Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  48 4143
DayZ Proff
Benjy's Avatar
Her er 17 minutter meg gameplay fra battlefield 4 http://www.youtube.com/watch?v=U8HVQXkeU8U Gleder dere?
tja... blir nokk endåg eit bf3...
DayZ Proff
Benjy's Avatar
Trådstarter
Enig i det ser gaanske likt ut..
Litt skuffet over at de presser ut nytt spill ut så fort. Tror det blir vanskelig å skille battlefield 3 mot 4'en i mulitplayer. Men singelplayer delen virker faktisk spillbart. Tenker da på hvordan de fokuserer mye mer på historiefortellingen
Jeg er ikke direkte imponert. Ligner litt for mye på BF3 og virker veldig generisk. Jeg er ganske pessimistisk, men det er jo enda en stund til lanseringen og mye kan skje på den tid. Jeg kommer nok sannsynligvis til å åpne lommeboken for dette spillet uansett.
slik som det ser ut til så pjåter dei ut med nytt content for å gjere EA happy, og for å teste ut nye "features" ved spela, BC var starten på SP, og BF3 var starten på noke som kan bli fantastisk, bf4 blir nokk berre endåg ein "test", men ein vakker dag, vil bfx komme, og det vil forandre bf serien som vi kjenner den, og bringe tilbake alt det gode frå bf2, samt nyare release (MoH included).
Jeg ser for meg mye av det samme som BF3, med penere grafikk og nye kart og eksakt like mye klaging. Jeg kommer sannsynligvis fortsatt til å bla opp penger for det.
Grunnen til at det kommer ut et nytt spill så tidlig i forhold til BF3 er vell mye fordi dem vil ha det så tidlig ute på de nye konsollene.
Og det med et nytt BF3, hvorfor gjør store endringer på et spill som ble kåret til beste krigsspill/skytespill overalt?
Skal garantert ha meg dette på den nye Xboxen som kommer, blir bra!
Sitat av Edited Vis innlegg
Grunnen til at det kommer ut et nytt spill så tidlig i forhold til BF3 er vell mye fordi dem vil ha det så tidlig ute på de nye konsollene.
Og det med et nytt BF3, hvorfor gjør store endringer på et spill som ble kåret til beste krigsspill/skytespill overalt?
Skal garantert ha meg dette på den nye Xboxen som kommer, blir bra!
Vis hele sitatet...
fordi EA er nokre griske jævlar...
det så rått ut og når det kommer så blir det gaming 24/7 ...
Så bra ut (bare et par små irriterende ting) fram til ca 7 minutter ut i videoen. Så blir hovedpersonen truffet 7 ganger på ett minutt, da stengte jeg av. Hvorfor i alle dagers videste verden viser de en teaser på spillet i kindergarden-mode? Er det virkelig et spill som dette folk vil ha? Enda et spawne-spill der folk enkeltvis (eller gud forby 2-3 sammen) stormer motstandsbasen og folk skyter villmann på det de måtte se? Synes det er synd at de ikke tør tvinge folk til å være mer forsiktige. Ett godt treff bør da vitterligen være nok (selv i mp) for at du skal måtte sitte ut runden.

Men ser jo det forsvares med at dersom man vil spille Arma så skal man bare spille Arma. Jeg klarer bare ikke å fatte og begripe hvorfor man ikke ønsker en mer realistisk opplevelse. Men men. (ps. jeg er sikkert bare sur fordi jeg faktisk la ut penger for BF3)
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
BF3 var det mest skuffende spillet jeg kjøpte året det kom ut, så betviler sterkt på at jeg kommer til å kjøpe BF4...
Sitat av norboost Vis innlegg
Så bra ut (bare et par små irriterende ting) fram til ca 7 minutter ut i videoen. Så blir hovedpersonen truffet 7 ganger på ett minutt, da stengte jeg av. Hvorfor i alle dagers videste verden viser de en teaser på spillet i kindergarden-mode? Er det virkelig et spill som dette folk vil ha? Enda et spawne-spill der folk enkeltvis (eller gud forby 2-3 sammen) stormer motstandsbasen og folk skyter villmann på det de måtte se? Synes det er synd at de ikke tør tvinge folk til å være mer forsiktige. Ett godt treff bør da vitterligen være nok (selv i mp) for at du skal måtte sitte ut runden.

