Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 5350
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg dreit meg TOTALT ut. Sånn skikkelig idiot hendelse...

Fikk et glass med 250mg Phenibut i kapsler. Etter jeg tok én, tok jeg bare flere og flere fordi jeg trodde jeg ikke fikk skikkelig effekt (hadde ikke mulighet til å søke ting opp på internett, så var en uviten idiot på høyt nivå)

Effekten slår inn etter to timer, men peaker ikke før flere timer etter. Da var det forseint.

Ifølge samboeren min, så falt jeg sammen, ble bevisstløs. Kastet likevel opp, men han fikk null kontakt med meg. Måtte ringe 113 og bli bært inn i ambulansen. Blålys til sykehus.

Jeg spydde og lå i kramper - og pusten min begynte å bli veldig dårlig. De bedøvde meg ned, la meg i respirator i 4 timer, gav meg ekstremt mye meds. De var jo redd for alt fra hjernehinnebetennelse (de tok spinalpunksjon av meg) til epilepsianfall.

Jeg våknet 24 timer etter at jeg falt sammen, med ledninger overalt, og kateter. Klarte ikke snakke (var bevisst, men fant ikke veien til språksenteret) på nesten 12 timer. Klarte ikke lese i det hele tatt, var totalt ordblind.

Jeg skremte vettet av samboeren min, og følte meg ekstrem dum. Leste meg opp på Phenibut etterpå, og har følt meg idiot siden.

La meg bli en cautionary tale...
Phenibut er kjent for å kunne forårsake de symptomene du beskriver dersom det blandes med noe annet, som f. eks alkohol. Fant bla. a. dette om Phenibut sammen med andre midler:

Depressants (1,4-Butanediol, 2M2B, alcohol,[13] benzodiazepines, barbiturates, GHB/GBL, methaqualone, opioids) - This combination can result in dangerous or even fatal levels of respiratory depression. These substances potentiate the muscle relaxation, sedation and amnesia caused by one another and can lead to unexpected loss of consciousness at high doses. There is also an increased risk of vomiting during unconsciousness and death from the resulting suffocation. If this occurs, users should attempt to fall asleep in the recovery position or have a friend move them into it.


Dissociatives - This combination can result in an increased risk of vomiting during unconsciousness and dying from the resulting suffocation. If a sudden loss of consciousness occurs, users should attempt to fall asleep in the recovery position or have a friend move them into it.


Stimulants - It is dangerous to combine phenibut with stimulants due to the risk of excessive intoxication. Stimulants mask the sedative effect of phenibut, which is the main factor most people consider when determining their level of intoxication. Once the stimulant wears off, the effects of phenibut will be significantly increased, leading to intensified disinhibition as well as other effects. If combined, one should strictly limit themselves to only dosing a certain amount of phenibut per hour. This combination can also potentially result in severe dehydration if hydration is not monitored.
Vis hele sitatet...
kilde: https://psychonautwiki.org/wiki/Phenibut

Var det bare Phenibut du tok? Vet du isåfall omtrent hvor mye?
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Gelémannen Vis innlegg
Phenibut er kjent for å kunne forårsake de symptomene du beskriver dersom det blandes med noe annet, som f. eks alkohol. Fant bla. a. dette om Phenibut sammen med andre midler:


kilde: https://psychonautwiki.org/wiki/Phenibut

Var det bare Phenibut du tok? Vet du isåfall omtrent hvor mye?
Vis hele sitatet...
Der var kun Phenibut. Ingenting annet. Tungen er at jeg blacket ut lenge før "anfallet", og jeg mistenker å ha mistet alt av dømmekraft og impulskontroll. For det husker jeg, husker at jeg ble "fullere" uten den bedøvende effekten alkohol har. Husker også at jeg på slutten følte meg bilsyk. Men her begynner ting å bli vagt og sprøtt.

Vi leter fremdeles etter pilleglasset for å se hvor mye jeg tok. Men husker selv jeg tok pille etter pille på et tidspunkt mistet alt av fornuft
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Gelémannen Vis innlegg
Phenibut er kjent for å kunne forårsake de symptomene du beskriver dersom det blandes med noe annet, som f. eks alkohol. Fant bla. a. dette om Phenibut sammen med andre midler:


kilde: https://psychonautwiki.org/wiki/Phenibut

Var det bare Phenibut du tok? Vet du isåfall omtrent hvor mye?
Vis hele sitatet...
Men det var akkurat dette jeg opplevde!!!

Har jo lest at dumme kids har tatt 30g på fest fordi de ikke visste hva det var, men kun fått opplevelsen av å ligge å spy i 12 timer.

Så kanskje jeg bare ikke tåler Phenibut (iallefall ikke høye doser) på samme måte som andre?

Har ingenting annet i hus som kan gi rus (medisiner, alkohol), så vet at jeg ikke blandet.
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tok pillene gjennom 6 timer ca
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Worst case er at jeg i full idioti og mangel av fornuft og dømmekraft, tok hele glasset. 90 kapsler. Så ca 22g. DEN tanken er ekkel
Det kan sikkert ha med individuel toleranse eller høy dose og gjøre og. Hvis du kjørte på med 22g så er det nok dosen som var problemet.

