Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2348
Hva er det drøyeste du har hallisunert på sopp/syre tripp? Altså en tripp rapport som kun baserer seg på hallusinasjoner.

For min del var det en gang på hvor alt smeltet rundt meg. Så værken fingrene eller bena mine, alt smeltet sammen til en kitt klump.
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trippa en gang oppi skauen ved et vann, sto å titta utover vannet og på trærne og i alle trær satt tanta mi å vinka å smilte, sikkert 200 stk og ingen i samme rytme men hun hadde samme klær og satt på samme måte. En annen gang trippa jeg i en gammel hybel leilighet jeg bodde i, hadde ingen ekte planter men en plastikk plante fra IKEA, fant meg selv inne i planten (holdt rundt den og storkoste meg) mens planten (plastikk bladene) fikk en glødende Orange silhuett. Sykt fascinerende
Psykonaut
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Trippa en gang oppi skauen ved et vann, sto å titta utover vannet og på trærne og i alle trær satt tanta mi å vinka å smilte, sikkert 200 stk og ingen i samme rytme men hun hadde samme klær og satt på samme måte. En annen gang trippa jeg i en gammel hybel leilighet jeg bodde i, hadde ingen ekte planter men en plastikk plante fra IKEA, fant meg selv inne i planten (holdt rundt den og storkoste meg) mens planten (plastikk bladene) fikk en glødende Orange silhuett. Sykt fascinerende
Vis hele sitatet...
Hehe, veldig nice! Hadde en lignende opplevelse hvor jeg så ansiktet til kompisen min i alt av små ting jeg kikket på Kan jeg spørre hva du trippet på og hvor mye av det du hadde spist?
Jeg har aldri hallusinert, alt jeg har sett har vært helt reelt, også på heroiske doser sopp. Ja, jeg er en helt.

Når jeg turer hallusinerer jeg ikke, jeg er simpelthen i en annen verden en den jeg pleier å være i. Det drøyeste er den verdenen der jeg så at død og liv er en kosmisk lek, og at jeg hele tiden var i mellomrommet, verken død eller levende.
Sist endret av Hans Høyhet; 2. februar 2020 kl. 04:37.
Blir litt offtopic siden denne tråden handler om sopp/syre. Men jeg og et par kompiser hadde tatt noen gode doser MDMA og røyka en god del bønne. Vi satt nede i vannkanten og studerte fjellsiden på andre siden, da utbryter den ene kompisen min "faenfaenfaen det er kystvakta, løøøp!" husk at dette er ved et lite vann innenlands. Å joda tror du ikke alle får kjempenoia å ser samme greia, å springer rundt å søker ly og prøver å legge en taktikk på hvordan vi skal komme oss unna de. Dette foregår nok i en time til før spørsmålet om hvordan et skip på 100 meter kan ha kommet seg dit.. Da kommer det til syne at vi har stirret inn i en steinrøys i en time
Jeg kan starte med å ramse opp visuelle hallusinasjoner jeg har opplevd å se utenfor kroppen min. Usikker på hvor mye psykedelika jeg har inntatt, men det har gått med en del de siste 12 åra.

Jeg har sett kompisen min bli 10-20 meter lang pølse av energi der han sprang første gangen jeg inntok flein. Kanskje rundt 125 flein. Litt likt den greia som former seg i filmen Donnie darko, bare med farger og i størelsen til hele kroppen..

Jeg har sett annsikt forme seg fram og tilbake i fjell, ursjeler kommet ut av solen(lsd). Flower of life mønster komme ut av en stjerne(changa). Jeg har sett neon fargede tattoveringer i annsiktet til mine kjente.
Øyne i trer og planter, som om de ser på meg. Dette forsvant da jeg innså at naturen ser meg. Jeg har sett en gullkule sveve hos to forskjellige venner av meg på 2cb. Likner en gullsnopp fra Harry Potter. Myra har formet seg som et levende vesen i farger og kommet til overflaten for å si hei.

Det er sykt mye fascinerende jeg har sett altså. Og jeg husker sikkert bare 10% av trippene mine..

