Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1407
Heisann, lurer på noen kan liste opp noen av de mest kjente og utbredte brasilianske sangene som finnes. Spesielt leter jeg etter en låt som på et vis høres nesten litt hebraisk ut istedet for portugisisk. Husker IKKE navnet på denne og er grunnen til at jeg leter egentlig.

Svært så merkelig nok har jeg ikke fått særlig bra resultater på google-søkingen min etter sangen.

Altså en brasiliansk sang som er like kjent som denne; Tic Tic Tac av Carrapicho. Også i omtrent samme duren som Tic tic tac er den jeg leter etter, en ordentlig sommerlåt altså.

Har dere gode forslag til hva den heter som jeg er på leting etter..?, har nå grublet mye og fått helt hjerneteppe.
this is how we do
instar's Avatar
Her er en tråd på Freak der du kan spørre om nettopp det du lurer på! Du kommer til å bli forbauset over hvor mange som klarer å finne fram sangen bare du skribler ned noen ord du har hørt eller lignende!
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Trådstarter
Da tenker jeg at jeg kopiere over til den tråden!


SLETT denne tråden hvis nødvendig..
Sist endret av aeon_illuminate; 28. november 2012 kl. 19:58.