Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  63 14411
Hva er dine favoritter blant de få iPadappsene som er ute?

Mine så langt er:

Pages, Keynote og Numbers

-YXPlayer (For avspilling av alle formater av film. Kan hakke noe, men updates kommer sikkert)
-AngryBirds
-SimplyPDF (Fint alternativ til iBooks for å lese ebøker og andre dokumenter i PDF-format. Filene lastet opp via WiFi og nettleser.)
Photoboard HD

Kom i skade for å skrive SimplyPDF, og det var feil. Det gode programmet heter FastPDF.
Newsrack - RSS/Google Reader klient (Reeder skal visst også være knallbra, men jeg har ikke fått testet enda.)
Dropbox - Overføre filer sømløst mellom mac, pc, iphone og ipad!
AirVideo - En grunn til å kjøpe ipad i seg selv. Streamer alt videomateriale over WIFI fra en pc/mac. (tar mkv og alt annet, til og med 1080p kildemateriale)
Wired - Magasin
NYTimes Editors Choice - Kanonbra app fra NYT. De beste artiklene og video.
Wallpapers HD - Jepp. Kvalitet!
Evernote - Kunne vært bedre layout, men liker den selvom.

iSSH - VNC/SSH klient (pTerm er også ok)
Angry Birds - Spill, veldig morro!
Need for Speed: Shift - Spill. Liker det veldig godt, syns det er bedre kontroller enn RealRacingHD

Finnes diverse andre spill som også er OK, men ikke gode nok til å nevne. -_-
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Er helt jomfru, men har falt for følgende så langt (kjøpte den i går):
- Angry Birds HD
- Bebot
- Twitteriffic

Så venter jeg i spenning på MorphWiz fra Jordan Rudess.
ibook. og spotify(er jo digg, har den kommet?)=
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Sitat av xhacktly Vis innlegg
ibook. og spotify(er jo digg, har den kommet?)=
Vis hele sitatet...
Spotify i iPhoneversjon er tilgjengelig, den funker. Dog er den liten.
lettere off topic, men syns det er litt kos at iBook-navnet lever videre
Hvordan er det å lese bøker på den? Slitsomt i lengden?
Fishpond (tror jeg det heter) er ganske kjekt om en har ingenting å gjøre på, fiske litt er alltid gøy.
Ellers er AngryBirds awesome også.
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Sitat av Raymond Vis innlegg
Hvordan er det å lese bøker på den? Slitsomt i lengden?
Vis hele sitatet...
Bladde litt gjennom Winnie The Poo som fulgte med min iBook-app og syns det var greit behagelig å lese på. Leste ikke hele boka da, men kommer vel til det etterhvert.
Sitat av Raymond Vis innlegg
Hvordan er det å lese bøker på den? Slitsomt i lengden?
Vis hele sitatet...
iBooks funker fint, men man kan også lese PDF-filer på samme måte. Jeg har ikke merket at jeg har blitt sliten i øynene. Det er jo ganske digg, for hvor skulle manne ikke ønske at man kunne forandre skriftstørrelsen i en bok med et lite klyp.
Leste gjennom The Long Walk (Stephen King) på padda og jeg opplevde det som slitsomt i lengden med høy brightness, men med den justert ned er det ikke noe problem. That being said, det krever litt tilvenning, og jeg foretrekker vanlige bøker fremdeles.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Har begynt å bruke iCab Mobile nettleser på pad-en. Har tabs og funker fjell!
Jeg skal hente min på tirsdag! Gleder meg helt insane Min onkel kjøpte til meg i UK siden han bor der, da slipper jeg toll og sånn elt. Så da fyrer jeg til tvedestrand på tirsdag. Men dere få som har iPad, har dere jailbreaket den? Noen kule ting du kan gjør med jailbreak i så fall?
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Sitat av trauMa Vis innlegg
Jeg skal hente min på tirsdag! Gleder meg helt insane Min onkel kjøpte til meg i UK siden han bor der, da slipper jeg toll og sånn elt. Så da fyrer jeg til tvedestrand på tirsdag. Men dere få som har iPad, har dere jailbreaket den? Noen kule ting du kan gjør med jailbreak i så fall?
Vis hele sitatet...
Jailbreaket min i går, er få apps i Cydia som støtter den pr. nå da. Jeg knekte min for å se om jeg fikk til frash (flash for iPad), men koden er så alpha så man må nesten vente litt til. Flere av de som ligger i Cydia som ligger på en "does work"-liste funka ikke for meg i går. Skal forske litt mer i cydia i dag.
Min er jailbreaket med Spirit, mest av alt for å kunne bruke SBSettings og Backgrounder. I tillegg er iPad-versjonen av Installous ganske genial. Man kan velge å bare søke på iPad-apps blant annet.
Dersom du har Installous på pad-en og i tillegg har en iphone, så er KL Darts ganske morsomt. Appen til iphone er gratis via appstore og tavla, altså ipad appen, kan lastes ned via Installous.