Selv har jeg prøvd doser på 1g - 3g og aldri opplevd noe som kan sammenlignes. Ulike produsenter kan ha ulik styrke og renhet på sine produkter selvfølgelig, så dette bør også tas i betraktning.
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nå ble jeg litt småredd, da jeg selv har opplevd noen ubehagelige sideeffekter fra phenibut (ikke noe som kan sammenlignes med det du opplevde)

Husker du hvor du bestillte det fra? Jeg og flere venner av meg har nylig fått noen bokser med de samme kapslene fra Biovea, alle av oss har opplevd subtile sideeffekter, som brainzaps, og dirring i synet.
Var det en slik boks med phenibut du spiste fra? - https://imma.gr/69642xa3d83
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av ronny23 Vis innlegg
Var det en slik boks med phenibut du spiste fra? - https://imma.gr/69642xa3d83
Vis hele sitatet...
Ja, akkurat den fra Biovea. Akkurat den

Vi finner fremdeles ikke boksen. Skjønner ingenting.
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nå ble jeg litt småredd, da jeg selv har opplevd noen ubehagelige sideeffekter fra phenibut (ikke noe som kan sammenlignes med det du opplevde)

Husker du hvor du bestillte det fra? Jeg og flere venner av meg har nylig fått noen bokser med de samme kapslene fra Biovea, alle av oss har opplevd subtile sideeffekter, som brainzaps, og dirring i synet.
Vis hele sitatet...
Ja, bestilte fra Biovea. Boks med 90 kapsler. Slet også et par dager etter med zaps hver hver gang jeg beveget øynene.
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja, bestilte fra Biovea. Boks med 90 kapsler. Slet også et par dager etter med zaps hver hver gang jeg beveget øynene.
Vis hele sitatet...
Ifølge samboeren så var pupillene mine helt ekstremt store også rett før anfallet. Type der du nesten ikke ser irisene. Under anfallet ble det skrevet i epikrisen av pupillene var veldig små, men da jeg våknet ble de veldig, veldig store igjen. Tok noen timer før de ble normale
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Så rart, kanskje man burde styre unna biovea sin phenibut. 3/3 jeg kjenner som har spist denne phenibuten har opplevd rare sideeffekter.

Hvordan er formen din nå, ts?
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fint at det gikk bra!
Har dette fått noen konsekvenser med snuten?
Nå ble jeg også litt redd. Bruker pheni fra Biovea 1 gang i uka. 2g som regel. Eneste bivirkninger jeg er at jeg blir veldig kvalm til tider, ellers funker det veldig bra.
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Fysisk er jeg helt fin. Men mentalt har jeg vært veldig tom og deprimert siden jeg våknet på sykehuset. Har lest at folk som bruker mye over lengre tid, og slutter brått, får samme opplevelse. Som en slags withdrawal. Så kan jo være derfor. Har ikke satt meg inn i hans og sånt, men føler meg tømt for lykkehormoner, på en måte. Tar kanskje tid å få tilbake balansen, vet ikke.

Men fysisk er jeg helt fin (tok jo alle mulige tester på sykehuset. MR, cat scan (?), EEG, EKG, blodprøver, osv)

Men skummelt var det. Tenk hvis jeg hadde vært alene hjemme. Jeg sluttet jo å puste skikkelig på et punkt. Kastet opp da jeg var helt bevisstløs. Fikk kramper og alt det der.

Litt traumatisert
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fysisk er jeg helt fin. Men mentalt har jeg vært veldig tom og deprimert siden jeg våknet på sykehuset. Har lest at folk som bruker mye over lengre tid, og slutter brått, får samme opplevelse. Som en slags withdrawal. Så kan jo være derfor. Har ikke satt meg inn i gaba* og sånt, men føler meg tømt for lykkehormoner, på en måte. Tar kanskje tid å få tilbake balansen, vet ikke.

Men fysisk er jeg helt fin (tok jo alle mulige tester på sykehuset. MR, cat scan (?), EEG, EKG, blodprøver, osv)

Men skummelt var det. Tenk hvis jeg hadde vært alene hjemme. Jeg sluttet jo å puste skikkelig på et punkt. Kastet opp da jeg var helt bevisstløs. Fikk kramper og alt det der.

Litt traumatisert
Vis hele sitatet...
Rettet "hans" til "gaba"
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Politiet ble ikke involvert, nei
Tror nok at du ville opplevd lignende om du tok lignende dose av hvilken som helst annen Phenibut. Spesielt hvis du var oppe i 20g+. Uten toleranse kan du bli ganske dårlig av doser som 4-5g, så 20g blir ekstremt.

Jeg har også Phenibut fra Biovea, har ikke opplevd noe unormalt med den (men jeg holder meg til fornuftige doser).
▼ ... mange måneder senere ... ▼
jeg hadde 20g, blandet 15g i en tekopp med te, drakk kanskje halvparten eller mer husker ikke, men det endte opp med at jeg ble hentet av sykebiln og jeg fikk en blanding med sort kull jeg måtte drikke. sånn svart oljelignende ting, har følt meg rar etter det å det er flere mnd siden, sliter mye med utmattelse og hodepine etter det. Jeg vet det var dumt, å kommer ikke til å gjøre det igjen, jeg er like dum med alkoholen jeg bare bøtter nedpå til jeg får blackout... så må bare holde meg unna rusmidler.

det var første gangen jeg prøvde det btw.
Sist endret av Anonymousesick; 18. oktober 2018 kl. 20:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det var jeg som lagte denne tråden. Uff, hadde nesten glemt den ut!
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
er det noen medisinere som ikkje må blandes med phenibut? feks ssri?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
er det noen medisinere som ikkje må blandes med phenibut? feks ssri?
Vis hele sitatet...
Jeg går på ssri og har brukt phenibut i 3 år uten problemer
Ville kanskje vært forsiktig med å blande sederende medisiner med phenibut. Spesielt hvis man tar litt større doser