Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1150 201925
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Skulle gjerne ha spilt kl 00.01 i natt jeg også, men når blizzard gir meg 250 kb/s ned og ikke 7 Mb/s som jeg vil ha, så går det litt tregt =/
Vis hele sitatet...
Jeg lastet nettopp ned på nytt pga korrupt nedlasting i går, ved begge tilfeller har jeg lastet ned på 4.5MBps (på en 40Mbit VDSL linje) så torrentnettverket rundt D3 nedlastingen er det ingenting galt med, problemet er nok hos deg.
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Jeg lastet nettopp ned på nytt pga korrupt nedlasting i går, ved begge tilfeller har jeg lastet ned på 4.5MBps (på en 40Mbit VDSL linje) så torrentnettverket rundt D3 nedlastingen er det ingenting galt med, problemet er nok hos deg.
Vis hele sitatet...
Har sjekket hastigheten min på både nettsider og andre torrents. Og der laster jeg ned med en hastighet på ca 7.8 Mb/s. Så det må være på blizzard sin side. Ser også at det er få seedere, og de som er har bare upload på rundt 50 kb/s hver.
True phreak.
Hvorfor i helsike må Blizzard slipe spillene midt i eksamenstiden? Tror jeg må vente typ 20 dager før jeg får spilt dette, gitt :/

Også: Bare jeg som reagerer på at nettversjonen koster 450kr, mens det koster 375 hos game?
Skal knækkes
Golder's Avatar
#nff.diablo3 for de som vil diskutere med oss andre i løpet av natten
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Har sjekket hastigheten min på både nettsider og andre torrents. Og der laster jeg ned med en hastighet på ca 7.8 Mb/s. Så det må være på blizzard sin side. Ser også at det er få seedere, og de som er har bare upload på rundt 50 kb/s hver.
Vis hele sitatet...
Og du har faktisk på Peer-to-peer connections og har upnp tilgjengelig på routeren ?

Som sagt, to dager på rad har jeg lastet ned på 4.5MBps, og nettopp for 3 minutter siden var den ferdig, fruen lastet ned på samme hastighet tidligere idag, så det er garantert ikke noe problem i selve "skyen".
Skal knækkes
Golder's Avatar
Nå er det på tide å høre http://www.youtube.com/watch?v=Q2evIg-aYw8 . To ganger. 14 minutter igjen.
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Og du har faktisk på Peer-to-peer connections og har upnp tilgjengelig på routeren ?

Som sagt, to dager på rad har jeg lastet ned på 4.5MBps, og nettopp for 3 minutter siden var den ferdig, fruen lastet ned på samme hastighet tidligere idag, så det er garantert ikke noe problem i selve "skyen".
Vis hele sitatet...
peer-to-peer står på i Download manager, og UPnP er disabla som standard.
Godt med smør
Sitat av Frufsa Vis innlegg
bare jeg som ikke skal rushe igjenom første gange? men faktisk spille det for historien!
Diablo historien er jo bare GENIAL!
Vis hele sitatet...
Skrev jo bare at jeg skal rushe gjennom Sk, fordi jeg har prøvd betaen og det har jo mange andre og ( open weekend)

Så nei, du er ikke alene
Vel! Lykke til med error 37 osv (misunnelig/sjalusi), må vente i 3 timer til, møkka treigt nett her.
Snart går nok hele battle.net ned og jeg får ikke spilt pga dårlig hastighet ned -_- Ser at jeg bare får ca 280 KB/s ifra blizzard og ca 100 KB/s fordelt på 50 andre folk som "laster opp"
Blizzard is late. I don't like it when blizzard is late :@
Noen som har kommet på? Error 33 for min del iallefall
Longboarder
zitare's Avatar
Error 37 :'( Dette har jeg ikke tid til!!!!
Error 37 , hadde en error 75 også
Kommer ikke inn på Battle.net engang -.-
får bare denna slengt i fjeset: We’ll be back soon!

