Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1288
Vi har da laget en film i klassen. jeg har redigert hele filmen og vi var en gruppe på 6 http://www.youtube.com/watch?v=49bc7h__Ik0 tenkte og dele den med dere for og høre meninger? Gi en karakter kanskje? kanskje noen norsk lærere her?
Have fun!
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Har egentli ikke noe konstruktivt å komme med, ville bare si at den var veldig bra.
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
Nå vet ikke jeg hvor nivået i deres klasse/skole er, men hadde det vært en av filmene som ble levert inn i min klasse ville det blitt 6'er.
Eneste jeg klarte å se, var når dere gikk opp fra gymsalen. Han til venstre så rett på deg hele tiden med hodet. Men det føltes som om han stirret mot kameraet på en måte. Noe som jeg synes fikk hele den scenen til å bli litt "ødelagt", i forhold til resten av filmen. Som jeg synes virker mer realistisk.
DayZ Proff
Benjy's Avatar
Trådstarter
Haha du sa Så rett på DEG hvordan vet du er meg
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
Skrivefeil, mente personen på siden. Er litt trøtt etter ferien. Hehe :P
Søk opp aksebrudd på google, nyttig lesning om man er ny i film!
Synes det var dårlig klipping, dårlig lydredigering og dårlig skuespill, men så går dere jo i 10'ende klasse! Ellers var det en bra skolefilm
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Hvis dette er ungdomsskolenivå så er det megabra, karakter 5-6.

Er dette videregående/medier og kommunikasjon, så er det maks en 3+.

Dere gjør mye riktig, men dere gjør også mye feil. Har dere ikke hatt skikkelig opplæring og fag innenfor film så er jo det forståelig, så er det ungdomsskolenivå er det som sagt megabra i forhold til det.
In Wonderland
kjempe fin, ble nesten en del trist på slutten men en ting dere glemte var sekken til hovedpersonen den ble mystisk borte etter første scenen med storebroren. du kan se på 03.00 at han har på sekk og etter det forsvant den
skjetnemarka-gangsters altså ?

OT: Filmen var grei den, 4+