Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2861
Heisann! Var på en relativt fuktig kveld på byen. Har ingen minner fra kvelden etter jeg var på utested A med en kompis. Vi kom fra hverandre og jeg husker ingenting mer før jeg våkner på glattcella(første gang jeg er der). Skjønte veldig lite da politimannen vekte meg omtrent 09.00 lørdag morgen. Fikk stått opp og samlet meg litt, fikk tingene mine. Og fikk beskjed om at jeg måtte komme meg hjem siden det skulle to nye kamerater inn og slappe av litt.

Jeg spør hvordan i alle dager jeg havnet der, fortsatt veldig forfjamset! Og får svar av poltimannen etter å ha sjekket loggen: "navnet mitt, bæsjet i utslagsvask".. og jeg skjønte jo ikke mye som ikke husker noe som helst.
Men vi lo litt også fikk jeg signere på at jeg hadde fått tilbake alle eiendelene mine og ble sendt ut.

Fikk kommet meg hjem til kameraten min og spist litt frokost og fikk ringte ops for å finne ut hvor jeg ble hentet fra. Fikk høre det var fra utested B, ikke langt fra utested A.

Så jeg har sluppet inn på et utested i tilstanden jeg var i og prestert og drikke mer å gjøre fra meg i det vi tror må være bøttekottet plassert i nærheten av toalettene.

Bør jeg forvente meg en bot for dette? Er vell ikke kriminelt og bæsje på feil sted? Også vil jeg tørre å påstå at en utslagsvask er nest beste sted etter toalettet.

Og betale for glattcelle når jeg helt klart ikke var i stand til å ta vare på meg selv slipper man vel også?

Tenker å ta en telefon til politikammeret på mandag og høre om det går an å få litt info om hva som har skjedd. Kan politiet gi slik informasjon over telefonen eller bør jeg bare la det ligge og krysse fingrene?

Har sett flere forumposter fra folk som har havnet på glattcellen og fått beskjed om å signere et forenklet forelegg om morgenen, f.eks for ordensforstyrrelse. Så er det noen sjans for at jeg slipper unna med den uheldige bæsjingen da jeg ikke fikk høre noe annet enn god morgen og kom deg hjem på morgenen?

Hilsen ung gutt med relativt grei fylleangst.
Hei, glattcelle er en plass du får sove av rusen ettersom du tydeligvis var for beruset til å ta vare på deg selv. Du slipper med andre ord å betale for å overnatte på glattcelle. Det det kan være utestedet anmelder deg for at du bæsja i vasken, men tviler sterkt på dette, og du hadde mest sannsynlig blitt konfrontert med dette når du våknet på politistasjonen. Anbefaler og bare legge det bak deg, du ble full og gjorde dumme ting, det er sånt som skjer, og du er ikke den første. Ellers takk for en god latter!
Trådstarter
2 4
Takk for svar! Får satse på at de lar det gå.
Jeg ler enda ganske godt selv sjæl av hele opplegget og kommer nok til å få høre det en god stund fremover fra alle kameratene som var med på morroa.
Hahaha ler godt nå, i bestefall skjer det ikke noe og de på utestedet tar det med god humor, i verste fall får du et forelegg for usømmelig oppførsel, offentlig urinering, vettafaen men du forstår, et par tusenlapper liksom og ingen nye riper i rulleblad lakken
Våknet opp på den blå madrass, en "kjenning" av en politimann kom og sa : "Slapp av, du har bare blitt tatt for og stjele et juletre" Piller blandet med alkohol, kan fort føre til ufyselige handler som fører til mange år med fengsel.. Begrens rusen, verden er den samme uansett. Tenk heller på løsninger slik folk, kan lære og få det bedre.
Sitat av 420filosof Vis innlegg
Våknet opp på den blå madrass, en "kjenning" av en politimann kom og sa : "Slapp av, du har bare blitt tatt for og stjele et juletre" Piller blandet med alkohol, kan fort føre til ufyselige handler som fører til mange år med fengsel.. Begrens rusen, verden er den samme uansett. Tenk heller på løsninger slik folk, kan lære og få det bedre.
Vis hele sitatet...
Du var heldig, den comboen kan være katastrofal
Det der går helt fint, jeg har gjort mye værre og vært mye på glattcelle, aldri pga alkohol og aldri bæsjet i en vask, hehe, men værre ting. Jeg fikk bot og fikk gå samme kveld, med advarsel om å holde meg unna nygårdsparken et par dager, noe jeg ga en lang faen i for jeg gikk på heroin da.

s