Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 647
Hei freaks! Noen som vet om jeg laster ned windows 8 på lille gode laptopen kan jeg fortsatt game lol, dayz, arma3 på den? 😊 Eller game generelt
det var svært lite informasjon, men hvis du kan kjøre det på win7 går det like fint på win8 (hvis jeg forsto deg rett).
Tidsmisbruker
Slaps's Avatar
Hva har du på laptopen nå da? Windows 7? Isåfall skal det gå helt fint å spille uten noe særlig ytelsestap med windows 8
Sitat av Slaps Vis innlegg
Hva har du på laptopen nå da? Windows 7? Isåfall skal det gå helt fint å spille uten noe særlig ytelsestap med windows 8
Vis hele sitatet...
hvis han er heldig får han vel faktisk bittelitt bedre ytelse.
DayZ Proff
Benjy's Avatar
Trådstarter
Er ikke ytelse jeg tenker på men det liksom ikke som linux? at spillene ikke "finns" på den plattformen? det funker og kjøre slike spill på "Windows" generelt? sorry for mye feil osv er kjempetrøtt..
Sitat av Benjy Vis innlegg
Er ikke ytelse jeg tenker på men det liksom ikke som linux? at spillene ikke "finns" på den plattformen? det funker og kjøre slike spill på "Windows" generelt? sorry for mye feil osv er kjempetrøtt..
Vis hele sitatet...
alle spill som går på win7 går også på win8, vista og som regel xp. er dog noen få spill som ikke støtter xp lenger
Ikkeno problem.
DayZ Proff
Benjy's Avatar
Trådstarter
Ahh flott! da er det bare og finne en torrent som ikke fucker opp pcen helt