Men ser jo det forsvares med at dersom man vil spille Arma så skal man bare spille Arma. Jeg klarer bare ikke å fatte og begripe hvorfor man ikke ønsker en mer realistisk opplevelse. Men men. (ps. jeg er sikkert bare sur fordi jeg faktisk la ut penger for BF3)
Vis hele sitatet...
bf3 er ganske mykje meir fast paced enn arma, det er eit action spel, ikkje ein sim eller liknande.
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
BF3 var det mest skuffende spillet jeg kjøpte året det kom ut, så betviler sterkt på at jeg kommer til å kjøpe BF4...
Vis hele sitatet...
hvorfor var det skuffende? god graffik og bra gamplay så skjønner det ikke. hva forventer du? begynn med paintball hvis det ikke blir " realistisk" nok... noe det absolutt aldri vil bli
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
hvorfor var det skuffende? god graffik og bra gamplay så skjønner det ikke. hva forventer du? begynn med paintball hvis det ikke blir " realistisk" nok... noe det absolutt aldri vil bli
Vis hele sitatet...
bf3 levde aldri opp til forventningane, det er ikkje "battlefield" det er bad company.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Det er for likt Bf3?
Bf3 er da et godt spill?
Bedre grafikk, mer finpusset og nye map - i samme stil som Bf3. Er det så galt ?!

Hva forventer dere? At de finner opp kruttet på nytt?
Sitat av Lima Vis innlegg
Det er for likt Bf3?
Bf3 er da et godt spill?
Bedre grafikk, mer finpusset og nye map - i samme stil som Bf3. Er det så galt ?!

Hva forventer dere? At de finner opp kruttet på nytt?
Vis hele sitatet...
det er meir bad company enn battlefield, det er problemet, og vi forventer battlefield, ikkje ein lame strippa versjon aka, bad company.

det er eit bra spel! for all del! men det er så mykje som mangler frå battlefield 2 og tidligare battlefield tittlar (1943 er ikkje inkludert...)
Sist endret av R0flcopter; 28. mars 2013 kl. 09:26.
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Håper de fokuserer mot PC denne gangen og ikke mot console sånn at vi får store maps.
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
BF3 var det mest skuffende spillet jeg kjøpte året det kom ut, så betviler sterkt på at jeg kommer til å kjøpe BF4...
Vis hele sitatet...
eg og synst det var drit når det kom ut, det låg på hylla i et halvt år, så fant eg ut at eg skulle prøve litt. plustlig 500 timer senere...

Sitat av ArtOfHacking Vis innlegg
Håper de fokuserer mot PC denne gangen og ikke mot console sånn at vi får store maps.
Vis hele sitatet...
det er vel sakt at consoles får 64 players(har ikke kjilder her og nå), og da drar dei nok mapsa lenger ut
og dei har vel egentlig hinta til det i videoane deira..

EDIT: ps4, og xbox 720 får 64.
Sist endret av norwegianhobo; 28. mars 2013 kl. 10:43.
Stygg & samtidig fin
Dillinger's Avatar
Battlefield 3.5!

Det gjør meg ingenting, fett spill, så hvis det blir mer "polert" og gode nye maps, da er jeg fornøyd!
Sitat av Dillinger Vis innlegg
Battlefield 3.5!

