Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 5050
Noen som har erfaring med når det går greit å drikke alkohol etter siste antabuspille? Jeg tok 400mg (2 stk) antabus onsdag morgen (09:30) Dvs (60 timer siden) eller (to døgn og 12 timer). Jeg har nå drukket 2stk 0,5L pils (4,5%) og kjenner meg varm og hoven i ansiktet. Er rød som en kokt hummer. Følelsen er det samme som når man tar litt for store doser med kamagra. Alle blodårer utvider seg. Har normal puls (60-70) Kan jeg bare bøtte nedpå så angsten, uroen og tankekjøret forsvinner eller bør jeg ta det litt med ro? Noen som er i samme båt og vil dele med meg og mange andre?
Først så blir man rød, så kommer tungpustheten osv så begynner hjertet å slå osv.
drekke på antabus gjør man bare 1 gang. går på antabus selv nå å vist jeg sku drukket, så hadde jeg minst ventet 3 og en halv dag. Kanskje enda lengre for å være sikker. Drikke på antabus kommer jeg ikke til å gjøre igjen.

Det er en veldig uskyldig tabelett og ta helt til du inntar alkohol :P
Sist endret av Anonymousesick; 11. mai 2018 kl. 20:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
15 2
Takk for svaret. At tabletten er uskyldig vet jeg at den ikke er.. Jeg blir slapp, lat og søvnig med løs mage.. og dessverre så virker ikke litjkaren som den skal heller.. Har nå drukket 8 pils og hodesprenginga er der fortsatt. Føler meg litt sløvet. Kan bekrefte at man ikke får mye følelse av eufori.
Kjør på, gjort dette selv, gjør det aldri mer igjen. Følelse av eufori av å drikke på Antabus? HAHA - har det kult nå han som sa det Men mange måter "lure" kroppen på vedr. bruk av antabus.
Du kan være farlig å drikke på antabus, men du kommer antagelig til å bli så jævla dårlig at du ikke får nedpå så veldig mye.
Jeg har drukket på antabus en del ganger. Det er ganske jævlig de 2-3 første glassene. Etter disse anbefaler jeg deg å vente litt, 30-60 min ca, Og så fortsette å drikke. Da går det ganske greit ��
Trådstarter
15 2
Jævla dårlig ble jeg ikke, men antabusen fungerte. Fikk knall vondt i hodet og ble rød i toppen. Jeg skal forsøke med noen glass til esc kveld. Da har det gått 3 døgn og 12 timer siden siste antabusinntak. Jeg er ølalkis så jeg får i meg alkohol såpass sent at hvis jeg kjenner hodepinen komme så kutter jeg bare ut. I felleskatalogen står det at man må vente 3 døgn etter siste inntak med antabus før man kan drikke alkohol. Jeg har mine tvil. Mulig jeg har laget et lite antabus lager i kroppen. På mandagen er jeg tilbake på pillen uansett. Jeg har vært såpass mye edru nå i 2018 så det går faktisk greit å stå over også. Selv i disse soldagene.
Sitat av Fyllefanten Vis innlegg
Jævla dårlig ble jeg ikke, men antabusen fungerte. Fikk knall vondt i hodet og ble rød i toppen. Jeg skal forsøke med noen glass til esc kveld. Da har det gått 3 døgn og 12 timer siden siste antabusinntak. Jeg er ølalkis så jeg får i meg alkohol såpass sent at hvis jeg kjenner hodepinen komme så kutter jeg bare ut. I felleskatalogen står det at man må vente 3 døgn etter siste inntak med antabus før man kan drikke alkohol. Jeg har mine tvil. Mulig jeg har laget et lite antabus lager i kroppen. På mandagen er jeg tilbake på pillen uansett. Jeg har vært såpass mye edru nå i 2018 så det går faktisk greit å stå over også. Selv i disse soldagene.
Vis hele sitatet...
Når du drikker på antabus vil jeg påstå at det absolutt ikke går greit for deg å stå over som du skriver. Du drikker jo fremdeles. Får du terapi eller noen annen hjelp ved siden av pillene? Har hatt ganske store problemer med alkohol tidligere,og trengte lang behandling hos psykiater da en stor årsak til misbruket var for å dempe psykiske problemer.
Men i det at jeg selv går på antabus nå å kjenner på den drekkeløsten akkurat nu, så er det egentlig bra at jeg vet at jeg har antabus i kroppen å at d e ikke vits å prøve engang :P
Litt nysgjerrig men har noen av dere prøvd noen av disse.
Nalmefen, Naltrekson eller Campral.
Blomzterkasse
Jeg har drukket mye på antabus, det var billigere. Holdt med 6-12 øl om dagen og en antabuspille. Det som skjer i lengden er at kroppen sier stopp. Hjertet tåler det bare ikke. Så for å si som legen min så. Stopp med en av delene.
Hvordan var det billigere ?

troller du nå ?
Sist endret av Anonymousesick; 13. mai 2018 kl. 19:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Blomzterkasse
Det var billigere av den grunn jeg bare drakk 6-12 pils daglig når jeg tok antabus. Uten antabus var daglig inntak kanskje 30-40 pils daglig. Eller 2 liter vodka. Alkohol er noe dritt å bli hekta på. Jeg sluttet etter en periode med rødsprit blandet med spylerveske. Savner ikke alkohol nå, kan ta en cider eller to en sjelden gang. Men er fortsatt redd for å bli hektet på det stoffet igjen.
Nja, det hørtes litt dumt ut. Er ikke sånn antabus fungerer. Man blir skikkelig dårlig etter bare 1-2 pils når man har antabus i kroppen. Å vist man da hadde bestemt seg for å fortette å drekke dagen etterpå så trur jeg neppe man ville tatt antabus dagen etterpå.

å rødsprit og loff osv, silte du den i loffen da eller ? hehe
Sist endret av Anonymousesick; 13. mai 2018 kl. 19:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Blomzterkasse
Alle er vi forskjellige. Jeg har vært alkohol liker i 20 år og har prøvd det som er. En ting har jeg lært og det er å aldri hekte meg på det igjen.
Sitat av Insaine Vis innlegg
Alle er vi forskjellige. Jeg har vært alkohol liker i 20 år og har prøvd det som er. En ting har jeg lært og det er å aldri hekte meg på det igjen.
Vis hele sitatet...
Men allikevel unner du deg en cider i ny og ne sier du. Ja vi mennesker er forskjellige så godt mulig du klarer å pine deg selv til å kun drikke en sjelden gang. Hvis du leser deg litt bedre opp på hva alkholisme/selvbedrag er så kan det være du endrer holdning til det å drikke en cider her og der. Forteller deg dette for å hjelpe deg til å tenke nytt rundt temaet avhengighet, ikke vondt ment fra min side hvis du skulle oppfatte det slik
Blomzterkasse
Ja jeg unner meg mye rart, som jeg sier : noen gleder må man ha her i livet. Men antabus og alkohol var ikke en av de