Slik har man litt billig og morsom briefeunderholdning for å vise hvor mektige iDevicene er!
Game disconnected
pokemon's Avatar
litt offtopic men noen som kan anbefale en side å handle ipad fra?
Sitat av pokemon;
litt offtopic men noen som kan anbefale en side å handle ipad fra?
Vis hele sitatet...
AppleStore eller eBay. Anbefaler AppleStore.
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
Her f.eks: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll...m=140425878585

denne fyren jeg kjøpte fra, tok en uke ettersom han sender med FedEx, og han sender samme dag.

Jul 7, 2010 17:37 Picked up
Jul 7, 2010 18:48 Left FedEx origin facility
Jul 8, 2010 00:30 Arrived at FedEx location NEWARK, NJ
Jul 9, 2010 17:30 Arrived at FedEx location PARIS FR
Jul 11, 2010 21:14 At local FedEx facility GARDERMOEN NO
Jul 12, 2010 22:00 At local FedEx facility OSLO NO
Sist endret av somnium; 13. juli 2010 kl. 05:41.
Da har jeg fått den opp og gå på 3G-nettet. Vil bare anbefale et par apps:

IM+ (MSN, skype-text-chat, facebook-chat osv.)
Rooms (IRC-klient)
IMDb
OmniFocus (GTD-app, google it)
Ang. bøker, synes jeg Amazon Kindle for iPad fungerer bedre. Lå og leste på sengekanten i et par timer i går, og synes ikke det var noe særlig mer slitsomt enn å lese en vanlig bok.

Kan forøvrig anbefale "I Hope They Serve Beer In Hell" :-)
Da har jeg også funnet veien innom denne tråden.
Noen av disse appene kan være gratis, mens andre kan koste penger. Jeg har lastet ned noen av dem etter å ha kikket på en RSSfeed, og da er de gjerne bare gratis i en liten stund.

Programmer jeg har sansen for:
Beejive IM - Den ser ut til å håndtere AIM/MobileMe, Google Talk, ICQ, Jabber, MSN/Windows Live, Myspace IM, Yahoo! Messenger og Facebook IM. Jeg bruker den bare til MSN, men jeg er meget fornøyd med klienten.
FeedlerRSS - Denne bruker jeg til å lese ett par RSS feeds jeg har, som tipser meg om nedsatte priser på Apps.
iTap RDP - Lar meg koble til en Windows Server2008 maskin via Remote Desktop funksjonen til Windows. Oppløsningen blir tilpasset iPad, så jeg trenger ikke bevege meg sidelengs over skjermen som jeg måtte med iPhonen. Den gjør det jeg trenger, og det er kult å kunne styre en FTP server uansett hvor man er, slik at man har noe å se på når man kommer hjem.
Google Earth - Virker triveligere å bruke den på en enhet som dette, en datamaskinen med mus for min del.
AirVideo - Lar meg streame filmer fra en server slik at jeg slipper å ha filer lagret på iPad. Den kan enten kjøre "onlive" konvertering, men dersom du har lagringsplass og tid kan du sette filene i kø, slik at de blir konvertert til AirVideo vennlig format. Avspilling vil nok være bedre mtp spoling etc.
RemoteX - Denne lar meg skifte sang og endre volum fra senga via nettverket. Den gir meg også visstnok en mus slik at jeg kan styre musa på skjermen. Dette har jeg dog ikke orket å teste.

