Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1354
Hei.

Har i årevis tatt 3 Skruf Extra Stark under leppa for å få litt ekstra buzz om morgenen. Brukte ellers kun en under leppa ellers på dagen men har siste måneden gått over til to ellers på dagen også.

Er det flere som gjør dette? Er det noe skadelig i det? Føler at jeg er vant med så mye nikotin nå.

(Snus er kanskje ikke det sterkeste rusmiddelet men jeg poster her likevel)
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Føles diggere når man har slutta å snuse for å være ærlig.
Sitat av kamelia Vis innlegg
Føles diggere når man har slutta å snuse for å være ærlig.
Vis hele sitatet...
Har ingen planer om å slutte så det er ikke det jeg ønsket å diskutere.
Er nok ikke mer skadelig enn hva snus er. Du kan evt få nikotinforgiftning.
Det er mer skadelig for lommeboka.
Kjøp sterkere snus så slipper du å bruke to og 3 om gangen.

Siberia har en type med 40mg/g nikotin, skruf xtra sterk har bare 17mg/g.
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Stesolidhode Vis innlegg
Hei.

Har i årevis tatt 3 Skruf Extra Stark under leppa for å få litt ekstra buzz om morgenen. Brukte ellers kun en under leppa ellers på dagen men har siste måneden gått over til to ellers på dagen også.

Er det flere som gjør dette? Er det noe skadelig i det? Føler at jeg er vant med så mye nikotin nå.

(Snus er kanskje ikke det sterkeste rusmiddelet men jeg poster her likevel)
Vis hele sitatet...
Begynn med løs snus, smaker bedre og du bestemmer selv hvor stor du vil ha den.
Pose snus er for damer og fjortiser.
Posesnus for damer og fjortiser? Det har det vel ikke vært i hvert fall de siste 15 åra. Jeg digger å bake en gang i blant sjæl men posesnus er jo mye mer praktisk, samt at løssnus føles litt avlegs.

Hva gjelder TS sitt spørsmål så kan du jo gå for litt sterkere snus, men personlig liker jeg ikke den pepermyntesmaken som ofte følger med de såkalt grensesprengende sterke snusvariantene. Har snusa Skruf extra Stärk porsjon i alle år. Blir lei alle de andre men Skruf har vært under leppa mi siden 2008 og den holder seg fortsatt synes jeg! Riktig nok fantes det da bare Stärk, extra sterk kom vel rundt 2011, om jeg ikke husker helt feil.
Bruker selv både 2 og 3 poser under leppa og lever fortsatt.. Det er vel mer regelen enn unntaket at det øker gradvis.


Anbefaler General G3 TNT da denne er sterkere enn den du snuser nå og er å få kjøpt i vanlig butikk. Ellers får du kjøpt Thunder X på Shell stasjonene, og dette er da verdens sterkeste snus.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Begynn med løs snus, smaker bedre og du bestemmer selv hvor stor du vil ha den.
Pose snus er for damer og fjortiser.
Vis hele sitatet...

Løs snus. Kult altså. Og kult å alltid gå rundt med møkkete og svarte fingre eller å måtte tørke fingra på sokkene?

Hvorfor ikke bare la folk snuse det dem foretrekker uten å spille tøff-gutt kortet og rakke ned på andres vaner?

Om du hadde droppet siste setning i innlegget så hadde jo svaret vært greit og faktisk også et svar som en alternativ løsning til pose snus. Men slik innlegget står forsvinner det første straks man leser det siste du skrev.
Anonym bruker
"Nummen Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tja, ivertfall om en tar det til seg og blir såret av det. Og da er du antakelig kjerring eller 14.
En slipper skitne fingrer når en lærer seg å bake snus.
Vis hele sitatet...
Nei, det gjør man ikke.
Du vil alltid ha igjen litt rester på fingrene/i hånda etter du har bakt snus, ved mindre du da utelukkende bruker en prismaster rett fra boksen og inn i leppa.