Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 725
Noen som vet hvor lang tid Clonazolam tar før effekt inntrer og hvor lang tid før man når maks plasmakonsetrasjon når det stoffet inntas som dråper via munnen?

Er det som med Rivotril (tablett) - Ca. 2 timer?

Lurer også på hvor mye sterkere Clonazolam er enn Valium og Rivotril?
Snakker vi om at Clonazolam er dobbelt så potent som Riovtril?
Sist endret av Defending; 5. oktober 2020 kl. 15:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
en rivotril 2mg klonazepam er det samme som 20-40mg diazepam vist jeg husker riktig, Tar sånn ca 15-90min for virkning.
Sitat av vet_ikke_jeg Vis innlegg
en rivotril 2mg klonazepam er det samme som 20-40mg diazepam vist jeg husker riktig, Tar sånn ca 15-90min for virkning.
Vis hele sitatet...
Klonazepam er ikke det samme som Clonazolam.

Her:
https://m.psychonautwiki.org/wiki/Clonazolam

Og TS, ja, det er mer potent enn Rivotril, man måler doser i mikrogram, ikke milligram. I følge psychonaut er en heavy dose 1000 mikrogram som = 1mg om jeg tenker riktig.

"Clonazolam is reported to be roughly 2.5x as potent as alprazolam."
Sist endret av krystallkongen; 5. oktober 2020 kl. 18:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.