Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1228
Admin/crew; først kort info: Dette er IKKE en leksetråd, da jeg vet hvor strengt det er på forumet på slikt, men dette er en generell liten diskusjonstråd, så vær snill og ikke slett(:
[CENTER].................[/CENTER]
Ok kort fortalt, som privatist-forbedring tok jeg matte 1T i høst og gjorde den bra, eksamen ble sentralt annullert(!!) og vi fikk tilbud om ny eksamen den 27.(fredag i morgen).

Da var spørsmålet etterhvert om "vi" fra høsten MÅ møte opp i morgen, og dermed ikke får tilbud om ny eksamen våren 2012?? --- jeg snakket med eksamenskontoret der jeg bor og de [COLOR="Black"][/COLOR]fortalte at nå var vi automatisk oppmeldt til våreksamen uansett [COLOR="Blue"]om vi møter opp[/COLOR] eller [COLOR="Blue"]ikke møter opp [/COLOR]fredag 27.jan.

Problemet ligger i at det rett før jul + rett etter jul var full forvirring rundt hva som var riktig og ikke. Kunne de som hadde 1Teksamen i høst få lov til å gå opp til ny eksamen i vår, eller ikke? Måtte de møte opp fredag 27.januar, eller ikke? ...slike ting gjorde en forvirret.
[CENTER].................[/CENTER]

Så da, er det nff-medlemmer her som også tok 1T-eksamen i høst og ikke skal møte opp i morgen??

Er dere / var dere like forvirret som meg? (NB: dreier seg om vgs 1.klasse mattehvis noen lurte)
Sist endret av aeon_illuminate; 26. januar 2012 kl. 15:56.
Hei, jeg skjønnte ikke riktig spørsmålet ditt. Var det om du måtte ha eksamen i morgen? Snakk med lærer/rådgiver, og hør hva de sier
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Trådstarter
Sitat av EchoOo Vis innlegg
Hei, jeg skjønnte ikke riktig spørsmålet ditt. Var det om du måtte ha eksamen i morgen? Snakk med lærer/rådgiver, og hør hva de sier
Vis hele sitatet...
Nei kjære. Jeg vet nå at jeg kan velge om jeg vil ha eksamen eller ikke, pga av at vi er visstnok automatisk oppmeldt.

Litt seint å snakke med lærer eller rådgiver nå ^^, spiser middag de.
Spørsmålet/diskusjonen er rundt om flere her på nFF har støtt på samme greia, og hva de har tenkt å gjøre.

Møte opp på fredag eller bare ta eksamen i mai.??
Hvorfor ikke ta den nå, og bruke våreksamen som eventuell backup?
Ta eksamen i morgen! Om du skulle gjøre den dårlig, så har du jo våreksamen som backup som han mandelbrot nevnte her.
Sist endret av Gulingen; 26. januar 2012 kl. 16:53.
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Trådstarter
Sitat av mandelbrot Vis innlegg
Hvorfor ikke ta den nå, og bruke våreksamen som eventuell backup?
Vis hele sitatet...
Generell travel periode- mye å gjøre nå i slutten av januar, skal også styre med å melde meg opp til fag på uni + vgs - nivå. Grunn 2 er at vårsemestret er langt og jeg har plenty med tid.
Grunn 3 er at egentlig ikke er spesielt bra forberedt nå til fredagen

Slik at jeg velger å satse mot våren!
Jeg møter iallefall opp i morgen og håper at UDIR klarer å gjøre jobben sin denne gangen!