Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  43 2702
Hei freaks! noen som joiner dayz i dag/kveld?? kommer til og spille veldig lenge viss mange joiner vi kommer ikke til og spille private hives. viss du ikke er friendly mot andre freaks stikk av..

viss noen har en teamspeak kan vi bruke det og spille på en norway server sammen!
kjøper du dayz til meg er jeg med.
Sitat av Benjy Vis innlegg
Hei freaks! noen som joiner dayz i dag/kveld?? kommer til og spille veldig lenge viss mange joiner vi kommer ikke til og spille private hives. viss du ikke er friendly mot andre freaks stikk av..

viss noen har en teamspeak kan vi bruke det og spille på en norway server sammen!
Vis hele sitatet...
jeg blir med
Laster ned begge Arma 2 fra Steam nå, men skal i familiebursdag først. Er med i natt.

EDIT: Hvorfor Teamspeak? Mumble er et gratis og like godt alternativ.
Sist endret av ptrrr; 10. november 2012 kl. 20:00.
DayZ Proff
Benjy's Avatar
Trådstarter
aner ikke hva mumble er.. da er vi 3! skal vi si kl 00:00 sirka??? eller
TeamSpeak er gratis.
DayZ Proff
Benjy's Avatar
Trådstarter
Har noen en teamspeak server? så kan vi alle logge på den 22:00 og avtale server

har en teamspeak vi kan bruke den er ikke min da men... 94.242.227.50:10021 join room 3

er i room 3 på teamspeak nå og starter og game bare popp inn. vill være på norway vikings
Sitat av Benjy Vis innlegg
Hei freaks! noen som joiner dayz i dag/kveld?? kommer til og spille veldig lenge viss mange joiner vi kommer ikke til og spille private hives. viss du ikke er friendly mot andre freaks stikk av..

viss noen har en teamspeak kan vi bruke det og spille på en norway server sammen!
Vis hele sitatet...
81.166.247.9

Er god ping der! Min server btw..

Kos dere masse! Har desverre ikke DayZ.
DayZ Proff
Benjy's Avatar
Trådstarter
Takker så mye Egeenz! Du sponser freak sin dayZ! spilling Da møtes alle der!!

Da sitter jeg og spiller med Reservoir_dog! vi møtes vell ingame om sirka 5 minutter

Kom igjen folkesn bli med!
har ikke dayZ men kan jo alltids være med å snakke!

Får jæ lov ell?
DayZ Proff
Benjy's Avatar
Trådstarter
Jaja bare og komme!
Kommer på teamspeak nu
DayZ Proff
Benjy's Avatar
Trådstarter
Vi hadde det artig eller hva ? har en ural/truck med sirka 7 våpen i nå fullt av medisinske ting. og en bil ikke inni trucken men ja..
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av MetKoY Vis innlegg
TeamSpeak er gratis.
Vis hele sitatet...
Mumble er fortsatt bedre..
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Sitat av robhol Vis innlegg
Mumble er fortsatt bedre..
Vis hele sitatet...
Med mindre man er en audiofil autist med en PC fra 1998 ser jeg virkelig ikke poenget i å krangle i timesvis om TS eller Mumble er best. De fleste bruker Skype uansett, og å gå fra Skype til TS er en stor forbedring i seg selv.
Sitat av Benjy Vis innlegg
Hei freaks! noen som joiner dayz i dag/kveld?? kommer til og spille veldig lenge viss mange joiner vi kommer ikke til og spille private hives. viss du ikke er friendly mot andre freaks stikk av..

viss noen har en teamspeak kan vi bruke det og spille på en norway server sammen!
Vis hele sitatet...
jeg blir med
Freaks, kom på GreyZ 1.
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Freaks, kom på GreyZ 1.
Vis hele sitatet...
Er der om 2 min.
Tror jeg må reinstallere hele dritten, sliter med random kicks pga wrong signature. Noen løsninger?
Jeg er med om jeg er hjemme og har tid.
DayZ Proff
Benjy's Avatar
Trådstarter
Jeg har desverre ikke tid i dag.. så dere må klare dere selv
Noen som er med i kveld/natt ???
Hadde jeg ikke blitt random-bannet hadde jeg lett joinet. Forpulte battleye.
Jeg spiller litt nå om du vil joine? Er på teamspeak server: utleague.net.
Sitat av Snipart Vis innlegg
Jeg spiller litt nå om du vil joine? Er på teamspeak server: utleague.net.
Vis hele sitatet...
jeg kan komme ca 20 ??
Sitat av Oddiii Vis innlegg
jeg kan komme ca 20 ??
Vis hele sitatet...
Den er grei!
kan ikke noen lage en lignende tråd for warz ? gidder ikke selv, fyllesjuk å giddeløs
Spiller på AWA 1 med en kompis, bruker skype.
Freaks, join TS3 serveren "KennethD.net" om dere vil spille og snakke.

Edit: Ingen?
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Freaks, join TS3 serveren "KennethD.net" om dere vil spille og snakke.

Edit: Ingen?
Vis hele sitatet...
Kommer etter Sandnes Ulf kampen

Hvor er dere ?? jeg er inne på teamspeak
Sett så mange videoer og streams om DayZ nå, så tror jeg må skaffe meg det . Må jeg kjøpe ArmA II og ArmA II: OA eller bare en av dem?
Sitat av bestname Vis innlegg
Sett så mange videoer og streams om DayZ nå, så tror jeg må skaffe meg det . Må jeg kjøpe ArmA II og ArmA II: OA eller bare en av dem?
Vis hele sitatet...
Det er litt avansert enn det, du kan spille DayZ med bare en OA-key, men da er grafikken elendig og det er vanskelig(?) og sette opp.
Noen som vil være med i natt ??
Klarer vi å sammle en liten gjeng i kveld?
ja add oslokvinnen på skype
Til DayZ spillere;
I sommer ble det opprettet et norsk DayZ nettsamfunn, som vokser sakte men sikkert. Besøk oss gjerne

http://www.dayz-norge.net
Sist endret av Putresopp; 17. november 2012 kl. 01:30.
Noen som joiner litt DayZ i dag/kveld?

Pm meg så kan jeg gi dere litt teamspeak/skype detaljer!
Noen som joiner nå?
Jeg og 3-4 andre spiller nå. Du kan joine oss GJERDE. Teamspeak: utleague.net. Poke meg for channel passord!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hei startet med DayZ og synes det er awesome .! Har et spm: Om man joiner en private hive, beholder man det en har skaffet på den serveren om man skifter til en annen private eller offisiell? Eller gjelder det bare på hver enkelt private hive?
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Ja dem er uavhengige av hverandre.
Noen som skal spille i kveld/natt?
Ingen private hive please

Eller kanskje i dag?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Noen som blir med på freak serveren i dag? Helst sammarbeide å prøve å skaffe et kjøretøy.