Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3049
Jeg må desverre endelig anskaffe laptop som er vifteløs og vil fungere greit til casual gaming, forhåpentligvis fifa 17 på laveste setting.

Jeg har researchet selv og finner lite av slike ting.

Jeg har tenkt å legge i maks 4000. Jeg vet, det er lite men det er en livskrise som krever jeg går til innkjøp snarest.

Jeg er også opptatt av at laptopen skal være vifteløs og stabil. Jeg ønsker med andre ord en laptop som ikke har noen bevegelige deler og forhåpentligvis en laptop som kan vare 6 år(ikke med tanke på spill osv) men god brukeropplevelse, grunnen til jeg ønsker vifteløs er at de som ikke er det svikter som regel alt fra 2-3 år.

Er det også mulig å skaffe en brukbar pc som er helt tett, altså ingen luftsirkulasjon?

[IMG]Denne er vifteløs men annen prisklasse[/IMG]

Håper freak har noen gode ideer.
Sist endret av LGDS; 19. februar 2017 kl. 01:05.
Trådstarter
41 4
Denne laptopen er vifteløs men helt annen prisklasse og bruksområde. Jeg vil ha en pc som varer 5-6 år uten å måtte tenke på opphoping av støv og drit.
Hva anbefaler freak?
Trådstarter
41 4
Finnes det totalt lukkede maskiner til rimelige priser?
Trådstarter
41 4
Dropp fifa maset, trenger ikke pc til spill, er denne anbefalt?
Trådstarter
41 4
Batteriet kunne gjerne laptopen kommer uten, er bare endel flytting men vil alltid ha tilgang til strøm
Trådstarter
41 4
Fant denne hadde kjøpt den på dagen men finner den ingen plass
Trådstarter
41 4
Jeg fant også denne som gruser alt av cpu'er og lignende i chromebooks. har veldig lyst på en vifteløs/tett laptop Noen forslag? vennligst legg sammen alle innleggene til nå admin.
Har en ASUS Chromebook C201. Den er vifteløs, har god lyd, er veldig lett, har ekstremt god batteri levetid og fungerer utmerket som en vanlig laptop on-the-go. Man kan vel si at det er en mellomting mellom et nettbrett og en laptop. Vil anbefale deg den fordi du nevnte at du ikke trenger en PC til spilling.