Av spill kan jeg anbefale følgende (noen er nevnt tidligere):
Angry Birds - Man skyter fugler ut av en sprettert med mål om å drepe noen grønne griser.
PadRacer - iPaden blir omgjort til en bilbane. En må etterpå laste ned kontroller programvare til iPhone/iPod så kan man kjøre fra 2-4 spillere på bilbanen. Bilene styres ved å holde nede en knapp for akselerasjon, og å vri på enheten som ett ratt. Har man to iPads kan man få en utvidet bane som går over begge skjermene.
TapTap Radiation - Tenk litt i guitarhero typen spill. Følger med noen få spill, men det var for noen dager siden to pakker, av 30 og 3 sanger som var gratis i butikken som er tilgjengelig via appen.
SLS AMG HD - Ett bilspill uten så mye mål og mening. En kjører en snasen bil gjennom en tunnel hvor man skal unngå hindringer som dukker opp. Kan styres både med "joystick" og ved å vri iPaden som ett ratt.
Brain Trap - Her er noe for folk som liker gåter/tenking. Man får "conundrums" som en kan sitte å tenke på.
Poppi - Her daler det forskjellige tegn nedover skjermen som man skal trykke på for å skyte dem oppover igjen og etterhvert fjerne dem ved å skyte to like på hverandre.
OpenTTD - Open Transport Tycoon Deluxe har kommet til iPad. Jeg orker dessverre ikke å spille det, da det ikke er optimalisert for iPad og det kan bli kronglete og treffe hvor man vil på skjermen når man er i menyer og slikt.
Red Alert - Ble faktisk ganske brukbart når man først ble vandt med hvordan kontrollene var. Her har jeg dessverre nok ett ankepunkt, som er max unit cap. Dette var jeg følgelig klar over, men håpet den var noe høyere en hva den er.
My Kingdom for The Princess - Spill hvor man har en (etterhvert fler) arbeider som du må sende ut til å kappe tre, rydde veier, bygge bygninger og annet. Han kan kun gjøre én ting om gangen, så når han kapper ned ett tre, må han løpe tilbake til huset sitt før du kan gi ham en ny ordre. Senere i spillet får man flere folk, så man kan multitaske.
Fastlane HD - For fans av Jones in the fastlane spillet.
Harbor Master - Man får vel én bane gratis, men det er nok for min del. Det er ett greit spill å teste, og kan være kjekkere som toplayer en om man er alene.
Dungen Hunter HD - Jeg vil si dette spilet minner meg om Diablo, men nå prøvde jeg bare Diablo en veldig kort periode for veldig mange år siden. Man er en kar som løper gjennom grotter og skog i håp om å hjelpe folket. Slimklumper, edderkopper og banditter er noe av det jeg har støttet på til nå. Helt greit tidsfordriv, levling i forskjellige egenskaper, bedre våpen og beskyttelse, ringer osv.
The impossible game - Egentlig ett iPhone spill, men det funker fint på iPad. Man skal bare komme seg til enden av en bane, som ikke overraskende er heller lang og gjerne vrien.
Sist endret av møkk; 21. juli 2010 kl. 14:51.
AC-7 Pro - DAW Controller. Fungerer utmerket!

TowerMadness HD - Et fintfint spill for tidsfordriv

Touch Hockey - Nok et fint lite spill. Fin grafikk også.

Drum Kit Xl - Et trommesett.

JamPad
- Piano, Synth, og gitar.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Nå har det gått en stund siden det var noen bidrag her, så jeg kjører på med noen få nå før jeg tar meg en grundig tur gjennom AppStore for å finne mer. Som nevnt i det forrige innlegget mitt er det godt mulig at noen av appene koster penger og andre er gratis.

I Dig It - Her er ett spill som utvikler seg i en 2D verden. Man er en "borremaskin" som har som mål å utvinne edelstener, tapte skatter og bortglemt skrot og frakte disse opp til overflaten hvor det er tre forskjellige bygninger. En for å fikse og oppgradere maskinen din, en for å tanke drivstoff og en for å lesse av varer. Her varer gjerne en bane i to timer, en har som mål å tjene en viss sum med penger innen tiden løper ut. Ett greit spill å kunne dra frem av og til å bruke en halvtime eller noe på for så å legge det bort til senere.
3DPool Game - Ett greit biljard spill som kan spilles både alene og med en venn.
SnookerHD - Ett spill som ikke overraskende går ut på å spille snooker. Man kan være en eller to spillere om gangen og man trenger ikke å kunne reglene av snooker i utgangspunktet da spillet viser deg hvilken farge det skal være på kulene som skal skytes.
iSink U - Her har vi en variant av det gamle spillet Battleship. Ikke allverdens av grafikk, men det er heller ikke noe en trenger i ett spil som dette.

