Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 4562
Hei, jeg får ikke registrert meg som paypal kunde (får ikke betalt via paypal), det kommer opp beskjed om at de ikke kan validere kortinformasjonen, så den må endres eller at jeg må bruke et annet kort.
Jeg har skrevet all informasjon riktig, og det er et visa kort.
Har noen noen anelse på hva som kan være grunnen til at det ikke går?

Jævlig kjipt når paypal er eneste betalingsmåte noen steder (hvertfall på det ene stedet jeg MÅ handle)

Dette er feilmeldinga som kommer opp:
We were unable to verify this credit card through our card validation process. To proceed with checkout, please verify the information you entered is correct or try a different card.

Den (eller lignende) har kommet opp på blandt annet ebay også.
Sist endret av vacant; 23. april 2008 kl. 00:55.
Bare å kontakte paypal for å høre hva som er feil.
Er du sikker på at du har ført inn kortnummer? Altså det som står frempå? Tastet riktig utløpsdato? Tastet inn den 3 sifra koden som står bak underskriften din?
Trådstarter
Ja, helt sikker hyys. Alt er korrekt utfyllt.
Og for å kontakte paypal via helpmailen dems, så må man være registrert. Og det er jo her jeg har et problem...
Jeg har også hatt dette problemet...
Trådstarter
rudde: Hva gjorde du for å kunne bestille ting på nett som kun godtar paypal?

Rotskrot: Hvis du ser etter må du ha en registrert paypalkonto(email som er registrert i paypal) der også....
Har du i det heletatt lest informasjonen på paypal sine hjemmesider?

Du vil på kontoutskriften din få et valideringsnummer som du skal skrive inn når du registerer kortet, dette kan ta noen dager før det blir oppført. Paypal vil charge deg en fee på 15 nok for dette, som blir tilbakebetalt til paypal kontoen når den er ferdig registrert.

edit: slik så det ut på min kontoutskrift:

xxxxxxxxxx6198 29.05 NOK 15,00 7247PAYPAL--*EXPUSE
Sist endret av voktern; 23. april 2008 kl. 11:48.
Husk, alle Korteiere tror jeg må være over 18 for å reggistrere seg hos Paypal, Dvs. at kortet ikke er ett Visa "elektron" kort, men vanlig Visa
Er ikke noe problem å registrere seg uten visa. Bare hopp over det med å skrive inn kort. Da får du en unverdified konto, men du kan overføre penger via nettbank/faktura og så betale. Gjorde dette selv før jeg fikk meg skikkelig visa kort.
Vacant, hvis jeg antar at du nå har VISA. Så ta kontakt med banken din å si at de må åpne for at man skal kunne registrere seg på internett.

Jeg fikk registrert meg på paypal, men jeg får ikke lov å registrere meg på andre webisder med mitt visa-kort.
Jeg forstår det sånn at det er banken som til slutt bestemmer om du får registrert visakortet eller ikke.
Sitat av vacant
rudde: Hva gjorde du for å kunne bestille ting på nett som kun godtar paypal?

Rotskrot: Hvis du ser etter må du ha en registrert paypalkonto(email som er registrert i paypal) der også....
Vis hele sitatet...

Jeg droppa det beklageligvis
Trådstarter
Randomized, som sagt, ja det er Visa kort, og ikke ungdomskort visa electron.
Jeg vil prøve å ta kontakt med banken min, men har handlet på nett flere ganger før (uten å bruke paypal, men en annen form for betaling hvor samme info skal fylles ut) - så jeg syntes det er veldig rart om banken stenger kortet fra å bli brukt i bare paypal?

Og det som voktern skriver skjønte jeg ikke stort av, på mine kontoutskrifter kommer det da ikke noe valideringskode for paypal vel! Og når det ikke går ann å registrere kortet i paypal så får jeg jo heller ikke denne valideringskoden du snakker om...
READ, FFS. Det er ikke så jævlig avansert som du tror, nå er jeg jævlig snill med deg og confirmer enda et kort , kun fordi du er en lat faen.

Link and confirm your card
Why should I link and confirm my card?

When you link your card to your PayPal account, you can start making payments using money from that card. However, for security reasons there are initial limits on the amount of money you can send, receive, and withdraw from your PayPal account. You can easily lift these limits when you confirm your card. In some countries, there may be a few additional steps to completely lift these limits.
What do I need to do?

Linking and confirming your card is easy.

Link: Just provide your card details and your card will be linked to your PayPal account.

Confirm: Authorize PayPal to charge a small amount to your card account.



Your card will be charged a small amount.

Check your card statement and find the 4-digit PayPal code for the charge.

Return to PayPal and enter the 4-digit code to confirm your card.

This amount will be refunded to your PayPal account after you confirm your card.

Copyright © 1999-2008 PayPal. All rights reserved.
Vis hele sitatet...
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Til meg kommer det bare opp: "You have entered an old PayPal code. Please enter the new 4-digit PayPal code from your card statement."

Noen som har peiling hva som er problemet? Og ja, jeg har prøvd mange ganger nå.