The Blizzard family of websites is temporarily unavailable. Thank you for your patience!
Ser ut til at vi må være tålmodige her. Slipper nok bare inn noen tusen av gangen.
error 37? Hvorfor får du beskjed om at serverene er fulle, når jeg får beskjed om at de er nede?
Error 315300, feilmeldingene blir lengre og lengre
Det går å copy / paste passord om noen ikke vet får også bare errorer, fikk opp sånn accept licence greier i sta men nå går det i 37
Fortsatt artig å se at battle.net går ned også sitter folk å "skriker" i forumet om at blizz tok pengene dems og ikke gir de noe tilbake xD Enkelte er så latterlig at det nesten er "synd" på de!
hehehe, *Error 37 anyone?
Kom meg inn i character screen et par sekunder, men kom meg ikke videre
Fingerleddsoperatør
Heffalompen's Avatar
Som forventet!
*Flashback til den første julegaven jeg hukser jeg åpnet, ristet hardt vel og lenge, da jeg åpnet den, var marsvinet dødt.
Sist endret av Eyeamare; 15. mai 2012 kl. 00:22.
Tviler på at noen av oss får spilt i kveld
Sist endret av Domm; 15. mai 2012 kl. 00:21.
*Flashback til wow expansions mener du vel? Fikk ikke spille før 3 tiden den gangen
Som bringer oss til poenget. HVORFOR, har de ikke en log in que steden for?
logged in *titegn
Noen andre som får beskjed om å sette inn CDen? Lastet ned fra battle.net
Er på Champion creation nå (men er treeegt)
Longboarder
zitare's Avatar
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
logged in *titegn
Vis hele sitatet...
picture or it didnt happend...
Det kan forresten lønne seg å sjekke Options -> Account -> Server Region Selection. Min region var automatisk satt til USA.
Kan det fungere og logge inn kontinuerlig? Eller må vi bare vente?
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Blizzard sine servere er aldri gode nok til å takle alle som prøver å connecte samtidig.
Sitat av SinHazzard Vis innlegg
Kan det fungere og logge inn kontinuerlig? Eller må vi bare vente?
Vis hele sitatet...
Jeg har gjort det og har to ganger fått akseptert brukervilkårene. Så du kan nok presse deg igjennom nåløyet ja.

EDIT: Du blir dog sperret ute i 30 sek. for hvert ca 50. forsøk med feilmeldingen "Player has been disconnected".
Sist endret av m0nte; 15. mai 2012 kl. 00:36.
Cheesetothepenguins!
halliballi's Avatar
Faack, det er alt jeg har å si

Heldige de som kom inn
Sitat av Mikkn Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Det bildet er fra betaen, dessverre
Sitat av Jennymas Vis innlegg
Det bildet er fra betaen, dessverre
Vis hele sitatet...
Hvordan vet du det..?
Sitat av Jennymas Vis innlegg
Det bildet er fra betaen, dessverre
Vis hele sitatet...
Så du tror han gadd å endre timestapen i photoshop bare for å skryte
Ser at salget av digitalt heroin administrert av Blizzard møter hard motstand
Sikkerhet/Utvikling
CodeBarbarian's Avatar
Hvordan går det med påloggingen nå?
Hvorfor fikk jeg rare korenaske tegn når jeg valgte Korean server? kødda...
Er samme login greia nå som med beta weekend, bare å vente til 3-4 tia får de som er så heldige at de ikke skal på jobb imorra. Akkuratt nå har stormen blåst opp får fullt
Er så artig når du får Error 37 konstant, plutselig stopper ting opp å du føler at du kanskje klarer å presse deg igjennom får så å få den fine beskjeden "Your login information was incorrect please try again" Noe som heller ikke stemmer
samme problem vi som sitter på lan her og. er det ikke error 37, så er det error 3005 :/

Men vi gir os ikke
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Bare restart hele clienten 5 ganger ells, funket for meg 2 ganger. NÅ SKAL DET SVETTES!
Longboarder
zitare's Avatar
JA!!!!! jeg kom inn!
kom inn og fikk laga 3 characters. rakk ikke spille, DC når jeg skulle lage 4.
For dere som har kommet inn, er det egentlig mulig å spille? Lagger dere ikke bare ut med en gang?