Pocket Hawk - Denne appen klarte jeg ikke helt å kategorisere så jeg tar den bare her for seg selv. Det er bare knapper med forskjellige quotes av Steven Hawking som slår an blant noen.

For brukere som har jailbreaket enheten deres tenkte jeg å anbefale noen programmer som andre ikke får tilgang til.
Først vil jeg begynne med å ramse opp hvilke repo'er/sources jeg har installert.
http://cydia.hackulo.us
http://theiphonespotrepo.net/apt/
http://cydia.myrepospace.com/CaPWN
http://www.sinfuliphonerepo.com/

Backgrounder - Denne appen gjør det mulig å kjøre flere apps samtidig. En kan tukle med innstillingene til selve appen men dette har jeg ikke orket å gjøre enda. Jeg kjører den slik den var når det ble installert, og da aktiverer jeg backgrounding ved å holde inne Home knappen når jeg er inni appen. Jeg har skrudd på "Badges" slik at det kommer et lite ikon på de programmene som kjører i bakgrunnen.
Multiflow - En måte for å lett holde oversikt over hvilke programmer som kjører i bakgrunnen, rydde og stenge programmer.
Categories/CategoriesSB - Endelig en form for mappeløsning. Categories fungerer ikke like bra som iOS 4 sine mapper, men det funker. Man åpner en app hvor en lager nye mapper. For å legge apps inn i mappene må du gjøre dette via Categories appen, fremfor å bare dra og slippe som i iOS 4. Installerer man CategoriesSB blir mappene mer integrert i systemet, og ser mye bedre ut i bruk.
Installous - Lar deg installere piratkopierte apper fra appstore.
SNES (HD) - En SNES emulator som lar deg laste ned ROM's via appen. Her må man ha nok en enhet, iPhone eller iPod for å laste ned kontrolleren. Enhetene kobles sammen via bluetooth, og det fungerer "nogenlunde".
iNES - NES emulator, som er noe ubehagelig med tanke på størrelsen. Den blir holdt som en "gameboy".
Sist endret av møkk; 24. august 2010 kl. 16:56.
Har hatt Padden nå i 3 måneder (imorgen), og elsker den. Vet ikke helt hva jeg bruker den til, men elsker den like fullt.

Vil anbefale et par apps her (mye er allerede nevnt av møkk)

GoodReader -Lar deg flytte filer over til ipaden via "drag and drop". Riktignok via iTunes (eller via WiFi som jeg ikke har forsøkt enda), men det går svinraskt. PDF, Excel, videos osv. Her kan du organisere dem i mapper osv. Veldig bra for en som er vant med pc.

Friendly -Facebook for iPad. ikke like bra som den jeg har på telefonen, men i fullscreen.

Har allurat jailbreaket den, men leter etter gode apps her også. SBSettings er veldig bra. Anbefaler også CyDelete om man er ny på Cydia. Lar deg slette Cydia apps på "vanlig" måte.
Sitat av Soppl Vis innlegg
Har hatt Padden nå i 3 måneder (imorgen), og elsker den. Vet ikke helt hva jeg bruker den til, men elsker den like fullt.

Vil anbefale et par apps her (mye er allerede nevnt av møkk)

GoodReader -Lar deg flytte filer over til ipaden via "drag and drop". Riktignok via iTunes (eller via WiFi som jeg ikke har forsøkt enda), men det går svinraskt. PDF, Excel, videos osv. Her kan du organisere dem i mapper osv. Veldig bra for en som er vant med pc.

Friendly -Facebook for iPad. ikke like bra som den jeg har på telefonen, men i fullscreen.

Har allurat jailbreaket den, men leter etter gode apps her også. SBSettings er veldig bra. Anbefaler også CyDelete om man er ny på Cydia. Lar deg slette Cydia apps på "vanlig" måte.
Vis hele sitatet...
Hva med Installous? DEN viktigste av alle apps etter jailbreak.
ikke akkurat etter topic men:
snuser på ipad til reising. ser da først og fremst på muligheten til og lese bøker, spille spill, surfe lett og se film,
men må man virkelig konvertere filmer (utenfor wifi dekning) til h264 for at batteriet skal holde sånn noenlunde? kan noen avkrefte/bekrefte?
Sitat av bronsky Vis innlegg
Hva med Installous? DEN viktigste av alle apps etter jailbreak.
Vis hele sitatet...
Absolutt, men den har møkk allerede nevnt.

