Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1236
Hei, for noen uker siden da funket det og bruke iphonen som en trådløs router, tror funksjonen het noe som " del tårdløs nettverk " eller noe sånt, hvor har det egentlig blitt av den? finner den ikke noe sted.

evt. finnes det en app som funker på samme måte som er gratis?
ligger på innstillinger, nesten øverst
Fanz's Avatar
Trådstarter
Sitat av T.J Vis innlegg
ligger på innstillinger, nesten øverst
Vis hele sitatet...
ikke her, har bare flymodus,wi-fi,varsling,stedstjenester og operatør.
Sitat av Fanz Vis innlegg
ikke her, har bare flymodus,wi-fi,varsling,stedstjenester og operatør.
Vis hele sitatet...
Har du oppdatert den til version 4.3.3 da ? for 'Delt Internett' dukket først opp etter at jeg oppdaterte iPhonen til den versonen til meg
Fanz's Avatar
Trådstarter
Sitat av T.J Vis innlegg
Har du oppdatert den til version 4.3.3 da ? for 'Delt Internett' dukket først opp etter at jeg oppdaterte iPhonen til den versonen til meg
Vis hele sitatet...
jepp! hadde den før, men så tror jeg det kom en oppdatering til og da forsvant den..

Sitat av T.J Vis innlegg
Har du oppdatert den til version 4.3.3 da ? for 'Delt Internett' dukket først opp etter at jeg oppdaterte iPhonen til den versonen til meg
Vis hele sitatet...
haha, wtf? den " delt internett " er der bare når jeg har kobla telefonen i usb til pcen, skjer det med andre også? eller er det bare meg?

Sitat av Fanz Vis innlegg
jepp! hadde den før, men så tror jeg det kom en oppdatering til og da forsvant den..



haha, wtf? den " delt internett " er der bare når jeg har kobla telefonen i usb til pcen, skjer det med andre også? eller er det bare meg?
Vis hele sitatet...
tror jeg fant ut hvorfor den ikke er der, er nok fordi mitt abn er sperret perdags dato, så når jeg får åpnet det igjen, da kommer det nok tilbake, siden når jeg plugger den til pcen, da får jeg nett, men skjønner ikke helt hvorfor jeg ikke kan dele nettet når jeg er kobla til wi-fi?