Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2031
Anonym bruker
"Villig Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det en grei kombinasjon. Imovane i seg selv er jo Veldig bra som innsovning. Men toleransen har nok økt litt og må opp i betydelige høyere doser. Jeg liker å ligge i senga å tenke de tankene imovane får deg til å tenke. halisunere litt samtidig som du er veldig beroliget. Bare en 30-45 min kanskje, så god natta. Det jeg lurer på, kan remeron på noen måte booste imovane? Eller er det noe annet som kan gjøre det?
ingen rus i remeron i hvert fall.

tok imovane hver dag i 4 måneder.. var ikke digg å slutte for å si det sånn.. føler jeg aldri har sovet helt bra igjen heller, men det kan jo være mange årsaker til det..
Sitat av trilobites Vis innlegg
ingen rus i remeron i hvert fall.
Vis hele sitatet...
Jo, det er psykedelisk/delirisk i høyere doser.
da tenker jeg hangoveren fra den høye dosen remeron blir ganske langvarig og en kan glemme å få noe ut av dagen etter, etter som det er vanlig med zombie-hangover ved normale doser og?
Både gått på remeron og imovane, ikke samtidig. Men remeron ga meg heftige mareritt så måtte slutte etter en uke, imovane brukte jeg kanskje en måned, sovnet ikke av den, ble bare sykt chill i hue og kropp. Husker at en krem boks plutselig var det gøyeste i verden akkurat da hahaha.
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Brukt Imovane periodevis og ser det som et OK innsovningsmiddel, som ikke alltid funker. -Opplevd en slags avhengighet, ved bruk hver natt i periode, som må brekkes for å sovne godt uten; noen netter hvor det er vanskelig å gå inn i søvn. Aldri hatt hangover av Imovane. -Jeg ønske å avslutte å bruke middelet hver natt, men ikke nå: har en periode med mye endringer pluss rier av panikkangst nå før mer robust. Ønsker å ha tilgang til Imovane selv om jeg slutter å bruke regelmessig. Fastlegen maser innstendig på at jeg ikke må bruke Imovane hver natt og er knipen på resept. Mer opptatt av det enn av panikkangsten. Siste resept er på Vallergan, som visstnok er mindre avhengighetsskapende. Har og brukt Sobril ifm med panikkangsten, sporadisk, god beroligende effekt. Legen ennå mer negativ til det, og jg er forsiktig. Problemstillinger-1. Mulig å sikre tilgang til Imovane og Sobril på annen måte? Feks kjøpe fra utlandet? 2. Vallergan vs Imovane? 3. reseptfrie midler; Sedix, Hypericum oa plantebasert?