Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1473
Leste i Avisa her om dagen om Retsaken mot Slobo, han sa at grunnen til at (Serberne) angrep KosovoAlbanske Byer var for å ta terror organisjasjonen UCK.

Motargumentet til Aktor var at du ikke kan straffe et helt folk fordi noen av dem er terrorister, da dette strider mot de internasjonale reglene for krig.

Hvorfor går da Ariel Sharon fri?
Sist endret av Zalderach; 7. april 2002 kl. 19:26.
Better than thou.
Fordi jødene er det hellige folket.
Better than thou.
Nei, men det er vel fordi de er redde for reaksjoner fra jøder..? Hva som kan skje hvis han blir tatt? Israelerene kan 'ta igjen'..
Har ikke peiling jeg..
Guds utvalgte og slikt? Personlig så mener jeg at det faktum at de er jøder burde holdes utenfor. Folk som løper rundt og tenner på Synagoger på grunn av det som skjer i Israel, ffs Jødene i utlandet har vel ikke gjort noe.


/Edit]
Sharon er det største problemet, men noe ligger i det faktum at de er jøder. Jødene fikk nemlig et Israel av Gud for 5000 år siden, dette landet var mye større en det Israel vi har i dag. Det eneste problemet var at det bodde noen folk der, de hadde selsagt ingenting og stille opp med mot "Guds Utvalgte" og ble raskt fordrevet.

Det mest Ortodokse jødene drømmer om dette "Stor Israel". Samme problem igjen, det bor folk der. Sharon prøver seg på samme takktik som forige gang, denne gangen går det ikke like bra.
/Edit]
Sist endret av Zalderach; 4. april 2002 kl. 17:42.
*begynner ufrivillig å mislike jøder veldig*
Better than thou.
Jeg misliker ikke jøder, jeg misliker det israelerene gjør.
Skrevet av en israelsk soldat. Jeg syns han får fram galskapen og fortvilelsen i hele situasjonen veldig bra.. http://www.seruv.org.il/signers/TalBeloeng.asp
Og... http://www.seruv.org.il/Signers/OferBeitHalachmiEng.htm
Sist endret av AdventureGamer; 4. april 2002 kl. 19:19.
For noen år siden, ikke så lenge siden, da Ariel Sharon var leder over den israelske hæren beordret han sine styrker inn i 2 palestinske flyktningsleiere og lagde 2 massakrere. Han ble da sparket da han først ikke inrømmte hva han hadde gjort, og senere gjorde han det. Etter noen år, ble han valgt som president/statsminister eller hva som er der nede... Hvem vil vell ha en masse morder som president? Alså, han burde få dødstraff for hva han gjør/hva han har gjort...


Davis VS. Goliath
Palestinia VS. Isreal
Forrige statsminister'n i Israel var jo også en liten galmann. Ehud Barak... Han var general og skal ha vert ganske krigersk. Ehud ble kastet ut av regjeringa etter et mistillits forslag eller noe. Duden før han tror jeg het Shimon Perez, han ville også sende tanks og bomber inn i de palestinske områdene. Før det var Yitzhak Rabin sjef... Han var en snill fyr. Han ville ha fred. Han ble skutt av en gal palestiner...



Kan alltids være en feil eller to i mijt inlegg... Husken er dårlig
Sist endret av plumRad; 4. april 2002 kl. 21:51.
Rabin ble drept av israelske Yigal Amir.
Opprinnelig postet av plumRad
Forrige statsminister'n i Israel var jo også en liten galmann. Ehud Barak... Han var general og skal ha vert ganske krigersk. Ehud ble kastet ut av regjeringa etter et mistillits forslag eller noe. Duden før han tror jeg het Shimon Perez, han ville også sende tanks og bomber inn i de palestinske områdene. Før det var Yitzhak Rabin sjef... Han var en snill fyr. Han ville ha fred. Han ble skutt av en gal palestiner...



Kan alltids være en feil eller to i mijt inlegg... Husken er dårlig
Vis hele sitatet...
Og vi ser en tydelig rød tråd? Jes, som vanlig så er det lederne som styrer i stand problemer. Folket vil ha fred, men lederne fucker det opp og sender uskylde vernepliktige soldater ut i felten for å dø for deres sak, ikke for folkets.
Hehehe. Jaja... Rabin gjør en innsats for fred, og hva skjer? *Bang* Skutt av sine egne.

Må korrigere litt, anamorph... Palestina har intet militær, bare snipers og terrorister. (Som går frivillig til aksjon mot overmakten.) Yasser Are-a-fat-**** har dermed INGEN makt over suicidale bombemenn. (Og nå også kvinner.) Som fører sin egen krig. Dette i motsetning til hva visse Israelske statsledere hardnakket hevder.

Israelske soldater ser heller ikke ut til å gå av veien for å beskytte gud og fedreland. Myrder helsepersonell, kjører tanks gjennom flyktningeleire, skyter barn som bærer småstein, bomber alt av palestinsk infrastruktur osv osv osv...
Sist endret av plumRad; 4. april 2002 kl. 23:08.
plumRad, må korrigere deg litt (flisespikkeri egentlig, men)..
Shimon Peres tok over etter at Rabin (forøvrig den siste friske jøden), ble skutt, som du sier. Deretter ble Benjamin Netanyahu statutvalgt drapsmann med en meget close margin etter at Perez-jævel'n føkka det til med x antall barnedrap. Netanyahu satt ikke så lenge før Ariel Sharon fikk prøve seg som terror-leder for Jødeland. Han ble i sin tur avsatt etter noe dritt og Ehud Barak ble leder. Som du sier, heller ikke han kunne la vær å terrorisere, så ved siste valg stemte jødene frem Sharon ennå engang etter han hadde lovet å være snill. Vi alle har jo sett hvor godt han har holdt ord .
Takk, viking... Ante at jeg ikke var heeelt stø på hånda ang. nyere historie i midt-østen. Poenget mitt består, though...
Opprinnelig postet av plumRad
Må korrigere litt, anamorph... Palestina har intet militær, bare snipers og terrorister. (Som går frivillig til aksjon mot overmakten.) Yasser Are-a-fat-**** har dermed INGEN makt over suicidale bombemenn. (Og nå også kvinner.) Som fører sin egen krig. Dette i motsetning til hva visse Israelske statsledere hardnakket hevder.
Vis hele sitatet...
Jeg snakket om Israels militære ja.
Først, Jeg har ingenting i mot jøder period. (Har bare møtt en men han var i hvertifal jævelig hygelig) Det staten Israel gjør er noe helt annet. Det er en forbanna mongis måte og stoppe terrorister på. hvis det hadde vært en eller to seperat yterliggående organisjasjon med noe få medlemer som hadde bedrevet terror så kunne det ha virket. Her har vi ca 2 mil palestinere og nesten det dobelte i flyktningleire i landene rundt. La meg sitere en Israels Fredaktivist "En her kan bekjempe en annen hær ikke et helt folk"