Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1272
Jepp, det stemmer. I år hadde jeg håpet på 1 uke vekke fra Norge og kulde, jeg driter egentlig i hvor jeg drar bare det er bademuligheter på julaften=D Jeg ser for meg å reise rundt 20-21 desember og hjem en uke eller 2 seinere. Helst 1 uke, men kan jo bøyes i div retninger bare jeg kommer meg til varmen i jula=)

Så jeg har seff googlet og vært på de fleste plasser, men jeg er nok langt fra den beste i leite, og siden jeg er en kjip jævel som vil ha dette billigst mulig og siden det sikkert er noen som kjeder seg med et lite konkuranseinnstinkt i seg og som vil slenge seg på muligheten å bestemme hvor jeg skal reise i jula=P

Og om ikke kanskje noen vil hjelpe av ren godhet..... Eneste kriterier er som sagt julaften i et brukbart badevann og billigst mulig=)
Du må iallefall til afrika om du skal ha en nogenlunde varm ferie, Egypt er jo fint. Thailand er jo en slager i jula, men jævlig dyrt igjen, billig og vamrt i Desember, ser nok ingen andre muligheter enn Egypt gitt.

www.solreiser.no
www.ving.no
www.apollo.no
Mexico? Der er det varmt i jula. Prisene varierer. Evt kan du ta inn Ullersmo eller noe Der er det varm dusj og julemat!
Var i Egypt i februar 08. Var god tempratur når solen var oppe, men når solen gikk ned var det som regel på med jakken. Badetemp var heller ikke noe og skryte av.
India! Reis til Goa. Uendelig lange strender og nydelige mennesker.
Valgfri brukertittel
dain's Avatar
Var på Gran Canaria i jula som var. Varmt og godt der, så kan absolutt anbefales.
Thanks folkens..
Dra til Mexico, kanskje du er heldig og blir kidnappet samtidig? Gratis kost og losji!
Sitat av Astron Vis innlegg
Dra til Mexico, kanskje du er heldig og blir kidnappet samtidig? Gratis kost og losji!
Vis hele sitatet...
Haha good one=)
Jamaica man
Er det dyrt å reise til Malaysia, Singapore og slike land borti østen der?
Ville nok anbefalt å dra til Gran Canaria. Vært der selv flere ganger om vinteren. Om du tar noen restplasser kort tid før avreise skal det nok heller ikke bli altfor dyrt!
Sitat av Lachrymology Vis innlegg
Er det dyrt å reise til Malaysia, Singapore og slike land borti østen der?
Vis hele sitatet...
Her i Singapore er det nokså kostbart å bo ja. Det er langt rimeligere i f.eks Malaysia, Thailand og Filipinene. Anbefaler likevel noen dager i Singapore; the best city in the world ;D

Varme har vi forøvrig mer enn nok av i South East Asia. T-skjorte funker døgnet rundt, året rundt. Kanskje noe for trådstarter
Sist endret av Marken; 26. september 2009 kl. 06:11.
Sitat av Lachrymology Vis innlegg
Er det dyrt å reise til Malaysia, Singapore og slike land borti østen der?
Vis hele sitatet...
Billigste jeg fant sånn i full fart til Malaysia var 8000,- jeg syns jo ikke det er billig jeg da=P

Ble Gran Canaria på meg men desverre ikke i juleuka, men 2 Januar, var 1/3 av prisen i Januar i stedet for i jula så jaja da blir det til det da, takk alle som har hjulpet.
Smooth, vært både på Tenerife, Lanzarote og Hurghada(Egypt) i julen. Kan ikke akkurat klage på varmen noen av stedene.
But watch out, det blir grisekaldt når du kommer tilbake!
For 6 621,- (Totalpris inkl. skatt) får du tur-retur til Miami, i følge wikipedia ligger dagstemperaturen på 26 grader og natttemperaturen på 17.
da er avreise 21 des, hjemreise 31 des
søk på http://www.seat24.no