Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 4316
Jeg har helt glemt navnet på et nettsted som jeg ofte tittet innom for en liten stund tilbake siden.
Nettsiden ligner veldig på gamle nettbyen.

Noen som aner noe om hvilket nettsted jeg tenker på her?
Biip.no? Titegn
Sist endret av Pillfreak; 14. oktober 2018 kl. 20:48.
https://decate.no

Det som kom etter skybyen som kom etter decate igjen.
Trådstarter
Sitat av Ghettoclown Vis innlegg
https://decate.no

Det som kom etter skybyen som kom etter decate igjen.
Vis hele sitatet...
Decate var det! Takker
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
Noen som kanskje har forslag til en annen nettside lignende Decate som er populær nå i disse dager?
Decate virker å ha tapt svært mange medlemmer de siste årene.
Sitat av Who? Vis innlegg
Noen som kanskje har forslag til en annen nettside lignende Decate som er populær nå i disse dager?
Decate virker å ha tapt svært mange medlemmer de siste årene.
Vis hele sitatet...
Må ha vært 5-6 år siden jeg var på den siden og da var det greit trykk. Masse desp mannfolk og mange fine damer(høyst subjektivt). Var gøy å prate med nye folk hver dag og knytte bekjentskap med noen + følge med på random drama og galskap generelt. Var som én del realityserie og to deler Tinder rørt sammen til en kake med dårlig ettersmak.
Sist endret av sinkpad; 26. oktober 2018 kl. 21:45.
Sitat av sinkpad Vis innlegg
Må ha vært 5-6 år siden jeg var på den siden og da var det greit trykk. Masse desp mannfolk og mange fine damer(høyst subjektivt). Var gøy å prate med nye folk hver dag og knytte bekjentskap med noen + følge med på random drama og galskap generelt. Var som én del realityserie og to deler Tinder rørt sammen til en kake med dårlig ettersmak.
Vis hele sitatet...
Decate kom i 2014, men kjekt at du var på en side 1-2 år før den eksisterte
Sitat av WebsterNick Vis innlegg
Decate kom i 2014, men kjekt at du var på en side 1-2 år før den eksisterte
Vis hele sitatet...
Hehe ikke helt riktig Decate het først "Skybyen" og det har eksistert siden før jeg lagde bruker
Sist endret av sinkpad; 26. oktober 2018 kl. 23:51. Grunn: alkohol
Sitat av sinkpad Vis innlegg
Hehe ikke helt riktig Det het først "Skybyen" og det har eksistert siden før jeg lagde bruker
Vis hele sitatet...
Du burde sjekke opp akkurat det igjen tror jeg.
Skybyen har nemlig ingenting med Decate å gjøre annet at det er et sosialt nettsted.
Skybyen kom som en fortsettelse til Nettby da det ble lagt ned.
Ja, Decate tok igjen plassen til Skybyen men det er laget og driftet av en helt annen person.
Nettby tilhørte vel også VG om jeg ikke husker helt feil.
Trådstarter
Noen spesielle datingnettsteder som er populære i disse dager?
Er det fortsatt hovedsakelig sukker.no, Møteplassen og Match nordmenn benytter seg av?
Sist endret av Who?; 28. oktober 2018 kl. 00:34.
Det er veldig lite med det etter at facebook kom da det på en måte har tatt over for det meste.
Badoo kanskje men det blir litt tinderaktig.
Biip.no?
Trådstarter
Sitat av WebsterNick Vis innlegg
Biip.no?
Vis hele sitatet...
Biip.no er vel ikke mye populært nå lenger?