Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1720
Jada så neida så, slumpet forbi elkjøp her om dagen og så plukket jeg med meg denne maskinen i farta da jeg trengte noe lettt å skrive på uansett hvor jeg befinner meg=) Ikke at jeg tok det veldig seriøst, men jeg ble litt imponert over at HP i det minste gjør noe av det de påstår på pakka. "We make the computer personal again" Som noe krusseduller på lokket av laptoppen o.l

MEEEN så til min STORE skuffelse...Det ser ikke ut som jeg får endret bakgrunnsbilde på maskinen? Dette kan jo umulig stemme tenker jeg, for det er en mulighet vi har på alt fra mobil,mp3 spillere ps ja nesten alle duppedingser kan endre bakgrunnsbilde så vi kan få en følelse av en mer personlig duppedings..

Så er det virkelig mulig at HP har gått på århundres smell med å ikke la meg endre bakgrunn på min HP Min 110?
Sist endret av LoveToGrow; 5. februar 2010 kl. 09:29.
Part time ninja
locked65's Avatar
Har du windows 7 Starter versjonen ?
Hvis du søker på google, så finner du applikasjoner som gjør dette mulig.
Jeg måtte lete en god del rundt for å finne et godt program, men for at du skal slippe dette, så fant jeg igjen filen.

Jeg lastet den opp her:
http://www.mediafire.com/?yyqyhgmjyyl
Sist endret av prenix; 5. februar 2010 kl. 09:52.
Ja jeg har windows 7 starter, ja jeg har googlet, men fant ikke svar, og hvordan skulle en som meg ane at en pc skulle trenge en applikasjon for å få endret bakgrunnsbilde? Jeg er vant til å høyreklikke på bilde og ta bruk som bakgrunn=P Data er ikke min greie, derfor jeg heller bare kjøper nytt=P

Uansett takk alle sammen, får sikkert fikset det nå!

Sitat av prenix Vis innlegg
Jeg måtte lete en god del rundt for å finne et godt program, men for at du skal slippe dette, så fant jeg igjen filen.

Jeg lastet den opp her:
http://www.mediafire.com/?yyqyhgmjyyl
Vis hele sitatet...
Tusen takk! Funket som gull=)