Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2419
Hei!
vet ikke om dette er riktig underemne, og må en moderator slette/flytte tråden hvis det er det.
Kjøpte meg fifa 2015, og liker spillet veldig godt.

Men jeg har et problem, jeg har et 79 rated team med 100 i kjemi, men taper alltid mot bronse lag, noe som irriterer meg til de grader.

Er det noe jeg ikke vet om, eller er jeg aalt for dårlig?

Takk for hjelpen!
Sprint knappen er det ikke alle som vet om...
Spiller du online eller offline. Hvis det er offline slitrr du nok hvis du spiller på et for vannsklig nivå.
Hvis det er online møter du ofte gode spillere da det er de som liker online delen best. Selv om de har et bronse lag finnes det kanskje spesielle evner hos spillerene. Som for eksempel 5star skills og 90 pace. Disse egenskapene kan gjøre selv bornse spillere veldig kompedetive.
Også må du huske å rulere på utespillerne du bruker, så de ikke sliter seg ut.
Det ene problemet er nok at du er for dårlig ja. Du burde kanskje øve litt på forsvarteknikken.
Du spiller nok også på ett for vanskelig nivå, prøv å spill på ett lettere. Du kan også øve deg i karrieremodus på forskjellige vansklighetsgrader. Ettervert lærer du deg teknikker for å spille bra. Kan være smart å se litt på youtube også, tutroials på passniner, innleg, skudd osv..