vil den spørre deg om

"The torrent you are trying to add is already in the list of to0rrents. Do you want to load the trackers from it?"

Jeg fant ut dette selv for ca en halvtime siden, så jeg er muligens på litt dypt vann her.

Edit: Litt treg jeg.
Sist endret av Tapio; 1. desember 2007 kl. 05:01.
Sitat av Tapio
Det skal fungere så lenge det er samme filen det er snakk om tror jeg. Om du bruker uTorrent kan du bare åpne torrentene fra de forskjellige trackerene du vil laste fra, så vil den spørre deg om

"The torrent you are trying to add is already in the list of to0rrents. Do you want to load the trackers from it?"

Jeg fant ut dette selv for ca en halvtime siden, så jeg er muligens på litt dypt vann her.

Edit: Litt treg jeg.
Vis hele sitatet...
Neida, helt riktig det.
Takker for alle svar da får jeg testa det nå