Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 2447
Kom over en sinsykt fucked opp person på nettet. Han er norsk og driver denne siden:

Holywar

Jeg trodde Vigrid sidene var ille...

Sist endret av Zalderach; 29. mai 2002 kl. 18:48.
Åpner jeg opp http://www.holywar.com/ med Opera kommer jeg til en tom side og bruker jeg IE kommer jeg til en linke side som ikke har noe med Nazikristne folk å gjøre i det hele tatt.
Zalderach's Avatar
Trådstarter
.com istedenfor .org

Fixa det nå
HERLIG! Her skal jeg melde meg inn
syk side, har noen lagt merke til att de fleste nazi sider har elendig design og proppfull av stavefeil? Sier kansje litt om nazienes iq...?
Better than thou.
Hehe, jeg sendte ham en mail hvor det sto; You suck. Jeg er kjempetøff.
er den seriøs? den var liksom så teit at det virka som bs..
"hjelp oss å igjen kristne norge!" liksom.. men jaja, la de holde på, sier nuh jeg bare. tviler på at de får så altfor mange tilhengere. oppnår heller det motsatte.. hvertfall hos meg.
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
Opprinnelig postet av mia
er den seriøs? den var liksom så teit at det virka som bs..
"hjelp oss å igjen kristne norge!" liksom.. men jaja, la de holde på, sier nuh jeg bare. tviler på at de får så altfor mange tilhengere. oppnår heller det motsatte.. hvertfall hos meg.
Vis hele sitatet...
De som joiner slike folk er jo mentalt ustabile som fy (slike som Prazor)
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Bush er da ikke jøde?!
Better than thou.
Nei...?
super sykt
Zalderach's Avatar
Trådstarter
Nff understreker igjen sine faste og sterke moral verdier!

Bortsett fra noen få untak var alle postene av så høy moral standard at dere er klare kanditater til den nye verdikomisjonen.

Dette gjelder ikke deg Prazor
▼ ... over en uke senere ... ▼
skal vi se
en jødestjerne som det står nazi israel i -> vettugt
ariel sharon - wanted dead or alive -> midtøstens bush, så hvorfor ikke ?
to brennende flagg, ett israelsk og ett amerikansk -> ja, hvorfor ikke ?
Jødene får ikke annet enn fortjent, sånn som de driver på der borte i USA. Er det noe rart folk reagerer. Midtøsten konflikten, som de så pent kaller det i TV, har gjort det slik at jøder bruker 2. verdenskrig som unnskyldning for å drepe og drive åpenbar rasisme. Det de gjør i palestina minner veldig om det som skjedde i Sør-afrika for noen år tilbake. Palestinere behandles som 2. eller 3. rangs borgere. Alle med turban er terrorister og skal man på butikken må man undersøkes for sprengstoff. Det å drepe jøder er terror, , det å drepe muslimer er å forsvare vestens levemåte. Jeg har ikke noe mot jøder, sikkert fine folk de. Men ikke faen om de skal få holde på som de gjør.
Jeg synes det burde være flere slike sider, og de burde være omtalt mer i media...
dette syns jeg er passe patetiskt.. men vigrid siden syns jeg var mere skremmende.. mer politisk seriøs hvis jeg ikke tar helt feil..
Zalderach's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av foolish
Jødene får ikke annet enn fortjent, sånn som de driver på der borte i USA. Er det noe rart folk reagerer. Midtøsten konflikten, som de så pent kaller det i TV, har gjort det slik at jøder bruker 2. verdenskrig som unnskyldning for å drepe og drive åpenbar rasisme. Det de gjør i palestina minner veldig om det som skjedde i Sør-afrika for noen år tilbake. Palestinere behandles som 2. eller 3. rangs borgere. Alle med turban er terrorister og skal man på butikken må man undersøkes for sprengstoff. Det å drepe jøder er terror, , det å drepe muslimer er å forsvare vestens levemåte. Jeg har ikke noe mot jøder, sikkert fine folk de. Men ikke faen om de skal få holde på som de gjør.
Vis hele sitatet...
Det er ikke Jøder men israelere som oppfører seg som en gjeng med Ku Klux clan medlemer som har kommet over en neger...

Mange jøder er mot det staten israel gjør, men den triste sanheten er at de fleste ikke bryr seg.
May the Nazis burn in hell
amen foolish!
Vat tilogmed en norge index...link...lol
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
jau, ettersom det er en nordmann som har laget den så..