Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 913
Hei

Har en pc( ASUS K30AD-NR009S) som har begynt å henge seg opp flere ganger om dagen. mister HDMI signal og lyden om det er noe på henger seg opp.

Skjermen blir full av grønne, rosa og hvite pixler. før skjermen blir svart Noen som vet hva dette kan være? og om det er mulig å fikse selv?? pcn er rundt 1måned gammel.

Jeg har ingen peiling på pc, men har lastet ned nyeste skjermkort drivere. men det hjalp ikke.

Noen tips?

Ser nå at jeg la denne i feil forum. beklager dette, om noen vil flytte den til der den hører hjemme setter jeg pris på det

Her er ett dårlig bilde jeg har tatt.. det er sånn det starter, i kanskje 5 sekunder, før skjermen blir svart.

http://i59.tinypic.com/256bxc3.jpg

Må restartes med "svenskeknappen"
Sist endret av soulgoodman; 3. desember 2014 kl. 00:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.