Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 8061
Numb all the way
Freakyme71's Avatar
41 7
Nå vet jeg ikke om jeg driter helt på draget her.. min eneste erfaring er å kjøpe nesespray i Finland når min egen går tom på vei til "harryhandel." Tilbake til saken. Jeg har hørt at det er mye lettere å få tak i beroligende/sovepiller i utlandet (for min del gjelder det benzoer og benzoderivater som Imovane.) Er det noen med erfaring? Ikke at jeg ville ha reist dit med formål om det, men om jeg skal på ferie er det greit å vite!

Er det lett å dra til legen i enkelte land å få skrevet det ut, om man forklarer sitt problem?

Det står en del på nett om Thailand, men det virket litt shady. Hva med land i europa som Tyskland, Belgia, Sveits, Nederland, Polen, Danmark, Spania eller England? Det reklameres også for at mange nettapotek i UK selger konsultasjoner med leger som visstok skal være godkjent i EU, og at man deretter kan importere for inntil en måneds forbruk (tror jeg da..) uten å reise dit selv.

Det frister ikke akkurat stille meg på en hjørnegate i Oslo og håpe at noen kommer ramlende forbi med 100 valium, som jeg mer enn gjerne kan få kjøpe. Der må man kjenne folk som kjenner folk. Noen her inne som har noen idéer om hva som virker enklest å gjøre? Vil ikke stikke nesa mi for langt ut heller, ei henge i narkotikamiljøet (been there done that.)

Man svømmer i tilbud om hasj og amfetamin, til og med exctasy - men beroligende er ikke å finne. Jeg nekter å reise til Romania eller Ukraina på ferie etter å ha sett for mye på film.

Jeg skal ikke bruke det til ekstreme rusformål, men for meg fungerer det best å ta høye doser når en først skal roe seg ned, sove eller ruse seg litt. Da holder ikke et brett med 20 valium særlig lenge, spesielt med høy toleranse. Skjønner utrolig godt hvorfor legene er så strenge som de er, men for oss som ikke tåler apedop og antidepressiva - så er det et helvete å lide av angst i Norge.


Noen innspill? Ingen moralprekner takk, drevet på med dette i mange, mange år.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Du kan ikkje importere legemidler uten norsk pakningsvedlegg per post lenger, så teorien din om utenlandske leger ryker. Du kan ta med deg medisin som reisande, men du må altså krysse grensa sjølv.
Overrasket av at du ikke har hørt om darknet? Ta en tur på valhalla, så finner du det du leter etter.
På gran canaria får du det meste hos de fleste leger. Bare de får 25 euro for resepten.

På det ene legekontoret forklarte jeg til resepsjonisten at jeg var tom for medisinene mine, og skulle være der noen mnd. Hun gikk inn til legen, legen kom ut med resepter og sa ikke hei til meg en gang. ( 2 mg xanorer og valium )