Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1150 197321
brukte ca 17 timer
http://farm8.staticflickr.com/7245/7203593018_9872f74934_b.jpg
Pokemon addict
HuskaIkke's Avatar
Hei vet noen hvor man får kjøpt diablo billigst?
Error 108. Noen andre som får dette?
Sitat av alicante55 Vis innlegg
Error 108. Noen andre som får dette?
Vis hele sitatet...
Ja har fått det selv.
Såpekoker av rang
Jeg blir litt sprø av å ikke ha muligheten til å bytte mellom skills on the fly. Jeg vil denge rundt meg med flere skills tilgjengelig.
Jeg forstår ikke helt hvorfor de har gått bort fra D2-modellen. Føler meg utrolig handicapped når jeg må stoppe opp, åpne skills-tab, tildele den til en knapp (bytte ut den som allerede er tildelt) og så vente på cooldown.
Sist endret av monoid; 15. mai 2012 kl. 20:46.
Jeg blir sprø av å ikke få logget inn grunnet for stor pågang. Hvor lang tid vil dette ta??
Uff, blir så irritert over at vi må logge oss på spillet via battle.net. Blir for dumt at jeg ikke får logget inn for å spille et singleplayerspill alene..
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av Mandokir Vis innlegg
Uff, blir så irritert over at vi må logge oss på spillet via battle.net. Blir for dumt at jeg ikke får logget inn for å spille et singleplayerspill alene..
Vis hele sitatet...
du får gå og ta alle som cheata på d2 da. grunnen til at blizzard valgte og gjøre det slik er for at folk ikke skal ha muligheten til og jukse seg i gjennom spillet.
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Jeg hørte om en bug der hvis du trader et equipped skold med en follower, så vil spillet kaste deg ut og du får ikke logget inn igjen før Blizz har fikset problemet. Tenkte bare å gi en heads up.
Sitat av Frufsa Vis innlegg
du får gå og ta alle som cheata på d2 da. grunnen til at blizzard valgte og gjøre det slik er for at folk ikke skal ha muligheten til og jukse seg i gjennom spillet.
Vis hele sitatet...
Skjønner det, men likte bedre hvordan de gjorde det i D2. Da kunne man velge mellom å spille lokale eller på battle.net. Kunne uansett ikke brydd med mindre over om folk gadd å jukse seg opp i level eller hva som helst, så lenge det bare kunne vært gjort lokalt.
Sitat av Mandokir Vis innlegg
Skjønner det, men likte bedre hvordan de gjorde det i D2. Da kunne man velge mellom å spille lokale eller på battle.net. Kunne uansett ikke brydd med mindre over om folk gadd å jukse seg opp i level eller hva som helst, så lenge det bare kunne vært gjort lokalt.
Vis hele sitatet...
Men du kan jo selge items for ekte penger nå.
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Sitat av Buddapower Vis innlegg
Jeg hørte om en bug der hvis du trader et equipped skold med en follower, så vil spillet kaste deg ut og du får ikke logget inn igjen før Blizz har fikset problemet. Tenkte bare å gi en heads up.
Vis hele sitatet...
When you pick up the Templar NPC, make sure you do NOT equip him at all. If you do, it will cause your game to crash and will lock you out of the game completely!.
*edit*

Er det bare meg eller klikka spillet nå på generell basis? Login servers busy.
Sist endret av Alphanio; 15. mai 2012 kl. 21:30.
Flere som ikke får logget på?
Sitat av Eikill Vis innlegg
Men du kan jo selge items for ekte penger nå.
Vis hele sitatet...
Mener sikkert at man kunne cheate skills/levels etc
Sitat av Ozma Vis innlegg
Flere som ikke får logget på?
Vis hele sitatet...
Du er ikke den eneste. Har en gruppe på skype her som klikker i vinkel pga av det
Ingen som får logget inn. De hadde maintenance på serverene og når de satt de opp igjen, så klikka alt. Så det er bare å smøre seg med tolmodighet
Sitat av Penesmurfen Vis innlegg
du trenger ingen key for å spille første 10 lvls..

Bare å laste ned, og logge inn med battle.net accounten din.
Vis hele sitatet...
Er du sikker på dette? Er veldig keen på å teste Diablo.
Sitat av jal23 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Lykke til med å spille gjennom D3 på under to timer.
Sitat av jal23 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
1: Mer enn 2 timer gameplay på D3.
2: Du kan spille på LAN. 3-4 personer spiller D3 og joiner Co-op.
3: Hvem trenger facebook i D3?????????????????????????
4: Mods? I et spill som D3? Der har man MOBS, BOSSER osv.
Godt med smør
Noen som har komt forbi normal og kan si noe om hvordan gold dropsene øker?
Såpekoker av rang
Sitat av Apeloff Vis innlegg
Noen som har komt forbi normal og kan si noe om hvordan gold dropsene øker?
Vis hele sitatet...
Dauer i hvert fall nok.
Godt med smør
Sitat av monoid Vis innlegg
Dauer i hvert fall nok.
Vis hele sitatet...
Hater de helvetes eksploderende mongisene i act 3.

Har knærta meg 3 ganger nå, angrer litt på valget av DH nå : /
Hei alle sammen! Jeg har også et par guest passes. Bare send en PM hvis noen vil ha.

