Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 977
For alle dere der ute som vill ha Fallout 3 ber jeg dere gå til denne siden og melde dere på.

We Want Fallout 3

På forhånd takk for ditt bidrag til saken.
Skrev meg på jeg, selv om jeg gir blanke faen
Better than thou.
Jeg hadde tenkt til å gjøre det, selvom jeg igrunn gir blanke faen jeg og, helt til jeg så at det sto noe sånt som fallout var beste RPG'en i det tyvende århundret eller no. Fuck you sier jeg bare, ikke faen om de får min stemme.
Likte de to forrige tross crapp gfx så jeg signer gjerne
Da har jeg gjort hva som står i min makt... Likte faktisk Fallout veldig godt. På slutten ble jeg lei da, og henta ned en charactereditor.... det fikk fart på sakene
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg syns Fallout serien er de beste RPG spella til dags dato. synn at Fallout tactics er så plaga med alvårlige bugs.
har pløyd meg gjennom alle 3 i serien både opp og ned, Og jeg gleder meg skikkelig til 3'ern kommer.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Fallout 1 og 2 var dritbra, men mangla grafikken, og fallout 3 hadde virkelig grafikken, men mangla litt av handlinga som 1 og 2 hadde.

Det er ikkje skjønner med den her greia er jo at dei seie dei vil ha fallout 3, men herregud... Det finst jo allerede? Eg har jo det.
Kva er det egentlig snakk om?
Better than thou.
Var ikke det no shit som het Fallout Tactics eller no som kom ut ifjor eller no a? Mener å huske det var en kar som maste på meg for å få tak i det liksom.. Det du tenker på kanskje mølla? Tror uansett ikke det ble regnet som 3'ern..?
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Nei, det var vel 1,5 med tanken på at spillet "skjedde" etter 1'arn og før 2'arn, om man bestemmer seg for å sjå på tiden som står i spillet.

Men det var iallfall det 3dje fallout spillet. Jaja. Who gives a fuck?
Får sikkert den egentlige 3'arn når det kommer uansett.
Helt Riktig Carlo

Fallout 1 & 2 var et Post Nuclear Roleplaying Game
Mens Tactics var et Post Nuclear Tactical Combat Game

Forskjellene er ENORME!! Btw treern`kan bli 3D