Sitat av Psych|Com Vis innlegg
men må man virkelig konvertere filmer (utenfor wifi dekning) til h264 for at batteriet skal holde sånn noenlunde? kan noen avkrefte/bekrefte?
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke helt kommet igang med filmtittingen på padden nettopp på grunn av dette. Har ikke så mange filmfiler fra før, og 2 timer på å rippe + konvertere en film har satt en effektiv stopper for film titting...

Appen (AppStore) CineXPlayer skal kunne spille av mange filformat, men ettersom jeg ikke har noen filmfiler har jeg ikke hatt mulighet å sjekke om dette faktisk stemmer eller ikke.
japp så det var kommet en player som skal ta mere codecs. men noen på et annet forum nevnte at det bare var h264 som var hw dekodet og at alt annet resulterte i mye kortere batteritid.
spørsmålet var hvor mye. ingen film = ingen ipad for min del
Sitat av Soppl Vis innlegg
Absolutt, men den har møkk allerede nevnt.



Jeg har ikke helt kommet igang med filmtittingen på padden nettopp på grunn av dette. Har ikke så mange filmfiler fra før, og 2 timer på å rippe + konvertere en film har satt en effektiv stopper for film titting...

Appen (AppStore) CineXPlayer skal kunne spille av mange filformat, men ettersom jeg ikke har noen filmfiler har jeg ikke hatt mulighet å sjekke om dette faktisk stemmer eller ikke.
Vis hele sitatet...
▼ ... over en uke senere ... ▼
Looptastic HD

Adobe Ideas

Dropbox

iBooks
Sist endret av onClipEvent; 9. september 2010 kl. 18:33.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Angry Birds HD

News Desk

iBrainstorm

NG Traveler

Harbor Master

DipTic

Touch Hockey

Geared HD
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hei, jeg har remote appen, og vill finne ut av hvordan home sharing funker.
Men når jeg skrur det på pc'en og på ipad'en så skjer det ingenting
må jeg koble det på samme nett?
og kan jeg være i utlandet å streame fra pc'en til ipad'en min?
altså noen skrur på pc'en hjemme osv.
Twitter
Offisiell twitterklient (tidligere tweetie)

Evernote
Notatblokk som syncer mellom både iPhone, PC, iPad, Mac osv.

Instapaper
Lar deg lagre en spennende nyhet og lese den på hvilken som helst enhet i ettertid. Greit om du er på farta og ser en spennende overskrift f.eks.

Reeder
Beste RSS-leser som selvsagt støtter Google Reader.

BeejiveIM
Beste IM-klient etter min mening. Venter ennå på multitasking-støtte (kjører iOS 4.2 beta 3)

TeamViewer
Remote control av PC helt gratis. Går på port 80, så du slipper å klusse med portforwarding eller slikt.

Puzzle Agent
Beste spill til iPad. Absurd og humoristisk spill der du skal nøste opp i et mysterium ved å løse forskjellige puzzles.

Flipboard
Sexy shit! Viser deg facebook eller twitter som en "bok" og lar deg bla igjennom viktigste hendelser.

VLC
Must have! Spiller av de fleste videoformat.

PS Express
Liteversjon av photoshop for iPad. Greit å ha til å crope bilder eller lignende.

FTPOnTheGo
FTPklient

Penultimate
Enkel tegneapp

2Do
Finfin 2do GTD-app som syncer mot toodledo

Dropbox
Syncer filer mellom de fleste enheter

Har forøvrig ennå ikke sett behov for å jailbreake iPaden. Anbefaler å installere iOS 4. Man må enten være apple developer, eller få noen som er apple developer til å legge til UDIDen din. Beta 3 er svært stabil.
Sist endret av connubialis; 14. oktober 2010 kl. 19:48.
Lastet ned noen nye siden sist:

Real Solitaire(gratis)
Kabal med smooth grafikk

Cut the rope(11 kr)
Puzzle, som er latterlig vanedannende og gir deg mange timer med morro

GodFinger All Stars(gratis)
Du er gud. Du får din egen planet som du må bygge opp. Du må bygge hus, gårder, lage regn, sol osv. Timesvis med kvalitetsunderholdning.

