Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 780
Dette spillet lover bra, produsert av BlackIsle (Fallout/Baldurs Gate), bruker Fallouts SPECIAL system. Pluss det er mørkt skumelt og har med magi!

Det fikk prisen for mest lovende RPG på E3

Les Mer her

Lionheart homepage

gleder meg...
Sist endret av Zalderach; 4. juni 2002 kl. 20:35.
Funker det til Linux tror du?
Det har ikke kommet ennå og er laget for PC (Les: Windows). men hvis det blir nokk fanatiske fans blir det nokk laget en Patch eller.no
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Opprinnelig postet av Zalderach
Det har ikke kommet ennå og er laget for PC (Les: Windows). men hvis det blir nokk fanatiske fans blir det nokk laget en Patch eller.no
Vis hele sitatet...
kan hende det virker med winex i linux.

og å bruke pc som synonym til windows blir bare dumt
original reprint
xaff's Avatar
Høres überdiggbart2k ut. Gleder meg.
Opprinnelig postet av Gusto

og å bruke pc som synonym til windows blir bare dumt
Vis hele sitatet...
litt avsporing, men la gå:

jeg ringte support for telenor en gang om et usb eth kort, og spurte om det var noe drivere tilgjengelig for linux på det, men så sa han nei, det er bare for pc. Så etter og ha tenkt seg om, beklaget han seg fordi han mente windows og sa pc
Mener at Fallout 1 & 2 virker i Linux med winex, jeg tror iallefall jeg har fått den til før.
Og det ser ut som om det er samme game engine brukt i Fallout'ene så.
*Gleder meg, Fallout ruler, har store forventninger*
▼ ... over en måned senere ... ▼
Det jeg mente var at når spille produsenter lager PC spill tenker de i hovedsak på Windows brukere. De modifiserer ikke spill for Linux Minoritetene der ute...

Jeg mente ikke at Linux suger, det var egentlig sarkasme...

men sarkasme og ironi er to ting som er vanskelig og formidle på internett
ser helt supert ut gleder meg allerede