Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 812
Hei freaks!

Det nærmer seg nyttårsaften og undertegnede har tenkt til å slå på stortrommen!

Det jeg har tenkt til og gjøre er og dra til sverige eller et billigere land for en liten handel av nyttårs eleksyr.

Det jeg tenker er og kjøpe en champagne i mangum size.

600CL ++

Kan jeg dele den på foreksempel 2 personer om man skulle blitt så uheldig og bli stoppet i tollen?

eller går ikke dette siden det er 1 enhet?

Mvh
- Fanzyyyyy
Så lenge du ikke går over samlet kvote tror jeg virkelig ikke de bryr seg. Har ihvertfall gått fint med meg personlig. I teorien vet jeg dessverre ikke.
Fanz's Avatar
Trådstarter
Sitat av random12345677 Vis innlegg
Så lenge du ikke går over samlet kvote tror jeg virkelig ikke de bryr seg. Har ihvertfall gått fint med meg personlig. I teorien vet jeg dessverre ikke.
Vis hele sitatet...
Ja okei, kjedelig og møte en kjip toller som er så og si gift med lovverket, og siden det er champagne jeg skal ha, så tenker jeg også og gå får en litt eksklusiv en.
Sitat av http://www.abcnyheter.no/reise/faktainnhold/081219/tollbestemmelser
To personer kan dele på en tre-liters vin. Tilsvarende kan to (eller flere) dele på for eksempel en 10 liters tønne med øl.
Vis hele sitatet...
Skjønner heller ikke hvorfor det ikke skulle være lovlig, tror ikke jeg har sett at det er nevnt antall enheter per person noe sted. Men ja, går nok bra!
Fanz's Avatar
Trådstarter
Sitat av 10minutemail Vis innlegg
Skjønner heller ikke hvorfor det ikke skulle være lovlig, tror ikke jeg har sett at det er nevnt antall enheter per person noe sted. Men ja, går nok bra!
Vis hele sitatet...
Høres bra ut! Takk for svar