Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 5153
Nå har det seg sånn at jeg bor på hotell , og det er bikkjekaldt ute Noen smarte metoder å røyke cannabis , tenkte på badet , der dusjen er slått på og jeg legger håndduker under døra så røyken holder seg i rommet
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Røyk ut av vinduet, det setter seg mindre lukt enn om du røyker på badet.

Skal du bare være der en dag eller to, og røyker på badet, kan det hende det henger svakt igjen.

Noen hotell sender faktura på flere tusenlapper hvis det lukter så mye som et snev av røyk, samme om det er cannabis eller tobakk.
Noe ala dette kanskje
Har røyket en del på div hotell.
Holdt meg nær avsuget, og alltid lukket dør.
Bruker da så lite tobakk som overhode mulig i jointen.

Lufter ut i minst 6 timer før jeg sjekker ut.

Husk "do not disturb" til alle tider.
▼ ... over en uke senere ... ▼
ERRU SERIØS NÅ ELLER? Vær kreativ, tenk kollektivt avtrekk evt et vindu?? Hold røyken over midten av vinduet, fordi som vi alle vet så er VARMLUFT LETTERE ENN KALD.

Og det med dusjen på badet funker faktisk...
Sist endret av mrocean; 16. mars 2018 kl. 21:35.
Vær forsiktig, flere hotell har røykvarslere montert bak speil
Og røykvarslerne piper nødvendigvis ikke, men sender bare beskjed til resepsjonen om å sjekke opp, så utløser de eventuelt en brannmelder når de ser en brann.
Vært der, gjort det.
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Vær forsiktig, flere hotell har røykvarslere montert bak speil
Vis hele sitatet...
Shit, da har jeg hatt flaks muligens samtlige ganger.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Vær forsiktig, flere hotell har røykvarslere montert bak speil
Vis hele sitatet...
Kva i alle dager er logikken bak det?

Røykvarsler må monterast fritt i rommet, slik at den faktisk får med seg røyk. Det er minimalt med luftsirkulasjon bak ting, og det er hinsides idiotisk plass å plassere røykvarsler på! I tillegg.. på et bad? Fukt vil jo vere eit monumentalt problem.

Kort sagt: nei, hotell har neppe røykvarsler bak speil.
Hva med å bare gå ut å røyke, er det jeg har gjort hver gang. Enten ut av området eller bare på en terrasse om det ikke er masse folk.
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Vær forsiktig, flere hotell har røykvarslere montert bak speil
Vis hele sitatet...
Hahahahaha. Hvor lenge har du røyket bønne da, min venn?¿
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har røyket både weed og hasj på 15 ulike hotell i Oslo. Aldri blitt tatt. Og da snakker vi joint etter joint. Har selvfølgelig hatt litt flaks også, det kan jo f.eks. lukte ut av rommet når jeg har luftet minimalt.

Har aldri dekket til brannalarmen, men det burde du egentlig gjøre, vet aldri hvor sensitiv den er.
Blir du tatt er det vanlig med ca. 1500 i bot fra hotellet.
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Vær forsiktig, flere hotell har røykvarslere montert bak speil
Vis hele sitatet...
Det er ikke røykvarsler, men en hotellansatt som sitter og ser på deg bak et enveisspeil.
Sitat av Esoterisk Vis innlegg
Det er ikke røykvarsler, men en hotellansatt som sitter og ser på deg bak et enveisspeil.
Vis hele sitatet...
Så en i hver rom , altså 400 ansatt sitter å ser på mens du dusjer og Whatever

Beklager skrivinga , skrev litt fort
Sist endret av Keiko Snoopy xD; 20. mars 2018 kl. 01:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Vær forsiktig, flere hotell har røykvarslere montert bak speil
Vis hele sitatet...
Den udugelige og minst gjennomtenkt røverhistorien der må du faen meg så langt ut på landet med, at du finner ikke veien hjem engang! Røyka bønne på hotell i Norge 100vis av ganger. Min forhondsregel er en pose eller tetting av røykvarsler. ALDRI hatt noe problem what so ever. Ruta står som en selvfølge oppe!
Jeg har vært med på å få alarmen til å gå på et hotell en gang. Den gikk etter en hel kveld med jointer i et rom uten lufting. Da ulte det i alle rom med bskjeded om at brannalarmen var utløst på ørten språk. Det skjedde for sikkerhets skyld ca. kl. 4 på natta, når alle de fulle hotellgjestene hadde sovnet. God stemning

(Vi ble anmeldt, og eieren av rommet fikk en bot.)

Så lufting anbefales. Ev. er det visst enkelte som teiper plast over hele røykvarslern hvis de skal ha fest på hotelrommet.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Sitat av knert1 Vis innlegg
Noe ala dette kanskje
Vis hele sitatet...

Vaporizing det. Rlyka mye sånn da jeg slutta med tobakk. Deilig med kvalitetshasj da. Ikke noe gøy med tørr marokk på den måten der hehehe