Visuals med lukkede øyne eller i den indre verden:
Alt fra geometriske figurer til mandalamønstre har jeg sett mye av ved inntak av lsd og cannabis.. Men jeg har også hatt heftige visjoner der jeg har sett regnbuefargede slanger trekke seg vekk fra meg. Jeg har sett ormer og slanger smelte inn i hverandre. Jeg har sovnet på 2cb, flydd på en drage i en verden fylt med regnbuer. Sett formler komme fram i en flate med rosa gull glitter skjær. Det har vært kraftige farger og intense visjoner av vesner som danser mens jeg har stått på dansegulvet helt trippa. Virkelig sinnsykt vakkert. Videre har jeg reist i indre landskap hvor nakne damer har smeltet inn og ut av hverandre omringet av gullpyramider. Med dyr jeg aldri har sett før. Dette igjen på lsd og cannabis, oftest kommer disse visjonene når jeg begynner å røyke mot slutten av trippen.
På changa har jeg følt energi koblet seg på anus og penisen min mens jeg har blitt sugd igjennom en portal. I et millisekund så jeg på veggen i portalen og den formet seg til delfiner og noe jeg ikke husker.

Det er så mye folkens. Helt sinnsykt mye! Jeg har også hørt noe. På cubensis gikk jeg rundt på festival og hoppet i været hver gang jeg hørte en kraftig vrengt rar lyd i ene øret mitt. Jeg holdpå å le meg ihjel når jeg forestilte meg hvordan jeg så ut..
Jeg har også sett ett buddha ansikt komme opp av roten til et tre etter changa. Første gangen jeg tok changa lå jeg og kommuniserte med en mandala skapning som vokste seg fraktalt fram og tilbake. Alt etter om jeg taklet mer eller om det var for mye. Helt i ett.

Men jeg har også følt, vært og utforsket mye. Ikke bare sett, det er helt sykt hvor mye hallusinogene stoffer kan lære oss. Men vær forsiktig, plutselig sitter du der og forstår at det er ikke noe forskjell på deg og meg. Vi er bare universet som utforsker seg selv i en dans mellom enhet og separasjon.
Sist endret av bewaah; 2. februar 2020 kl. 13:22.
En gang på syre ble synet mitt opp ned, slik at taket var ned og gulvet var opp.
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tok syre sammen med min daværende samboer som aldri hadde rørt det før.
Bad trip med engang. Hun mente at jeg hadde drept henne, og at det var blod i hele leiligheten og på oss. Jeg så ikke noe blod, men etter hun sa det tre-fire ganger at jeg hadde drept henne, så begynte jeg å tro på det. Plutselig fikk jeg en følelse av at sjela mi gikk ut av kroppen for å så komme tilbake i den etter kanskje noen sekunder.

Du vet når du kutter deg på et barberblad og det svir? Fikk den svi følelsen bokstavelig talt over hele kroppen, svei til og med inni øynene mine. Helt jævlig var det da, men når jeg ser tilbake på det så var det kanskje ikke så jævlig alikavel.
Hadde closed eye visual på lsd der jeg Såg stefaren min som døde noen år tidligere gå mot meg
Anonym bruker
"Uenig Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ingen hallusinasjoner. Men det drøyeste var når jeg så at det bare er en simulasjon jeg/vi lever i.
Anonym bruker
"Moden Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sprøe vesner som drar meg rundt i en kosmisk koridor for å fortelle meg om sin verden. Hvert vesen sin korridor. Fleinsopp, alt for mye.
Store mengder LSD. Snappet ut av kroppen, så ble jeg til et mykt materiell som skøyt ut i universet. Helt syke visuals... Alt ble ett og universet vridde seg. Umulig å forklare med ord.
Sist endret av Mumrikken; 2. februar 2020 kl. 18:54.
Jeg tok en lapp forrige Bicycle Day. Hadde ingen visuals, bare en liten godfølelse i magen og det var ikke rare trippen. Var litt skuffa. Så satte vi på en episode Seinfeld. I TV-ruta var alt fordreid, folkene på skjermen så helt villt rare ut, og det var som å se inn i et vindu hvor trippinga foregikk. Vennene mine så helt normale ut, det var som om syra bare funka på det som skjedde på TV skjermen. Dette var ikke min første rodeo, og jeg har aldri opplevd maken.
Så meg selv i tredjeperson fra veggen bak sofaen der jeg lå.
Hadde tatt flein, ble bokstavelig talt en flue på veggen.
Så liksom hele meg selv.
Asfalten ble lilla på sopp. På 2c-b har ansikter til venner blitt knall røde. På ketamin føler jeg at jeg er på en karusell som klatrer oppover før den når et topppunkt hvor jeg detter nedover i fritt fall.
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Mumrikken Vis innlegg
Store mengder LSD. Snappet ut av kroppen, så ble jeg til et mykt materiell som skøyt ut i universet. Helt syke visuals... Alt ble ett og universet vridde seg. Umulig å forklare med ord.
Vis hele sitatet...
Artig at du sier det. Har opplevd akkurat det samme på en veldig stor dose LSD. Vet ikke om jeg vil gjøre det igjen. Det var litt for intenst for min smak. Fikk ikke så mye ut av det heller, fordi det virker bare som en fjern drøm, ikke noe jeg faktisk opplevde.
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Så meg selv i tredjeperson fra veggen bak sofaen der jeg lå.
Hadde tatt flein, ble bokstavelig talt en flue på veggen.
Så liksom hele meg selv.
Vis hele sitatet...
Opplevd det samme. Satt oppe på veggen å så ned på meg selv. Litt pussig følelse og ikke helt ha kontakt med seg selv...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Artig at du sier det. Har opplevd akkurat det samme på en veldig stor dose LSD. Vet ikke om jeg vil gjøre det igjen. Det var litt for intenst for min smak. Fikk ikke så mye ut av det heller, fordi det virker bare som en fjern drøm, ikke noe jeg faktisk opplevde.
Vis hele sitatet...
Brukte over et år på å bearbeide det, haha.
Litt som den her, bare som et materiell og ikke i menneskeform: https://www.youtube.com/watch?v=XSkerpBaoR8