Calculator 4(gratis)
iPhone kalkulator på iPad
Angry Birds. ;D
TV-Guide og Real Racing HD
MorphWiz - http://www.morphwiz.com/
Korg iElectribe - http://www.korg.com/ielectribe
ThumbJam - http://thumbjam.com/

absolutte musts! (men nå bruker jeg ikke pad'n til noe annet en musikkproduksjon)
Har hatt padden i snart en halvtime, og hittil er jeg bare glad det finnes vlc fir iPad. Ellers synes jeg det er noe tull at det ikke finnes en gratis FTP klient for iPad...
Sitat av kaninpus Vis innlegg
Har hatt padden i snart en halvtime, og hittil er jeg bare glad det finnes vlc fir iPad. Ellers synes jeg det er noe tull at det ikke finnes en gratis FTP klient for iPad...
Vis hele sitatet...
Tja. Tidkrevende å lage slikt, så skjønner jo at få gidder å lage slikt gratis.
Sitat av loathsome Vis innlegg
MorphWiz - http://www.morphwiz.com/
Korg iElectribe - http://www.korg.com/ielectribe
ThumbJam - http://thumbjam.com/

absolutte musts! (men nå bruker jeg ikke pad'n til noe annet en musikkproduksjon)
Vis hele sitatet...
Deilig, takk
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Alltid på leit etter nye apps, fin tråd;D

Her er mine mest brukte apps:
Crunchyroll - for streaming av de fleste animer
Dreams - drømmedagbok
http://smsfraipad.no/
Mobilbank - mobilbank for sparebank 1 kunder
Pages - word, skriveprogram
Numbers - excell
VG+ - vg's ipad versjon
Spotify - musikk

Spill:
Creeps
Plants vs zombies
Wally
Angry Birds
noen som vet om jailbreakme snart støtter nyeste versjon?
Sitat av suptispe Vis innlegg
noen som vet om jailbreakme snart støtter nyeste versjon?
Vis hele sitatet...
Og hva er vitsen med det tør jeg spørre når man har Greenpois0n?
Cydia
NES A.D Plus (NES Emulator)

Resten av pad'en suger bambus egentlig..
Sitat av trauMa Vis innlegg
Og hva er vitsen med det tør jeg spørre når man har Greenpois0n?
Vis hele sitatet...
Det enkle er ofte det beste. Å dra en knapp fra venstre til høyre høres mye mindre risky ut for en ipad-nabb enn å begynne med diverse software som gjerne må stilles litt her og der.
Homemade Retard
zeicko's Avatar
angry birds
Sitat av bronsky Vis innlegg
Hva er dine favoritter blant de få iPadappsene som er ute?

Mine så langt er:

Pages, Keynote og Numbers

-YXPlayer (For avspilling av alle formater av film. Kan hakke noe, men updates kommer sikkert)
-AngryBirds
-SimplyPDF (Fint alternativ til iBooks for å lese ebøker og andre dokumenter i PDF-format. Filene lastet opp via WiFi og nettleser.)
Photoboard HD

Kom i skade for å skrive SimplyPDF, og det var feil. Det gode programmet heter FastPDF.
Vis hele sitatet...
Lurte på det med den player, også VLC, hvordan får jeg filmene inn på iPaden?
Siden det er litt stille igjen kan jo jeg poste noen av Appene jeg bruker daglig.

Programmer:

Yr
Sjekker vær og vind. har ikke sjekket på en liten stund men sist jeg sjekket hadde ikke ipad versionen kommet ut enda. Så bruker iphone sin nå, noe som fungere helt greit.

Ibooks
Syns det fungerer helt fint og lese bøker på den selvom det kan bli litt slitsomt i lengden. Har vel lest en 2 - 3 bøker på den uten noen store problemer. ( Har ikke prøvd noen andre)

Remote
"fjernkontroll" til itunes, fungere egentlig veldig bra.


SPILL

FlightCtrl HD
Et helt genialt spill hvor du skal styre fly inn til landing. Noe som raskt blir veldig krevende.

UMK3

Mortal Combat 3, dette er jo en klassiker og til Ipad fungerer det greit. Ikke mer ikke mindre.

RealRacing HD
Overaskende bra bilspill, spillbarheten og grafikken er egentlig veldig god.



Bruker en hel del andre også, men de fleste er nevnt og jeg har ikke padden her nå og husker ikke navn så skal komme tilbake senere.

Glemte og spørre om en ting..

Til dere som ser film på padden, hvilken kvalitet ser dere i?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Skal til Thailand til mandag.
Noen som har noen apps som man ikke går så fort lei av ?
Trenger det til en 12 timer lang fly tur :P
Akinator HD ^^