Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1280
I august så tok jeg syre for første gang å opplevde noe helt sykt som blir vannskelig og forklare. Okey så alt starta når jeg og dama tok en tab vær på 150ug til 200 ug usikker også vi koste oss som faen de første 2 timene men så ligger vi senga og jeg klarer ikke bli komfertabel men jeg sier ikke noe så sier dama mi at hun føler seg ukomfertabel også, også sier jeg tenk hvis vi bæder for jeg begynte bare å tenke mørke tanker og d gjorde hun. jeg prøvde å sette på noe på pcen men alt ble helt facka så drit mye og lyden gikk opp og ned fra mørk til lys og på midten var den normal hvis dere skjønner. så jeg skrudde av også plutselig ligger jeg i senga så "sovner" jeg men jeg sovna ikke jeg gikk gjennom tunnel med masse mønste alt var en loop og hørte tildfeldig lyder som OAOAOAOA for eksempel og jeg bare var gjennom det her i fler timer også neste jeg husker etter det er at jeg står naken og har ringt på døra til kjærsten min som bor 5 min unna og gå og foreldrene kommer ut og jeg har sår over alt måtte sy 10 sting fordi jeg hadde knust vinduet på døra hjemme og har løpt rundt naken og tydeligvis kjørt bil elns for nøkkelene sto i og var skeivt parkert så lurer på hva alt d her var for alt jeg husker var akkuratt som en dmt breakthrough på youtube er det nærmeste jeg har funnet det. Sorry for dårlig grammar er ikke beste i å skrive. Hva tror dere denne "portalen" er? Og mer tanker rundt dette.Glemte å legge til noe dama mi bæda også helt hun begynte å klippe håret sitt og tenkte hun skulle hoppe ut av vinduet for å få luft.
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det var simulasjonen som kødda med deg. Kan det tenkes at dere hadde planlagt at dere skulle "ruse" dere? LSD er ikke et rusmiddel.
Det var sannsynligvis mer enn 150-200 mikrogram der, eller så er dere hypersensitive. Neste gang vær sikker på hvor stor dose du tar og ikke ha den troa at LSD er for chilling og kosing, det er en berg-og-dal bane. Ikke ha noia for å "bæde", for da "bæder" du nærmest garantert.
Anonym bruker
"Forbannet Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Joa, dette kan skje når man tar LSD: Det er sterke saker. Høres ut som dere fikk i dere mer enn dere trodde. Virker som LSD gjør at hjernen ikke klarer å lagre nye minner når man får i seg mye. Veldig vanlig å ikke husker noe, eller hoppe frem og tilbake i tid/sted. Merkelige greier.
Om man ikke har erfaring med psykadelia fra før er det ikke så veldig lurt å starte med en dose som kan ver opp imot 200ug. Lurt å "kartlegge terrenget" litte grann. Som det sies over her, har man noia for bad trip blir det som regel bad trip.. i alle fall om det er første gang man tar, mindset og setting er alfa omega.

Får jeg tørre og spørre om hvordan det har gått i ettertid? Hva sa foreldrene hennes til hele situasjonen
Sist endret av EquallyFlaw; 30. januar 2020 kl. 18:56. Grunn: tilføyning
Trådstarter
2 0
Har bæda enda engang men det var egentlig ikke så ille, dette var semptember og jeg hadde ikke bæda om kompisen min ikke bæda. Okey han kjøper av en kompis som spørr om han vil ha dobbel dripp på sukkerbiten jeg sier seff nei så d ligger rundt 250 på sukker biten hans og min rundt 150 (ug altså) også dropper vi d i en barnehage også røyker vi en joint og LSDen hitter på 15 min så begynner treet forann meg og bevege seg på en ganske syk måte og det gjør det for han vi tar og fyrer opp en joint også går vi hjem til han å setter oss ned så skal vi fikse høytalere til pcen men det var jo enklere sagt en gjort haha, vi begynte å loope som faen han gikk først bort også orka han ikke mer så sier jeg: jeg kan gå bort og fikse det hele tiden også begynner hqn og bli bæde og si hva skjer har jeg tatt heroin tror jeg kommer til å dø også sier jeg slapp av kos deg legg deg ned så putter jeg dyna over han også skjer det på nytt og på nytt mens jeg sitter der og går dypt inn i tankene mine begynner og tenke det er min feil han bæder ogsånt også skulle jeg fortelle en historie for å få han til og slappe men med engang jeg begynner så reiser han opp og sier skal vi virkelig gjøre det her og nå å han er på vei til og slå til meg og da begynner vi og gå rundt hverandre i rommet og vi klarer ikke snakke vi ringer og snakker med folk for å få hjelp men det går der og da så måtte de gå osv. så sitter vi der igjen og han bæder helt sier han må ha ambulanse osv så sier jeg nei ikke gå ut av rommet for vi kan ikke havne i trøbbel for dette "han er glad for det i etter tid" så tenker jeg fack it jeg ringer dama mi fordi hun har vært gjennom det her før da vi kom oss ut av bædtrippen og vi tenker vi skal rulle en jeg går i jakka til kompisen min og der var det en hel joint som var bare fyrt på haha det var altså jointen fra tildigere som vi trodde vi røyka med den la i lomma hans han hadde bare fyrt den opp tatt et trekk og putta den i jakka igjen haha.

Sitat av EquallyFlaw Vis innlegg
Om man ikke har erfaring med psykadelia fra før er det ikke så veldig lurt å starte med en dose som kan ver opp imot 200ug. Lurt å "kartlegge terrenget" litte grann. Som det sies over her, har man noia for bad trip blir det som regel bad trip.. i alle fall om det er første gang man tar, mindset og setting er alfa omega.

Får jeg tørre og spørre om hvordan det har gått i ettertid? Hva sa foreldrene hennes til hele situasjonen
Vis hele sitatet...
Vi fikk ikke lov å møtes før nå på nyåret :/ Og den trippen der kommer til å være markert på kroppen min resten av livet var helt jævlig og sy mens man er på syre fyfaen

Hadde btw den beste drug related opplevelsen min på nyttårsaften når jeg trippa på lsd klokka 12 når det smalt over alt var helt magisk, jeg og 2 andre sto bare helt stirra så utover utsikten på alt fyrverkiet virkelig en magisk trip
Sist endret av Xyna; 30. januar 2020 kl. 21:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hvor gammel er du?
Er ulovlig å ta drøgs hvis man er under 18!
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
LSD er ikke et rusmiddel.
Vis hele sitatet...
Hva vil du kalle det da? Det er åpenbart ikke rus som f.eks. alkohol, men når man tar det bør man f.eks. ikke kjøre. For det kunne fort gått jævlig dårlig.
Skal ikke svare for Misunnelig Ekorn, men kanskje det han mener er at LSD ikke er et nytelsesmiddel. Rus er et veldig innviklet begrep, og hva som er og ikke er rus er det ikke så godt å si hvis man er villig til å ta spørsmålet seriøst.
Sist endret av Marlboro666; 30. januar 2020 kl. 22:54. Grunn: skrivefeil