Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 549
Hei

Jeg har en laptop fra Multicom med 2 harddisker - en SSD på ~110 GB og en standard disk på ~500 GB.

Etter at jeg oppdaterte til Windows 10 har rett og slett disken på ~500 GB omtrent tatt kvelden. Den kommer opp i min datamaskin, jeg fikk til å innstallere Dropbox på den, men når den skal synce filene står det helt stille.

På samme måte, når jeg skulle re-installere Steam henger innstallasjonen seg hvis jeg prøver å velge Harddisk E: (den på 500 GB).

Såvidt jeg har forstått det da er disken der, men den klarer ikke koble seg opp på den (?). Er det noen som vet hva årsaken til dette kan være og om det er mulig å fikse på en eller annen måte? Disken fungerte forøvrig plettfritt før jeg gikk over til Windows 10.

http://bildr.no/thumb/S0V2M09y.jpeg
Har du lastet ned alle oppdateringene. Kan se ut som KB3189866 fikser et lignende problem (reddit).
Sitat av caperno Vis innlegg
Har du lastet ned alle oppdateringene. Kan se ut som KB3189866 fikser et lignende problem (reddit).
Vis hele sitatet...
Hei, takk for svar!

Trodde jeg hadde det, men litt mer usikker nå. Laster ned den nevnte oppdateringen manuelt nå, så får vi se.