Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1224
http://download.microsoft.com/downlo...9FA8/xpSP2.exe

Kan være problemer med å instalere hvis du har warez serial.

Er foresten RC2, og så nerme en final vi får akkurat nå.
Sist endret av Zalderach; 18. juli 2004 kl. 16:16.
Hva skjer om du har warez serial da? sitter på cracka versjon for tiden.
Beta/alpha eller final ?
I alle fall ikke final vil jeg tro, snarere en beta eller noe sånt. Final tror jeg kommer i høst.
Tror ikke dette er final, det ville vært mye mer blest om det hvis SP2 final var ute.
Final kommer i høst.
Final kommer i august. Men hvorfor kan den lastes fra windows sine sider og hvorfor står det ikke noe om beta i filnavnet?

Edit: Sp2 skla vistnok fungere med warez serial også da windows maskiner blir så mye mer sårbaar uten patcher og de da gjør skade på andre maskiner. Tror jeg
Sist endret av Hyllekjeks; 18. juli 2004 kl. 13:35.
Trykk winkey+pause/break. Under registered to: *****-640-*******-*****,
sørg for å ha 640 der, så skal alt gå greit. Skift "key" til du finner en som gir deg denne "PID'en" , alle andre 641-> vil gi deg problemer om du oppgraderer til sp2.

Dette gjelder XP Corp. Se http://board.iexbeta.com/ibf10/index.php?showtopic=43587 .

Mvh Meg.
Er Sp2 gratis for de som har lisens og alt fra før?
Er dette norsk versjon?
Kun engelsk?
Eller er norsk kommet
Kan iallefall bekrefte at den funker fint her. Det eneste som var grenseløst irriterende, var en sak som heter "Windows Security Center", som popper opp hver gang man slår på maskina og whiner om at "Your computer might be at risk". Dette fordi jeg ikke har brannmur (noe jeg har i routeren, og vil derfor ikke ha en software-basert sak), og den nekter å dø, det er ingen måter å slå den av på. Prøvde å søke litt på google, men det gav heller ikke mye svar..
Vidder: ved bruk av nLite kan du skrelle vekk dette, og slipstreame sp2. Anbefales.

Mvh Meg.
La inn ny xp her om dagen med sp2 integrert v.2144 mener jeg å huske. Det hjalp virkelig på pcen min. Den er mye mye raskere nå.