Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  45 8754
Ministry of Love
sptz's Avatar
Jeg skal kjøpe meg en macbook nå. Hvordan sikrer meg meg mest mulig rabatt? Siden jeg er student tenkte jeg først at det beste var å kjøpe fra apple store med student rabatt. Så oppdaget jeg at jeg får noen kr ekstra i rabatt om jeg kjøper via www.xxxxxxxxxxxxxxxxx

Det er mitt foreløpige beste tilbud. Men dere kjenner kanskje til noen bedre tilbud?
Takk for tips ang. xxxxxxxxxxxxxxxxx, og jeg vil også svær gjerne vite om det fins bedre tilbud rundt. Skal bestille en MacBook Pro løpet av uken som kommer.
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Du kan melde deg inn i Apple Developer Connection for studenter, det tror jeg gir den største rabatten pr idag, litt usikker på hvor mye du sparer, men jeg sjekket opp i dette for to år siden når jeg kjøpte PowerBook, syns å huske det var noe som lønnet seg når man tippet hardware til en viss sum.

http://developer.apple.com/
Sist endret av Cadex; 28. juli 2007 kl. 22:11.
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Om du kjenner noen som jobber i et enkeltmansforetak kan du kjøpe den uten moms, det er mer rabatt enn studentrabatten.
Min far er bonde, så jeg kjøpte min gjennom han.
Ministry of Love
sptz's Avatar
Trådstarter
Antim0n de må jo fortsatt betale moms, de får den riktig nok tilbake om de ikke selger produktet videre når de gjør opp momsregnskapet, eller?