Det gjør meg ingenting, fett spill, så hvis det blir mer "polert" og gode nye maps, da er jeg fornøyd!
Vis hele sitatet...
true er litt lei bf3 nå :Ø
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
hvorfor var det skuffende? god graffik og bra gamplay så skjønner det ikke. hva forventer du? begynn med paintball hvis det ikke blir " realistisk" nok... noe det absolutt aldri vil bli
Vis hele sitatet...
Godt gameplay? Hva røyker du?

Bare det at det er store baner har ingenting å si på GP om det fortsatt er COD-levels med fighting, driter i realisme men hadde litt høyere forhåpninger mtp. at jeg elsket BF2... Gameplayet i BF3 var mye værre.

Og grafikk bryr meg midt i brunøyet, gameplay is key.

Sitat av norwegianhobo Vis innlegg
eg og synst det var drit når det kom ut, det låg på hylla i et halvt år, så fant eg ut at eg skulle prøve litt. plustlig 500 timer senere...
Vis hele sitatet...
60 timer senere for meg, fortsatt like skuffet.

Det skal forøvrig sies at det var ett av 3 spill jeg kjøpte det året, så det betyr ikke så meget at det er det mest skuffende det året.
[quote=Freddy_fred5;2880402]Godt gameplay? Hva røyker du?

Bare det at det er store baner har ingenting å si på GP om det fortsatt er COD-levels med fighting, driter i realisme men hadde litt høyere forhåpninger mtp. at jeg elsket BF2... Gameplayet i BF3 var mye værre.

Og grafikk bryr meg midt i brunøyet, gameplay is key.



60 timer senere for meg, fortsatt like skuffet.

Det skal forøvrig sies at det var ett av 3 spill jeg kjøpte det året, så det betyr ikke så meget at det er det mest skuffende det året.[/QUOTE
ja skjønnner, men dei første 100 timene er ganske frustrating..
fant meg en fav map, prøvde ut forskjellige stiler osv. begynte å få gode kder, osv. :P

[quote=Freddy_fred5;2880402]Godt gameplay? Hva røyker du?

Bare det at det er store baner har ingenting å si på GP om det fortsatt er COD-levels med fighting, driter i realisme men hadde litt høyere forhåpninger mtp. at jeg elsket BF2... Gameplayet i BF3 var mye værre.

Og grafikk bryr meg midt i brunøyet, gameplay is key.



60 timer senere for meg, fortsatt like skuffet.

Det skal forøvrig sies at det var ett av 3 spill jeg kjøpte det året, så det betyr ikke så meget at det er det mest skuffende det året.[/QUOTE
ja skjønnner, men dei første 100 timene er ganske frustrating..
fant meg en fav map, prøvde ut forskjellige stiler osv. begynte å få gode kder, osv. :P
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av norwegianhobo Vis innlegg
ja skjønnner, men dei første 100 timene er ganske frustrating..
fant meg en fav map, prøvde ut forskjellige stiler osv. begynte å få gode kder, osv. :P
Vis hele sitatet...
Dei første 100 timene, selv på typ dag 1?

