Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 3275
I går natt så tok politiet meg og en annen kompis for å røyke og jeg hadde også noe på meg, men når vi var på stasjon så nektet jeg å gi dem koden på min telefon så da truet dem med å beslagglegge telefon som foresten er en iphone 5 for en lang stund. Mine spørsmål er

-Blir de å klare å komme seg inn på telefon min?
-Er det noen mulighter for å slette alt fra min pc?
-Er redd for at noen melidinger som jeg ikke vil at de skal se...
Sitat av KoonZable Vis innlegg
I går natt så tok politiet meg og en annen kompis for å røyke og jeg hadde også noe på meg, men når vi var på stasjon så nektet jeg å gi dem koden på min telefon så da truet dem med å beslagglegge telefon som foresten er en iphone 5 for en lang stund. Mine spørsmål er

-Blir de å klare å komme seg inn på telefon min?
-Er det noen mulighter for å slette alt fra min pc?
-Er redd for at noen melidinger som jeg ikke vil at de skal se...
Vis hele sitatet...
Om du har FindMyIphone aktivert, så kan du logge deg inn på http://www.icloud.com og fjernslette alt derfra (om tlf er på, og tilkoblet internett/3g)
Har gjort dette, men lurer på om alle mine meldinger blir slettet?
God når det gjelder
Carmex's Avatar
De klarer å få det meste ut av android uansett om du wiper den eller ikke iallefall. Så lenge den er fungerende og man kan koble den til pc vil jeg tro de kan gjøre som de vil.
Har ikke android da, men får ikke telefon min før på mandag. Men har slettet alt som er på facebook av meldinger. Men kan jeg slette bildene mine når jeg ikke har telefon min her da?
Samme hva de finner på mobilen din, så nekter du at det var deg. å si at det er flere som har tilgang til din mobil, men du vil ikke si hvem de er..

Sånn har jeg fått 2 saker henlagt hvertfall.

er det bilder av deg med bongen eller med sugerør opp i nesa, så røyka du tobakk eller så sniffa du melis. de kommer ikke til å tro på deg, men det er de som skal bevise at det er du som har skrevet meldinger/røyka hasj/sniffa ditt og datt osv
Du får slettet både melding og bilder fra din PC via iCloud. Politiet prioriterer heller ikke småsaker (sålenge du ikke langer i kilovis) eller bor i en veldig liten bygd.

Slapp helt av du.
Ja, bilder blir borte med å fjernslette fra icloud. Neste gang "mister" du den alt for hardt i bakken, hvis det skulle skje igjen og du har super noia. Ødelagt tlf er bezzzt!
Takk for all hjepa folkens!
Tror jeg har noen meldinger hvor jeg hjelper for å skaffe shit, hva skal jeg gjøre hvis de får sett dem? har glemt å slette dem dessverre

Har også noen meldinger der folk spør om jeg er inntressert i shit, fy fck æ har drette på mæ nu! blir jo å få så fette mye juling selvom æ ikke blir å si en drit til snutn
Sist endret av KoonZable; 1. november 2014 kl. 19:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Unlicensed Surgeon
Fordelen med å ha iPhone er at om det er en ting Apple tar blodseriøst, så er det sikkerhet.

Med mindre politiet også tok en PC fra deg, som de kommer inn på. Samt er godkjent av telefonen for å koble til med iTunes, så får de det nok ikke hentet ut noe som helst fra telefonen.

(Klart 10/10000 mulighet for at de klarer å gjette koden, men veldig tvilsomt).

Om du lurer på hvor dypt sikkerheten i iPhone faktisk går: Ta en titt her
Sist endret av dafog; 1. november 2014 kl. 20:25.
er dessverre blitt vanlig praksis for politi å ta mob tlf'er , noe di begrunner med at ALT foregår ved hjelp av mob , har selv opplevd dette flere ganger , dem har åsså sjekka faceboken min som gjennom pc på borde under razzia vell å merke , mitt råd NEKT, NEKT NEKT NEKT NEKT NEKT Å NEKT LITT TIL , si du har mange venner å at du er slett ikke alene om å bruke den telefonen , du har ingen kjenskap , til verken kjøp , salg av narkotika , di vil ikke tro deg Garantert ! men det har virkelig ingen ting å si , det meste dem sier er for å skremme så du skal innrømme at du har gjort noe gale , å få deg straffedømt i Norge den dag i dag er ikke like LETT som DEM vil du skal tro det er