Skal endelig starte opp Diablo III nå etter en lang dag på jobb. Mitt battletag er: Thaenin#2565

Da drar jeg til helvete! Ha det så lenge

PS: Det kan fortsatt være litt vrient med innlogging. Måtte prøve et par ganger før jeg kom igjennom.
Sitat av Apeloff Vis innlegg
Noen som har komt forbi normal og kan si noe om hvordan gold dropsene øker?
Vis hele sitatet...
Tja, før skeleton king i act 1 på nightmare har jeg ofte sett over 200g droppe. Men det vanligste er nok 50-80.
Må si jeg er meget skuffet over latency lagg i singleplayer, ble såpass jævlig en stund at karakteren hoppet fra et sted til annet i banen i 3 minutter deretter var jeg plutselig død..

Håper på fix..
Sitat av Pagliacci Vis innlegg
Må si jeg er meget skuffet over latency lagg i singleplayer, ble såpass jævlig en stund at karakteren hoppet fra et sted til annet i banen i 3 minutter deretter var jeg plutselig død..

Håper på fix..
Vis hele sitatet...
Må innrømme at jeg ikke har merket et snev av latency lagg ennå. Når på døgnet spilte du, og er du sikker på at det ikke var nettet ditt som forårsaket laggen?

Er for øvrig utrolig happy med spillet sålangt, etter en 4-5 timers spilletid på en level 13 witch doctor! Utrolig stilig!
Sitat av Apeloff Vis innlegg
Hater de helvetes eksploderende mongisene i act 3.

Har knærta meg 3 ganger nå, angrer litt på valget av DH nå : /
Vis hele sitatet...
Slet med det samme nettopp, ble plutselig lettere da en kompis joina med en Barbarian
Noen som vil spille litt i lag? Level 9 (10 om ikke så lenge) monk!
Legg til "Gooby#2475"
Sist endret av mopdo; 16. mai 2012 kl. 03:24.
Godt med smør
Da var jeg ferdig på normal med DH... tror jeg hiver meg rett rundt på Witch Doctor eller monk
Om noen har ett ekstra guest pass tas det gjerne imot
Ligger, og blir nok liggende ganske mye, i senga de neste dagen pga rift i toern (som forøverig er JÆVLIG vondt, spis nok fiber folkens!) så trenger noe å slå ihjel noe tid med, hehe
Hvorfor gidder folk å spille igjennom med alle chars? Må da være bedre å fokusere på èn type...
Sitat av jal23 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Haha fail! Det tok meg 10 timer å bli ferdig med Normal, nå tar det muligens 15++ for Nightmare

Sitat av Pagliacci Vis innlegg
Må si jeg er meget skuffet over latency lagg i singleplayer, ble såpass jævlig en stund at karakteren hoppet fra et sted til annet i banen i 3 minutter deretter var jeg plutselig død..

Håper på fix..
Vis hele sitatet...
Må si jeg ikke har merket noe lag, så er nok noe med ditt nett ;P
Spiller DH, 2 akt, spillt meg dit med en kompis som barb, uten han hadde det blitt LITT flere deaths :S
Da har man fått spillt et par timer. Selve spillet er kjempemorsomt men alt tullet med at servere går opp og ned som en jojo og at characteren min viste seg å være på US selv om jeg har lastet ned EU installer ødelegger mye av opplevelsen. Kjipeste er uansett å starte på nytt på EU da jeg hadde fått spillt noen timer ufrivillig på US :/
Da har man gamet d3 i god gammel stil: til downtime.

Føltes litt som å spille d2 egentlig men meget fornøyd.
Valgte barbarian(latsabben jeg er) slipper å løpe rundt og minimalt med deaths,bare pur grinding.
Ser fram til endgame og glinsende loot^^
Hvor lenge tror dere serverene er nede nå?
4 timer downtime
Noen minutter? Sto bare en service update og ikke maintenance
Argh abstinenser! Har vært logga inn siden kl 2 tirsdag natt!
The Nerdrager
Fikk spilt 3 timer fra 17:30 til 20:30 igår. Etter det har det vært umulig å logge inn / starte ett game!

I can't hold all these errors!
Førrhelvett.
Lovegame's Avatar
Hva er det kuleste du har sett som har dropped? En random jeg lvlet med i går fikk legendary belt, har selv fått 7-8 rares
Spilte vel underkant av 7 timer igår. Foreløpig helt fantastisk spill og jeg gleder meg til kvelden 17. mai når jeg kan spille litt til
Sist endret av RayMonk; 16. mai 2012 kl. 10:47.
Soulgrind#2828
tribalgoth's Avatar
ska logge meg på så fort jeg kommer hjem idag(om det er mulig that is)

kom til lvl 9 og ferdig med Skeleton king duden
crafta littt og prøvde AH for morro skyld
Sist endret av tribalgoth; 16. mai 2012 kl. 11:02.
Førrhelvett.
Lovegame's Avatar
Syns AH var veldig rotete og uforståelig..
Soulgrind#2828
tribalgoth's Avatar
Sitat av Lovegame Vis innlegg
Syns AH var veldig rotete og uforståelig..
Vis hele sitatet...
ja var ikke helt som man er vant til(fra Wow ) men man fikk jo søke på spesifikke ting til den hero`n man valgte, så bare man får prøvd det litt så funker det sikkert knall
Er det ikke mulig og spille offline?
Sitat av 46312724 Vis innlegg
Er det ikke mulig og spille offline?
Vis hele sitatet...
nei det går ikke.
Hmm, det er jo egentlig teit da, men men
Sitat av 46312724 Vis innlegg
Hmm, det er jo egentlig teit da, men men
Vis hele sitatet...
Det er litt upraktisk, ja, men Blizzard har jo sine grunner. Da kan man ikke cheate seg gjennom spillet og det blir mye vanskeligere å cracke. For brukernes del kunne vi godt hatt offlinemulighet.