Var da jeg gama, fikk det dag 1 siden jeg elsket BF2, men BF3 var bare altfor spy i forhold.
Om vi ser på hva som skjedde med Sim City 5, så har jeg virkelig ingen store forhåpninger til dette. Alt skal tydeligvis gå raskere og være enklere for kidza å forstå og mestre. Driter EA seg ut her, så blir det siste gang de får pengene mine.
Sitat av boohaze Vis innlegg
Litt skuffet over at de presser ut nytt spill ut så fort. Tror det blir vanskelig å skille battlefield 3 mot 4'en i mulitplayer. Men singelplayer delen virker faktisk spillbart. Tenker da på hvordan de fokuserer mye mer på historiefortellingen
Vis hele sitatet...
Presser det så fort? BF3 er jo ferdig nå om et par måneder nå som End Game er ute. BF4 vil jo lanseres til samme tid som BF3 bare ett år senere. Det er vanskelig å holde liv i et spill som Battlefield så lenge, hvertfall når det kommer nye konkurrerende spill og nye konsoller.
Kommer nok til og droppe BF4 gitt, Arma 3 har bedre utseende, bedre lyd, morsommere gameplay og føles bedre atm.
Sitat av Claryn Vis innlegg
Presser det så fort?
Vis hele sitatet...
Skjønner ikke helt denne jeg heller. Såvidt jeg har forstått er det ren rutine at det kommer et nytt BF-spill annet hvert år.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Toseki Vis innlegg
Kommer nok til og droppe BF4 gitt, Arma 3 har bedre utseende, bedre lyd, morsommere gameplay og føles bedre atm.
Vis hele sitatet...
Rart at du kan påstå det når du ikke har prøvd BF4 engang. Det er forsåvidt også to helt forskjellige spill som ikke er mulig å sammenligne.
Som sagt, BF3.5. Skuffet over at de beholdt såpass mange at kjøretøyene uten å endre de, men det har i det minste gjort noe med den forbanna "solar glare" greia som var i BF3.
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Rart at du kan påstå det når du ikke har prøvd BF4 engang. Det er forsåvidt også to helt forskjellige spill som ikke er mulig å sammenligne.
Vis hele sitatet...
Sammenligner via det jeg har sett. Det er krigføringsspill begge to, det er nok for min del.
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Håper de virkelig legger til ubåter slik som den ene traileren. DA blir det ett unikt spill.
Sitat av HanDuck Vis innlegg
Håper de virkelig legger til ubåter slik som den ene traileren. DA blir det ett unikt spill.
Vis hele sitatet...
Med tanke på at Electronics Arts styrer skuta ville jeg ikke hatt for store forventninger om jeg var deg.
Og nei, det blir ikke et unikt spill pga ubåter, Arma 3 har ubåter.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Toseki Vis innlegg
Sammenligner via det jeg har sett. Det er krigføringsspill begge to, det er nok for min del.
Vis hele sitatet...
Det du har sett er jo bare singleplayer da, som de fleste ikke bryr seg om.

Åja, begge er krigføringspill derfor må de sammenlignes? Du vet at ARMA er en krigsimulator ja? Stor forskjell. Men tenker du sånn kan du jo i samme slengen sammenligne ARMA og COD, begge er jo krigføringspill.
Jeg likte bf2 veldig mye, men det ble ikke noe særlig på 3'ern..
Nei, jeg vet ikke helt om jeg kommer til å kjøpe det denne gangen.
Sitat av SkyMarshal Vis innlegg
Om vi ser på hva som skjedde med Sim City 5, så har jeg virkelig ingen store forhåpninger til dette. Alt skal tydeligvis gå raskere og være enklere for kidza å forstå og mestre. Driter EA seg ut her, så blir det siste gang de får pengene mine.
Vis hele sitatet...
Lykke til med å aldri kjøpe EA spill, de eier nesten alt
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av Oransje Vis innlegg
Lykke til med å aldri kjøpe EA spill, de eier nesten alt
Vis hele sitatet...
http://www.ign.com/companies/electronic-arts
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Jeg ønsker meg et større utvalg våpem. Ærlig talt... Det er jo såvidt pistoler på BF3. Det er ikke så mange gevær heller. Skulle også hatt flere små duppeditter. Type remote kameraer o.l.
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Det du har sett er jo bare singleplayer da, som de fleste ikke bryr seg om.

Åja, begge er krigføringspill derfor må de sammenlignes? Du vet at ARMA er en krigsimulator ja? Stor forskjell. Men tenker du sånn kan du jo i samme slengen sammenligne ARMA og COD, begge er jo krigføringspill.
Vis hele sitatet...
ARMA er ein "Tactical shooter", ikkje ein simulator, og rekna nesten bf3 som ein tactial shooter også, og fleire av aspekta til bf3 og arma kan samanliknast.
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Dei første 100 timene, selv på typ dag 1?

