Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1623
Hei, jeg lurer på hvor jeg kan se wrestlemania 28 live? Er det noen online stream sider som streamer live? vet at det starter kl 01:00 (norsk tid) 02.04.2012.

Er sikkert en del andre som lurer på det samme, så da håper jeg kan få en link til det jeg søker.

Mvh- fanzyy
Fanz's Avatar
Trådstarter
Sitat av Zyke Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Takker!!
Ganske shitty kvalitet :S
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Sitter å ser på nå jeg, i full HD og ingen klager på kvaliteten. Sikker på at det ikke er i din ende?
Link den streamen du bruker zyke
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
http://xpressvids.info/youtube.php?i...GNUBTO8-D3XoAg

Den jeg har brukt, og har sett på i full HD. De venter visst til matchene begynner før de broadcaster da. Men de andre streamene viser direkte.
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
For de av dere som har peiling på Wrestling: Var det planlagt på forhånd at Shemaus skulle sparke like etter at de to kysset?
Nå streamet de bare pre-showet tror jeg
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Sitat av Ru11er Vis innlegg
For de av dere som har peiling på Wrestling: Var det planlagt på forhånd at Shemaus skulle sparke like etter at de to kysset?
Vis hele sitatet...
Så og si alt er jo planlagt på forhånd, så jeg vil tro det ja.