Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1009
Ministry of Love
sptz's Avatar
Jeg fikk i dag denne eposten fra google:

**********************************
**********************************

Google Chrome for Mac er·endelig·her. Tilgjengelig i betaversjon!

Hei!

Takk for interessen for Google Chrome for Mac! Det er med glede vi kan informere om at en betaversjon av Google Chrome endelig er tilgjengelig for Mac OS X.

Her er litt kuriosa fra oss som jobber med Google Chrome:

73 804 linjer med kode
29 utviklerversjoner
1177 feil er utbedret
12 eksterne kilderedigerere og feilutredere i kodebasen til Google Chrome for Mac, 48 eksterne kodebidragsytere
8760 kaffekopper drukket
Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves – vi håper du vil gi Google Chrome for Mac et forsøk!

Hilsen oss på Google Chrome
www.google.no/chrome

**********************************

enoy!
Er det noen som har prøvd dette som kan si noe om minnebruken under OSX kontra Firefox?
Jeg har brukt denne versjonen av google chrome for mac i flere uker, den funker kjapt, men noen sider kræsjer raskt, som et par spill i facebook eller youtube.

Dette skal vistnok være fikset i den nye versjonen.

Chrome overtok min Mac på to minutter. På tide Safari fikk en Mac-konkurrent. Nå, om jeg bare hadde funnet en erstatning for Mail.app.
Brukte Crome på windows maskinen jeg var nødt til og bruke på skolen, var utrolig fornøyd med denne så får håpe på at versjonen til mac er like godt
Sitat av Franklin Vis innlegg
Er det noen som har prøvd dette som kan si noe om minnebruken under OSX kontra Firefox?
Vis hele sitatet...
Hvem bryr seg om minnebruken i 2009? Jeg hadde 8GB i min mækk sist jeg sjekket og selv med "bare" 4GB så har man mer enn nok til vanlig desktop-usage. Overall så vil nok Chrome bruke mindre minne grunnet du ikke er avhengig av buggy garbage collectors slik Firefox er avhengig av.

Så hvis du er som meg og rebooter en gang i skuddåret eller stenger nettleseren for den saks skyld så vil du "spare" på å benytte deg av Chrome.
Sist endret av Deezire; 9. desember 2009 kl. 22:40.
Chrome er og tilgjengelig for linux nå
Må si jeg liker at de lagrer passord i keychain, men det virker som at Chrome har litt vanskelig for å lagre passordet for bl.a. nFF.
Ja, har lagt merke til dette jeg også. På andre nettsteder med omtrent samme innloggingssystem også.

Håper dette blir utbedret om ikke så lenge.