Var da jeg gama, fikk det dag 1 siden jeg elsket BF2, men BF3 var bare altfor spy i forhold.
Vis hele sitatet...
viss du kjøpte det på dag 1, så er det ikke rart du synst det var dårlig..
eg synst det var forferdlig i starten, men etter noen paatcher senere, kom det seg.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av norwegianhobo Vis innlegg
viss du kjøpte det på dag 1, så er det ikke rart du synst det var dårlig..
eg synst det var forferdlig i starten, men etter noen paatcher senere, kom det seg.
Vis hele sitatet...
60 timer får man ikke til på en dag

Spilte det dag 1, og litt utover, fikk patcher, men det var fortsatt meh.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
60 timer får man ikke til på en dag

Spilte det dag 1, og litt utover, fikk patcher, men det var fortsatt meh.
Vis hele sitatet...
Har selv spillt 250 timer. Startet ikke med Bf3 før høsten 2012.
Jeg storkoser meg enda, så vi er da alle forksjellige..
Oh herro there.. ^_^
Off topic:
Sitat av R0flcopter Vis innlegg
bf3 er ganske mykje meir fast paced enn arma, det er eit action spel, ikkje ein sim eller liknande.
Vis hele sitatet...

Nå er Arma mer lik en simulator på enkelte punkt enn det gjennomsnittlige FPS , men forsatt ingen simulator... Virtual Battle Space 1 og 2 er jo det som faktisk blir brukt av forsvaret i Norge.

Er lagd av de samme folka da. Du har jo også Americas army som blir brukt nettopp av den Amerikanske hæren.

On topic:


Bf4 ser greit ut det selv om det ligner litt vel mye på bf3 enn så lenge. Singelplayer ser ut til å ha blitt oppgradert som jeg vil si er posetivt. (Foretrekker COD singleplayer selv om den blir litt vel "Hollywood". Bf3 singleplayer var dritkjedelig rett og slett...)
Spørsmål ang. pre-order.
Jeg har kjøpt MOH:W for å få tilgang på Beta. Betyr dette at jeg ikke trenger å forhåndsbestille Digital Deluxe, men bare vanlig versjon og fortsatt få tilgang på beta?
Sist endret av Claryn; 3. april 2013 kl. 22:17.
Sitat av Claryn Vis innlegg
Spørsmål ang. pre-order.
Jeg har kjøpt MOH:W for å få tilgang på Beta. Betyr dette at jeg ikke trenger å forhåndsbestille Digital Deluxe, men bare vanlig versjon og fortsatt få tilgang på beta?
Vis hele sitatet...
du har tilgang til beta vist du har ein av følgande:
premium
mohw
preorder
Sitat av R0flcopter Vis innlegg
du har tilgang til beta vist du har ein av følgande:
premium
mohw
preorder
Vis hele sitatet...
Digital Deluxe*

Vil jeg da få tilgang på 2 brukere siden jeg har Mohw og Premium??
Sitat av Claryn Vis innlegg
Digital Deluxe*

Vil jeg da få tilgang på 2 brukere siden jeg har Mohw og Premium??
Vis hele sitatet...
ikkje vist desse er på same origin bruker.
Men må jeg fortsatt kjøpe spillet? Eller får jeg det med Betaen? Mister jeg liksom tilgang når spillet blir lansert om jeg ikke har kjøpt spillet? O:
Sitat av Claryn Vis innlegg
Men må jeg fortsatt kjøpe spillet? Eller får jeg det med Betaen? Mister jeg liksom tilgang når spillet blir lansert om jeg ikke har kjøpt spillet? O:
Vis hele sitatet...
ja så klart du ikkje får hele spillet når det blir lansert.

Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
60 timer får man ikke til på en dag

Spilte det dag 1, og litt utover, fikk patcher, men det var fortsatt meh.
Vis hele sitatet...
hehe, ja. men eg venta et godt halvt/helt år. var ikke helt ferdig med bc2 skjønna du måtte ha maks rank der først