Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1130
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Etter å ha lest om Phenibut her bestilte jeg fra to ulike steder, men jeg får ingen effekt. Har prøvd med 500 mg, 750 mg og 1000 mg. Med og uten kaffe og på tom mage.

Innholdet i kapslene fra Raw powders:

Phenibut (B-Phenyl-Y-aminobutyric acid) 500 mg.

Innholdet i kapslene fra Biovea:

Phenibut HCI Powder 250 mg
(4-amino-3-phenylbutyric acid hydrochloride)

Tar jeg for lite eller hva?
Enkelte må opp i 3000 mg for å få feelingen.
Vent noen timer mellom hver dosering så slipper vi flere sykehushistorier om overdose
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Da prøver jeg å ta mer.

Hvorfor står det ulike ting på ingrediens- og innholdsbetegnelsen? Er det akkurat samme produkt?
Bruker selv den fra Raw Powders og erfarer at den er svært bra. Ikke gå for fort frem. Tar man for mye så kan man faktisk stryke med.
Har brukt det i 3 år og for min del så synes jeg 3000-4000 mg fungerer bra.
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Skal prøve med 2000-3000 mg også vente noen timer og se før jeg redoserer.

Har du også kapslene på 500 mg eller har du i pulver?
Bruker kapsler nå, fordi det er enklere å dosere samt at det sliter mindre på tannemaljen. Tror ikke det er kvalitetsforskjell på de...
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fikk du phenibut i postkassa når du bestilte, eller måtte du hente pakka? Kan jeg få spørre om hvor du bestilte ifra?
Har ingen erfaring med Phenibut selv, men tenker at det kan være greit å ta en titt på denne tråden om du ikke allerede har gjort det.
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Bestlte fra Biovea og Rawpowders. Fikk det rett i postkassen.
Bestiller fra ebay. Flere der som fører Raw Powders. Får det i postkassa, men har ved enkelte anledninger kommet til mitt lokale postkontor