Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 748
Hei gutter! har en windows 7 pc en laptop da...

så nå for tia er det skikkelig laggy på dayz har en sugen pc.. men har ikke lagget så mye nå er det uspillelig om det er et ord.. så lurer jeg på er det en måte og fjerne ALT på hele pcen starte helt blankt med bare en windows kopi? og om det kom til og fikse litt fps problemer?
Sist endret av Benjy; 8. januar 2013 kl. 15:04.
Last ned Windows iso, legg den på usb minnepinne/cd. Boot opp fra den, reinstaler.
Sitat av wtf1337 Vis innlegg
Last ned Windows iso, legg den på usb minnepinne/cd. Boot opp fra den, reinstaler.
Vis hele sitatet...
Delvis rett, men man må huske å velge advanced tools også erase, for å få formatert disken. Hvis ikke så vil windows lage en mappe med windows.old, som tar masse plass og er bare tull.
Sitat av trauMa Vis innlegg
Delvis rett, men man må huske å velge advanced tools også erase, for å få formatert disken. Hvis ikke så vil windows lage en mappe med windows.old, som tar masse plass og er bare tull.
Vis hele sitatet...
Det stemmer, men jeg spesifiserte jo ikke annet en "reinstaler"
Sist endret av wtf1337; 8. januar 2013 kl. 16:35.
Sitat av wtf1337 Vis innlegg
Det stemmer, men jeg spesifiserte jo ikke annet en "reinstaler"
Vis hele sitatet...
Var vel nettopp derfor han kommenterte det. Man må også huske å formatere, ikke bare reinstallere.