Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 5997
Ministry of Love
sptz's Avatar
I kollektivet har vi en skikkelig bad-ass stekovn. Nermere bestemt en Hoover Grepa - Signature Multi-Function Pyrolytic Oven eller produktkode HOS 556 PX om du vil.

Jeg er meget fornøyd med denne oven, i går foreslo den selv (i ordentlig futuristisk stil) at det var på tide med en pyrorens. Noe jeg gladelig satte på etter å ha stekt pizzaen min. En god stud senere kommer en annen i kollektivet å lurer på hva som er galt med ovnen. Siden personen genereltsett er en komplett idiot forklarer jeg han at oven står på et rense program og svir av alt av fet/smuss selv. Og det er derfor viften på oven går som et uvær.

I dag lyser det "Error 15" på displayet. jeg mistenker at fyren over har åpnet døren til oven under pyrorensen (noe som egentlig ikke skal gå) og at dette er grunn til feilen. Det står ingenting om error kodene i instruksjonsboken Så om noen har en oversikt over error kodene så hadde jeg satt stor pris på dem!
Sist endret av sptz; 2. februar 2010 kl. 15:52.
http://www.hoover.co.uk/Product.aspx?Product=179

Godt sted og begynne når du trenger hjelp. Produsentens side kan vel alltids forklare hva som foregår siden de har en fin link kalt contact us. For slikt som dette er fryktelig irriterende.
Ministry of Love
sptz's Avatar
Trådstarter
creavator jeg har sendt dem mail, det var noe av det første jeg gjorde. Men de svarer ikke så raskt tydligvis så er fortsatt intressert i en oversikt over errorkodene. Ingen som jobber på et serviceverksted her?