EDIT: Skal også sies at det var min første LSD tur, jeg bare mata på. Tålte jo mye weed... Little did I know.
Ego-death til tusen.
Sist endret av Mumrikken; 3. februar 2020 kl. 20:15.
Sitat av Heyhoti Vis innlegg
Hva er det drøyeste du har hallisunert på sopp/syre tripp?
Vis hele sitatet...
6 gram cubensis for 10 år siden, stuen min ble forvandlet til noe ganske likt dette - alt morphet inn i hverandre og bevegde seg:

https://st3.depositphotos.com/100228...rincomalee.jpg

Etterhvert ble jeg sugd inn i en tunnel i stor fart, lignet noe som dette:

https://img2.goodfon.com/original/19...el-fraktal.jpg

Etterhvert traff jeg også på en kar som lignet veldig på han her:

https://i.pinimg.com/originals/f9/4d...10c98eba01.jpg

Kan legge til at alt dette var superskarpt og fokusert, mye mer "virkelig"
enn den dagligdagse virkeligheten. Det var overveldende for å si det
temmelig mildt.

Litt spesielt da jeg senere så LSD-dokumentaren "The Beyond Within" og ser en av
Albert Hoffman sine hallusinasjoner "rekonstruert", der en variant av han siste karen
viser seg som en del av et møbel i stuen til Hoffman.
Sist endret av PVestlandia; 3. februar 2020 kl. 22:53.
Anonym bruker
"Overrasket Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
ikke lsd eller sopp men de sykeste visuals jeg har hatt har jeg fått på mdma+dmt. altså oppskrifta på å koke kålen, slapp heldigvis unna det.
viste jo att dette er to rusmidler man ikke skal blande men på M så blir jeg litt for cooky

er akkurat ferdig med peaket på M og finner ut at jeg må prøve litt dmt hadde hørt at det skulle vist nok gi helt sjuke visuals.
finner frem dmt`n og flaska sprinkler litt dmt i folien og tar meg et skikkelig drag og sitter der og venter litt. hmm skulle jo ha skjedd no nå kanskje et drag til tenker jeg, og akkurat i det jeg skal ta ett drag til begynner det.

Det starter å brette seg firkanter i alle mulige farger nedover veggene og utover gulvet med en helt spesiell klikk klakk lyd. sakte men sikkert sluker firkantene meg og jeg ser ned på armene mine som har blitt to lange rektangler uten fingre . ser rundt meg og alt i hele stua har blitt firkantet som lego i lysene farger. og det er som jeg er i en 8bit verden, og jeg bare må prøve å se meg selv i speilet på badet. prøver og reise meg men det er bare det at jeg føler meg som en stein i vannet og må rett og slett prøve krabbe til badet. vel jeg kom meg aldri dit viste faen ikke hvor badet var lengere. da jeg kom til meg selv igjen så lå jeg ved utgangsdøra. varte vel i 10-15 minutter men føltes som en evighet

må bare si til slutt ikke prøv dette selv uten og være inneforstått med risikoen dette kan ha for hjernen din.