Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 822
DayZ Proff
Benjy's Avatar
Hei freaks! vet ikke om jeg skulle poste denne på spill eller skryteplassen. men tenkte og dele linken til en middels god streamer på LoL han er en god venn av meg og har lyst og bli proff og stor på lol. så prøver og hjelpe han litt. Fint om dere kanskje ville se på streamen? Språket er norsk Duo Que for det meste, jeg kommer til og bli med på streamen utover kvelden.

Www.twitch.tv/ezpatalol
LSHMSFOAIDMT
Bmariuz's Avatar
Middels god var vel aa ta litt i.
Sorry ass, men dette var ikke superspennende aa se paa. Halvparten av creepsene under turret dor uten at han klarer aa faa det med seg ser det ut til.
Hva er egentlig vitsen med webcam om han bare sitter helt i ro uten aa si et eneste ord?
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Enig. Det er ikke gøy å sitte en fyr sitte stum å spille lol.
Mulig jeg tar feil, men det finnes ingen "middels" gode i planke IV. Mulig jeg tar utgangspunkt i feil profil da. http://www.lolking.net/summoner/euw/28949827
DayZ Proff
Benjy's Avatar
Trådstarter
Han var på skype tidligere.