Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 3044
(Ta gjerne å kommenter på hva jeg gjorde galt, men dette er hovedsaklig en liten julehilsen til alle mine medfreaks. Kommenter forresten hvilken du liker best, om du orker. Tatt av meg hos en kamerat.)



God jul
Ser man bort fra at fokuset er feil og det er et kjedelig motiv, så joa... det er nå et bilde =)
Som nevnt ovenfor, fokusen er feil + du burde skifte litt om på hva som står på bordet, ser jo det er litt pynt, men fokusen gjør slik at kortet kan ligne på en tynn mobil, og at hjertet(?) og julegodteriet(?) ser ut som rot. Ellers gledelig jul til deg og
Sist endret av SoppVandreren; 22. desember 2014 kl. 01:00.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Trådstarter
Sitat av SoppVandrerne Vis innlegg
Som nevnt ovenfor, fokusen er feil + du burde skifte litt om på hva som står på bordet, ser jo det er litt pynt, men fokusen gjør slik at kortet kan ligne på en tynn mobil, og at hjertet(?) og julegodteriet(?) ser ut som rot. Ellers gledelig jul til deg og
Vis hele sitatet...
Dette var tatt på ett rotete kaffebord med ett nikonkamera jeg aldri har rørt før, så ventet vel på att det var noe feil
"Kortet"=ett metallokk til en kakeboks.
"Hjertet"=plastikkbeholder til godteri (mener jeg å huske)
"Julegodteriet"=Rot, regelrett bare rot.

Hva forresten mener dere med fokus? Burde jeg ha videre fokus eller er regelrett bare punktet feilplassert? (Har foreløpig kun fått sett bildet på telefon/kameraet)
Hehe, det ble litt sånn i farten ja? Kjenner til den Mener at du burde ha videre fokus jeg iallefall
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Trådstarter
Sitat av SoppVandrerne Vis innlegg
Hehe, det ble litt sånn i farten ja? Kjenner til den Mener at du burde ha videre fokus jeg iallefall
Vis hele sitatet...
Ble tatt mildt sagt på vei ut døra


Ja, ser den. Burde ha endra litt på fokuset
▼ ... over en uke senere ... ▼
Å legge ut bilder tatt med utstyr man ikke kjenner, på et rotete kaffebord, og på toppen ikke kjenne til betydningen av fokus - er å be om trøbbel.

Når det er sagt, det var en hyggelig tanke å ønske forumfolket god jul. Og det er nok det viktigste her
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Trådstarter
De er å be om tilbakemeldinger
Dessverre var det vanskelig å se på fokuset "in the moment", de små skjermene som er på kameraene gir ikke akkurat den mest presise framstillingen av det endelige resultatet. Men hovedpoenget var en enkel julehilsen
Sist endret av Freddy_fred5; 4. januar 2015 kl. 14:13.
Hva skal du med tilbakemeldinger på noe du vet selv ikke er bra?
At det var vanskelig å se fokuset in the moment som du kaller det er vel ingen unnskyldning, du fikk jo sett det på pc skjermen din når du overførte det fra kamera ? =)

Men ja, god jul/nyttår
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Trådstarter
Funket jo fint å få tilbakemeldinger da, folk har gitt tilbakemelding på at de ikke likte fokuset. Da vet jeg det til neste gang
Sjekke det på PC-skjermen min? "Tatt av meg hos en kamerat." står det i førstepost, jeg bringer dessverre ikke alltid med meg laptoppen min til venner. Jeg fikk først sett bildet på en stor skjerm når jeg fikk det på mail dagen etterpå.

Nå tror jeg julehilsenen kan dø i stillhet så noen med litt bedre bilder kan få ta over denne delen av forumet
Sist endret av Freddy_fred5; 5. januar 2015 kl. 09:33.