Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1691
Er det forbudt å la mindreårige drikke alkohol hos en, å hvor mye isåfall tror du man risikerer å få i bot hos politiet, om de får greie på at man har gjort det?

Å tror du man får sånt på rullebladet om det er ulovlig?
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ingen aldersgrense på konsum i Norge så ingen straff, men barnevernet kan bli innkalt.
Men du kan ikke gi alkohol til mindreårig, da blir det straff
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tror greit at du bare skal droppe det. At du i det hele tatt spør får meg til å tenke at det er lenge siden du ble myndig. Og hva skal halvgamlisser skjenke tenåringer for? Uansett hvilke planer du har så bør du droppe dem. Hører du, gi faen!
Så lenge du ikke gir dem noe så gjør du ikke noe ulovlig, om dette er dine egne barn kan du risikere å få pes fra BV hvis politiet av en eller annen grunn skulle titte innom
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om du er en attenåring som holder fest med syttenåringer til stedet tviler jeg på at du får mye bry med politiet selv om det teknisk sett er ulovlig. Hvis du er godt inne i voksenlivet vil jeg absolutt råde deg til å gå inn i deg selv og la være. Med masse alkohol inn i bildet skal man ikke se bort ifra at det kan skje verre ting enn en liten bot.