Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2476
Vi var 3 kompiser som tok ca 160mg med mdma for noen uker siden. Alle ble dårlig etter 40 min, og hukommelsen er borte i 1,5 timer etter det.

Hva har skjedd?

har tatt mdma mange ganger før, og alltid vært nydelig.
Hvordan vet du helt sikkert at det var MDMA der inntok? Trolig har dere fått i dere noe annet.
Sist endret av Snilepisk; 6. september 2015 kl. 23:58.
Dere tok ikke MDMA.
Åssen dårlige ble dere da? Spydde dere? Nja, høres nesten ikke ut som MDMA på den måten du beskriver det som, kanskje noen fler detaljer?
Jeg spydde, de andre ble bare dårlig, var som å trykke på en knapp. alle ble dårliige samtidig. etter 1.5 timer var alle tilbake til pratesyke og kosesyke.

Det er veldig vanskelig å komme med detaljer. Da hukommelsen er borte i 1.5 timer. Det eneste jeg vet er at vi ble syke, fikk små panikk, ville hjem. og 1.5 timer senere var formen ok.
Drakk dere? Det høres ut, siden dere alle fikk lik unormal effekt, at dere har fått i dere noe annet. Det er nesten utvilsomt. RC og mdma blandet sammen er også en mulighet. Test sakene deres. Har du råd til dop har du råd til testkit. Det er ikke bare skremselspropaganda, i den virkelige verden tar mange mennesker alvorlig skade på hjerne og kropp, samt mennesker dør som et resultat av at de har proppet i seg noe som ble solgt som MDMA. Ville dreti i hva som skjedde, og begynne å teste shittet fremover.
Hva er RC?
Sitat av balsamkongen Vis innlegg
Hva er RC?
Vis hele sitatet...
RC er research chemicals. Det er stoffer som er nylig oppdaget og kan brukes som rusmiddler. Disse stoffene vet vi lite om skadevirkningene, og de er ofte mye billigere å produsere enn de gamle stoffene, som feks MDMA.
Sitat av balsamkongen Vis innlegg
Jeg spydde, de andre ble bare dårlig, var som å trykke på en knapp. alle ble dårliige samtidig. etter 1.5 timer var alle tilbake til pratesyke og kosesyke.

Det er veldig vanskelig å komme med detaljer. Da hukommelsen er borte i 1.5 timer. Det eneste jeg vet er at vi ble syke, fikk små panikk, ville hjem. og 1.5 timer senere var formen ok.
Vis hele sitatet...
Etter det jeg har lest om MDMA og hørt fra venner så høres dette ut som en helt vanlig opptur. Panikk, angst og uro er tydeligvis veldig normalt da, og etter ei stund så blir folk prate/kosesyke igjen når "oppturen" er over.

EDIT: Hørte med en kompis nå, og han sa at det kunne ta alt fra 30-90 minutter, så ble han dårlig i en stund pga opptur (men pga dårlig tidsperspektiv så kunne han ikke svare på hvor lenge).
Sist endret av Dongerino; 7. september 2015 kl. 18:41.
Det kan være en tung opptur ja, 160 mg kan være en relativt stor førstedropp om man har bra saker, ikke er innspist på det, og ikke er så stor. Er man under 80 kg, er det jo faktisk over anbefalt maksdose. Jeg dropper ca 1.5 mg/kg i førstedropp, og 1 mg/kg en time senere, det funker bra for meg. Det er ikke uvanlig å spy om man tar stor førstedropp. Men det kan jo også ha vært noe helt annet, selvfølgelig. Testkit!!
Stoffet var mest sannsynlig bøffa ut med no dritt. PMMA eller RC, eller annet som er ubehagelig å få i seg. Selv om det er normalt å bli kvalm på MDMA har jeg ikke hørt om såpass lange hukommelsestap under rusen før. Du sier også at du har brukt det før, hvordan doserte dere da i forhold til denne gangen? Om doseringen var nokså lik tyder det på at dere fikk i dere noe annet
Sitat av Celine Vis innlegg
Stoffet var mest sannsynlig bøffa ut med no dritt. PMMA eller RC, eller annet som er ubehagelig å få i seg. Selv om det er normalt å bli kvalm på MDMA har jeg ikke hørt om såpass lange hukommelsestap under rusen før. Du sier også at du har brukt det før, hvordan doserte dere da i forhold til denne gangen? Om doseringen var nokså lik tyder det på at dere fikk i dere noe annet
Vis hele sitatet...
Husk at tidsperspektivet deres kan ha blitt ødelagt ganske greit, og at det ikke er sikkert at det faktisk var 1,5 timer.

Sjekket dere klokka, og er 100% sikker på at det var 1,5 timer?
I følge anrioslogg og venner som bare drakk stemmer dette. En venn som har tatt Mdma før vurderte å sende oss på legevakten.